Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jauhaa eksästään

Vierailija
21.05.2019 |

Kun olen hänet tavannut vaan kerran ja vaikutti olevan kiinnostunut nyt viesteissä puhuu kokoajan entisestä ja näyttää ryhmäkeskustelu viestejä joissa puhuu miesten kanssa tästä naisesta. Suuttuu kun sanon etten jaksa kuunnella kokoajan siitä niin ei sitten vastaa enää mun viesteihin ollenkaan mitä ihmettä olenko tosi tyhmä vai jääkö multa jotain tajuamatta
Väittää ettei ole kiinnostunut enää tästä naisesta josta puhuu

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jää tajuamatta se, että älä nyt ihmeessä enää käytä aikaasi tuohon mieheen!

Vierailija
2/12 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös hämmästyin, kun ekat kuvat, joita exmies näytti elämästään, oli entisestä eukostaan. Häh? Yhden videopätkän näytti useampaan kertaan. No siinä oli miehen logiikalla tarkoitus näyttää hänen omaa hassutteluaan, mutta naisnäkökulmasta valinta oli huono.

Ero ei johtunut tästä, kerrottakoon vielä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tosi tyhmä, jos jäät tollaseen mieheen roikkumaan.

Vierailija
4/12 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ex on lasten äiti ja pitkä yhteinen elämä takana niin kyllä mies sitä miettii aina. Ei siitä vaan mihinkään pääse.

Vierailija
5/12 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä ainakin voisi tehdä jotain noin tyhmää. Oli aika erinomaisen intohimoinen suhde jossa oli melkoista tunteiden paloa, luultavasti ei koskaan toivuta täysin. Ero oli ainut vaihtoehto, vaan kummittelee.

Vierailija
6/12 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä jo, tuo mies ei oo päässyt vielä eron yli, sänkyseurana tuo tyyppi on ok, mutta ei tuosta ainakaan mihinkään vakavaan suhteeseen oo.

Vierailija
7/12 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Vierailija
8/12 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kiinnostunut tai saattaa olla että ei avoimesti puhuisi jos olisi.

Saattaa yrittää saada mustasukkaiseksi tai sitten tunne on niin platoninen että ei välitä joko sinusta tai eksästä sen tunteellisemmin.

Miksi katselet miestä jonka jutut ei kiinnosta?

Vierailija
9/12 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittelee eroaan

Vierailija
10/12 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittelee eroaan

Ja käyttää aloittajaa laastarina tähän.

Vierailija
11/12 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans yks mies joka jauhoi exästään, mies oli tullut jätetyksi yli vuosi sitten. Kerran sanoin että rupeen veloittamaan 85e/45min, terapeutin liksa, siitä että kuuntelen sen ex-horinoita.

Vierailija
12/12 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa tullut eteen pari tapausta, missä 75% jutuista on eksästä. Aika äkkiä loppuu kiinnostus jatkoa ajatellen. Toisen osalta tosin tuntui olevan yleisemminkin tapa arvostella ja valittaa liki kaikesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme