Tapaamani mies on vieläkin Tinderissä
Ollan viestitelty kohta 2 kk ja nähty kerran. Meillä synkkasi tosi hyvin ja sovimme uudet treffit. Viestittelemme päivittäin ja mies vaikuttaa kiinnostuneelta. Mutta, huomasin että hänellä on vieläkin Tinder ja Pannari, poisti minut Tinderistä tai ainakin match hävisi. Olen itse hiljattain eronnut enkä tunne näitä käytäntöjä, kuulostaako toi oudolta että on vielä noissa?
Kommentit (15)
Ja itse selaat sitä Tinderiä edelleenkin, koska ______________________?
Kuulostaa normaalilta. Eipä kannata mitään muuta odottaa oikeastaan keneltäkään. Sitten jos joku toisenlainen tulee vastaan, voit olla iloisesti yllättynyt.
Mulla sama tilanne. Tinderistä en tiedä, koska en itse ole siellä ollut, mutta mies lienee sielläkin. Ainakin on edelleen Pannarissa (tai no, ainakin oli siinä vaiheessa kun itse poistin oman profiilini). Mutta en jaksa stressata. Meillä on kivaa ja jos asiat etenee, kai hän ennemmin tai myöhemmin tajuaa, minkälaisen naisen on löytänyt ja ymmärtää ettei parempaa tule koskaan kohtaamaan ;) Ja jos ei, tervemenoa!
Mä itse poistin profiilini Tinderistä kun luulin hänenkin tehneen niin (meidän match poistui) avasin feikkiprofiilin kun oli pakko käydä stalkkaamassa ja siellähän hän oli. Onko tää siis ihan normikäytäntö, vaik en tiedä mitä kuvittelen kun kerran vasta nähty. Lähettää kuitenkin viesteissään sydänhymiöitä..
Vierailija kirjoitti:
Mä itse poistin profiilini Tinderistä kun luulin hänenkin tehneen niin (meidän match poistui) avasin feikkiprofiilin kun oli pakko käydä stalkkaamassa ja siellähän hän oli. Onko tää siis ihan normikäytäntö, vaik en tiedä mitä kuvittelen kun kerran vasta nähty. Lähettää kuitenkin viesteissään sydänhymiöitä..
Jospa mies väistikin luodin psykostalkkerin kanssa.
Yksi tapaaminen , ja kuvittelet olevasi jo parisuhteessa?
Minäkin olen vielä Tinderissä vaikka viestitellään lähes päivittäin ja ollaan tavattu kerran. Lisäksi poistin matchin ettei toinen stalkkaa etäisyyksiäni.
Minusta ihan normaalia tässä vaiheessa vielä.
Ihan normaalia. Ei kerran näkemisen vuoksi tinderiä kai kukaan poista?
Kannattaa itsekin käydä treffeillä eikä laittaa kaikkia munia samaan koriin!
Tinder, tuo kaikkien av palstailijoiden #1 ongelma. 500 alotusta jostain v*tun Tinderistä joka päivä. Hanki elämä.
Kunnes yhdessä sovitaan en poista profiileja. Yhden tapaamisen jälkeen ei oikeasti tiedä tuleeko jutusta mitään vai ei. Pari päivää yhdessä ja alkaa tuntemaan toista hieman, että voi haarukoida onko suhteen mahdollisuutta.
Niin sinulla on itselläsikin vielä Tinder vai miten muka pääset katsomaan, että mies on vielä siellä?
Vierailija kirjoitti:
Kerran nähty ja käyt jo tekemässä feikkiprofiileita stalkkaukseen? Siis mitä? Ymmärrän, jos suhdetta takana vuosia...
Jos on kerran vasta tavattu, en kyllä odottaisi toisen poistuvan deittipalveluista, kyllä vähän tiiviimpää tapailua täytyy olla.
No hyvä jos ootte sitä mieltä. Olen itse niin kokematon näissä nettideittijutuissa, ja tosi ihastunut tähän tyyppiin. Jos en vielä luovu toivosta😅
Ap
Mä seurustelin miehen kanssa 3 kk..tai luulin seurustelevani.... nimittäin se kävi deittisivulla jopa herätessään aamulla vierestäni.
No kuten arvaatte ei päättynyt hyvin. Myöhemmin tämä sankari yritti lämmitellä uudelleen.. joo ei kiitos.
Näitä on surullisen paljon. Säälittäviä ukkoja, eivät tiedä itsekään mitä hakevat.
ja ehkä pitkään sinkkuna olleet ovat jotenkin riippuvaisia noista sivuista. Tää mun tapaus ollu sinkkuna useamman vuoden, kertoi että viime kesän ollut viimeksi treffeillä( jos on tottakaan) Mut itse jätettynä ja petettynä aika epäuskoinen
ap
Hän etsii muitakin. Simple as that.