Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vaikeaa se oikein voi olla? Ei shortseilla töihin!

Vierailija
21.05.2019 |

Jos et työskentele Hootersilla tarjoilijana, niin eipä ole shortsit mikään työasu. Ei naisilla eikä miehillä!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse olen töissä shortseissa eipä ole esimiehet tai muutkaan kommentoineet.

Varhaiskasvattajana toimin ja nyt kesäisillä ilmoilla lähes kokopäivä ulkona lasten kanssa.

Vierailija
2/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset kuitenkin voivat käyttää polvipituista hametta, jos miehet eivät saa käyttää samanmittaisia shortseja. Minä vaan kysyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eihän tämä tokikaan riipu työpaikasta, lähinnä siitä syystä, että kaikkihan työskentelevät jossain muodollisessa toimistoilmapiirissä. Daa.

Vierailija
4/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itse olen töissä shortseissa eipä ole esimiehet tai muutkaan kommentoineet.

Varhaiskasvattajana toimin ja nyt kesäisillä ilmoilla lähes kokopäivä ulkona lasten kanssa.

Tämä nyt on selvää, mutta aloituksessa varmaan puhutaan työympäristöistä, joissa pukeutuminen on lähtökohtaisesti virallisempaa ja asiallisempaa.

Vierailija
5/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ihmisten pukea mitä haluavat. Live and let live.

Vierailija
6/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt yleistetään ettei voi kuin vaan ulkonäöllä töitä tekevät vetää kesää pienissä vaatteissa.

Kummallista muutenkin jos pukeutuu vähänkin paljastavasti on joku horotsu.

Ymmärrän ettei nyt missä tahansa asiakaspalvelussa voi shorteissa olla, mutta on monta työtä jota voi tehdä vaatteissa kuin vaatteissa.

Vierailija
7/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla vaikea elämä jos shortsin häiritsee niin paljon

Vierailija
8/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hiljaa.

Vierailija
9/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on kesällä sortsit ja tulee olemaan.

Vierailija
10/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää en pidä töissä vaatteita.

Vierailija
11/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sortsihullu aloitti taas, hellettä pukkaa. Paitahullua odotellessa.

Vierailija
12/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako edes työmatkalla käyttää, otsikkosi kieltää?

Vierailija
13/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt on selvää, mutta aloituksessa varmaan puhutaan työympäristöistä, joissa pukeutuminen on lähtökohtaisesti virallisempaa ja asiallisempaa.

Miksei voi kirjoittaa mitä tarkoittaa?

Vierailija
14/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikallakin on shortsit kielletty.

Vierailija
15/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko töissä pakko käyttää rintaliivejä t paidan alla? Voiko pukeutua läpinäkyvään mekkoon jos on alusvaatteet? Mihin vedätte rajan?

Vierailija
16/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pelkät biksut päällä jopa talvipakkasilla. Välillä saan outoja katseita, mutta enpä ole tähän mennessä niistä välittänyt. Kerran meni alaosa rikki, mutta rapatessa roiskuu. Jatkoin työpäivää ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Vierailija
17/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän töissä naiset käyttää säädyllisen mittaisia hameita ja miehet säädyllisen mittaisia shortseja kesällä. Siis niin halutessaan, saa pitää pitkiäkin. Toimistossa ollaan.

Vierailija
18/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli edelliskesänä shortsit ok kunhan olivat niin pitkät että mitään ei vilkkunut :D olen aspa mutta en hootersissa, strippimestassa tmv.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä