Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako hiukset värjätä?

Vierailija
21.05.2019 |

Hiukseni harvenivat noin puoleen alkuperäisestä määrästään imetyksen ja stressin yhdistelmällä. Nyt päänahka paistaa jonkin verran läpi kun hiukset on kiinni. Olen kuullut että värjäämällä hiuksiin saisi vähän lisää volyymiä. Ovatko muut harvahiuksiset huomanneet mainittavaa hyötyä juuri tässä tarkoituksessa? Nuorempana värjäsin hiuksiani mutta nyt ollut vuosia jo omalla värillä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisäyksenä vielä, että ei ole varaaa köydä ammattilaisella vaan kotivärjeä olisi tarkoitus käyttää.

Vierailija
2/6 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisunäätätukka, Värjäät hiukset mustiksi ja laitat paksuja vaaleita raitoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei valitettavasti kuulosta minun tyyliltäni. Ajattelin vaaleaa tai punaista. Ja kun joku nuitenkin kysyy, niin ei, en asu kouvolassa eikä hiukseni ole lyhyet. Ylipainoinen valitettavasti olen.

Vierailija
4/6 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei valitettavasti kuulosta minun tyyliltäni. Ajattelin vaaleaa tai punaista. Ja kun joku nuitenkin kysyy, niin ei, en asu kouvolassa eikä hiukseni ole lyhyet. Ylipainoinen valitettavasti olen.

Vaaleaa tai punaista, miten olis vaaleanpunainen väri?

Vierailija
5/6 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea väri sopii ohuthiuksiselle, jos siis ihokin on vaalea. Päänahka ei erotu niin hyvin kuin tummempien hiusten kanssa. Mutta mitään merkittävää paksuutta hiusväri ei kuitenkaan tuo.

Vierailija
6/6 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se antaa lisää rakennetta.