Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tv-sarjoissa ja elokuvissa "cool" nainen (normaalisti ja hyvin pukeutunut vahva luonne) paljastuu aina lesboksi, kaikki heterot on muka pissistyylisiä aina

Vierailija
21.05.2019 |

Heti kun näkee jonkun hyvän naishahmon, tietää melkein kättelyssä että no niin, kohta se nuolee jotain pissaliisan näköistä naista. Eihän hetero voi olla cool ja sellanen komea ja vahva nainen.
Vaikka usea hetero juuri sellainen on, sensijaan harva nainen on oikeasti pimpo.

No,m eipä naisille muutoinkaan ole kuin yksi sadasta tuhannesta hyvä hahmo. Enemmän lasenakin löysi mieshahmoista samaistumiskohteita, naiset esitettiin aina sivussa piipittävinä idiootteina. Luulisi että tähän olisi tullut jo enemmän muutosta.
Mutta toivossa on hyvä elää sano lapamato, onhan niitä hyviäkin naishahmoja, jotka ei osottaudu lesboiksi, noin neljä ehkä, jos laskee kaikkien maiden sarjat yhteen.

Tulipas tilitettyä. Mutta joku toivottavasti ymmärsin mitä tarkoitin. :D

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on miesten kirjoittamia

Vierailija
2/14 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs sarjoissa näin on tapahtunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei samaistu naisiin eikä miehet samaistu naisiin (siis näihin piipittäjiin tv-sarjoissa) tuloksena ihminen näyttäytyy molemmalle sukupuolelle miehenä. Ja nainen piipittäjänä.

Vierailija
4/14 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa kyllä olla aika suppea otanta. Ehkä teiniohjelmissa noin?

Vierailija
5/14 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla taitaa kyllä olla aika suppea otanta. Ehkä teiniohjelmissa noin?

En nyt sanoisi että suppea, olen sohvaperuna ollut noin koko elämäni, olen kohta 50.

Vierailija
6/14 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäs sarjoissa näin on tapahtunut?

99%ssa sarjoista.

Vierailija
7/14 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saisi lespoilun loppumaan?

Vierailija
8/14 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nimeä nyt edes muutama.

Vierailija
9/14 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä tunnen yhden kaltaisesi ja hänellä ainakin on hyvin suppea skaala. Tuskin katsoo mitään laatusarjoja tai elokuvia. Mutta katsoo kyllä paljon.

Vierailija
10/14 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sykkeessäkin ne naislääkärit on jotenkin ihan läheisriippuvaisia miehistään, eivät mitään osaa tehdä ilman, että mies on tukemassa siinä ja hyssyttelemässä. Huoh. Tai ne sairaanhoitajat. 

Miten edes selviäisivät stressaavasta työstä, kun se mies ei ole siinä koko ajan pitämässä kädestä?

Vierailija
11/14 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa? Minusta ne taas on harmittavan usein heteroita.

Terveisin lesbo...

Vierailija
12/14 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas nyt nimiä, minua ainakin kiinnostaisi mitä sarjoja nämä on kun en itse ole paljoa tälläistä nähnyt..

t. lesbo

Vierailija
13/14 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nimeä nyt edes muutama.

Näin on. Monet elokuvien naispuoliset toimintasankarit kuten Ellen Ripley (Sigourney Weaver) tai Resident Evilin päähahmo Alice (Milla Jovovich) ovat puhtaita heteroita ilman mitään ylimääräisiä viritelmiä.  Sitä vastoin jonkun tv-sarjan tai elokuvan pääpahis on tavallisesti se valkoinen heteromies, jottei mikään vähemmistö vain loukkaantuisi-

Vierailija
14/14 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa kyllä minä vaan olen nähnyt monta leffaa missä pääpahis on "terroristi" eli tummatukkainen ja -silmäinen tyyppi jostain etelästä. Tai sitten venäläinen. Seksuaalisuudesta en tiedä, koska pääpahiksen ainoa ominaisuus on yleensä se pahuus ja henkilökohtainen kauna sankaria kohtaan.

Noista naishahmoista en osaa oikein sanoa. Ainakin frendeissä ja Sinkkuelämäässä oli molemmissa hemaiseva lastenhoitajatar jota kaikki miehet kuolaavat, joka pitikin sitten naisista. Frendeissä on tosin ollut enemmänkin lesbonaisia,  itse asiassa suurin osa heistä on tainnut olla perinteisen naisellisia. Sinkkuelämää-sarjan mieshomot taas tuntuvat kaikki olevan, no itseasiassa myös perinteisen naisellisia. Ja lyhyitä. Jostain syystä miehekkäät miehet siinä sarjassa ovat aina heteroita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi