Miten vaikeaa se oikein voi olla? Ei shortseilla töihin!
Jos et työskentele Hootersilla tarjoilijana, niin eipä ole shortsit mikään työasu. Ei naisilla eikä miehillä!
Kommentit (18)
Miksi naiset kuitenkin voivat käyttää polvipituista hametta, jos miehet eivät saa käyttää samanmittaisia shortseja. Minä vaan kysyn.
Niin, eihän tämä tokikaan riipu työpaikasta, lähinnä siitä syystä, että kaikkihan työskentelevät jossain muodollisessa toimistoilmapiirissä. Daa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä itse olen töissä shortseissa eipä ole esimiehet tai muutkaan kommentoineet.
Varhaiskasvattajana toimin ja nyt kesäisillä ilmoilla lähes kokopäivä ulkona lasten kanssa.
Tämä nyt on selvää, mutta aloituksessa varmaan puhutaan työympäristöistä, joissa pukeutuminen on lähtökohtaisesti virallisempaa ja asiallisempaa.
Anna ihmisten pukea mitä haluavat. Live and let live.
Tässä nyt yleistetään ettei voi kuin vaan ulkonäöllä töitä tekevät vetää kesää pienissä vaatteissa.
Kummallista muutenkin jos pukeutuu vähänkin paljastavasti on joku horotsu.
Ymmärrän ettei nyt missä tahansa asiakaspalvelussa voi shorteissa olla, mutta on monta työtä jota voi tehdä vaatteissa kuin vaatteissa.
Sulla taitaa olla vaikea elämä jos shortsin häiritsee niin paljon
Aina on kesällä sortsit ja tulee olemaan.
Sortsihullu aloitti taas, hellettä pukkaa. Paitahullua odotellessa.
Saako edes työmatkalla käyttää, otsikkosi kieltää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä itse olen töissä shortseissa eipä ole esimiehet tai muutkaan kommentoineet.
Varhaiskasvattajana toimin ja nyt kesäisillä ilmoilla lähes kokopäivä ulkona lasten kanssa.
Tämä nyt on selvää, mutta aloituksessa varmaan puhutaan työympäristöistä, joissa pukeutuminen on lähtökohtaisesti virallisempaa ja asiallisempaa.
Miksei voi kirjoittaa mitä tarkoittaa?
Meidän työpaikallakin on shortsit kielletty.
Onko töissä pakko käyttää rintaliivejä t paidan alla? Voiko pukeutua läpinäkyvään mekkoon jos on alusvaatteet? Mihin vedätte rajan?
Itse pelkät biksut päällä jopa talvipakkasilla. Välillä saan outoja katseita, mutta enpä ole tähän mennessä niistä välittänyt. Kerran meni alaosa rikki, mutta rapatessa roiskuu. Jatkoin työpäivää ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Meidän töissä naiset käyttää säädyllisen mittaisia hameita ja miehet säädyllisen mittaisia shortseja kesällä. Siis niin halutessaan, saa pitää pitkiäkin. Toimistossa ollaan.
Meillä oli edelliskesänä shortsit ok kunhan olivat niin pitkät että mitään ei vilkkunut :D olen aspa mutta en hootersissa, strippimestassa tmv.