Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle ilmoittaa jos makkaranpaisto paikalta puuttuu puut

Vierailija
22.05.2019 |

Siis kaupungin ulkoilualue

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monessa paikassa ei enää ole puita, vaan ne on tuotava itse (myydään huoltoasemilla, kaupoissa) pieni sylillinen, kun ihmiset ne varastavat.

Meillä rannassa, yleinen uimaranta on talkoilla tehty grillikota, jossa alussa oli puut valmiita, mutta eihän niitä kukaan jaksanut sinne viedä, kun ne varastettiin. Kerran käytiin hakemassa pakettiautolla. Naapurista varastettiin puita jopa vajasta. Nyt lähistöllä asuvat pitävät halkovajat lukossa.

Itsekin olen kerran takkapuut hakenut tuollaisesta kun huoltoasemalla myytävät on niin kalliita ja ei normaalisti tule takkaa poltettua paitsi kun vieraita käymässä :D

Vierailija
22/26 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kunnan ylläpitämä niin tekniselle osastolle (tai kaupunkirakenne whatever se kunnassa on, riippuu vähän kunnasta mikä termi). Toki voi olla että ihan tarkoituksella siellä ei ole puita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kenelle voi ilmoittaa jos makkarat puuttuu?

Vierailija
24/26 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan meneettää uskoni ihmisiin. Vauvapalstaltako tällaista asiaa ensimmäisenä tullaan kysymään, eikö ne kaupungin nettisivut olisivat olleet parempi paikka? Jos kerran oli kaupungin ulkoilualueesta kyse.

Vaikka totta kai vauvapalsta on kaikkien alojen asiantuntija, täältä saa vastauksen kysymykseen kuin kysymykseen. Joskus vähän tyhmemmän, joskus ihan oikean, saa sitten päätellä itse mitä uskoo.

Vierailija
25/26 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kirjoitat iltikseen kuinka loukkaannuit. Olit luvannut lapsille jo hyvissä ajoin makkaranpaistot ja kauniin kesäsään, nyt lapset pettyivät ja vettäkin satoi ja se on kaupungin vika.

Vaadit hyvitystä ja terapiaa koko suvulle.

Vierailija
26/26 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan ny enää makkaraa syö, kun maailma pitää pelastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme