Olen ehkä ainoa ihminen Suomessa, joka inhoaa mökkeilyä
En haluaisi mökille mistään hinnasta. En välitä saunasta enkä uimisesta ja jos mökki on vielä alkeellinen rötiskö, pysyn todella kaukana. Menkää vain työleireillenne eli mökillenne, minä pysyn mieluiten kotona.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette ymmärrä yhtään mitään. Mikä rentous kun saa olla luonnon lähellä ja vapaana.
Se on helvettiä kun joutuu istumaan krstalossa kesällä ja pätsissä.Asumme isossa omakotitalossa taajaman ulkopuolella, omassa rauhassa, joten ei ole enää tarvetta kesämökille. Pari viikonloppua voin mökkeillä "mökkivieraana", mutta mihinkään työleiriin en osallistu. Meillä olisi lähellä mökki käytettävissä, mutta juhannuksen jälkeen ei ole tullut kertaakaan edes mieleen, että lähtisikö sinne. Missä välissä? Paremmatkin tekemiset odottaa aikaansa.
Hyvää omaa ajattelua!
Vierailija kirjoitti:
Hupaisa aloitus. Mitä aloittaja haluaa, huomiota? Ei tuohon ole mitään muuta sanottavaa, kuin sitten pysyt kotona ja kun sitä mökkiä ei sinulla ilmeisesti muutenkaan ole. Minä taas voisin mökkeillä keväästä myöhään syksyyn.
Ap:lla ja tämän selkääntaputtelijoilla on ilmeisesti olematon itsetunto. Pitääkö ihmisten oikeasti kysyä muilta lupa olla tykkäämättä mökkeilystä?
Mulla on paljon 15v kavereita, jotka rakastavat mökkeilyä. Siellä pitää olla kaikki Samoin kuin Helsingissä sekä LOL insta Twitter rolf insta. Kaikista tulee samanlaisia nettomaksajia kuin Aleksi Valavuori ja sarah sippi
Vierailija kirjoitti:
Minä vihaan mökkeilyä, enkä ymmärrä mökki-ihmisiä. Niitä, jotka joka h-vetin perjantai huhtikuusta lokakuulle tukkivat kaikki moottoritiet, kun mökille on aivan pakko päästä jokaikinen viikonloppu. Niitä, joiden kanssa ei voi sopia tapaamisista kesäviikonlopuille, koska he menevät mökille. Mökki priorisoidaan puolet vuodesta kaiken muun edelle. Miksi?!? Hankkikaa omakotitalo kaupungista p-kele!
Jos mökkeily menee sinun tapaamisesi edelle, sinä olet vähemmän tärkeä ja kiinnostava kuin mökki. Ei se sen kummempaa ole. Toisaalta osa ihmisistä luultavasti menee mökille nimenomaan saadakseen syyn olla tapaamatta ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hupaisa aloitus. Mitä aloittaja haluaa, huomiota? Ei tuohon ole mitään muuta sanottavaa, kuin sitten pysyt kotona ja kun sitä mökkiä ei sinulla ilmeisesti muutenkaan ole. Minä taas voisin mökkeillä keväästä myöhään syksyyn.
Ap:lla ja tämän selkääntaputtelijoilla on ilmeisesti olematon itsetunto. Pitääkö ihmisten oikeasti kysyä muilta lupa olla tykkäämättä mökkeilystä?
Kuka tykkäisi minun viestistäni? Olen mökkeilija ja elämäni sisältö on Vauvapalstan tyykkäjien määrä!
Et ole ainoa, kukapa ei muistaisi niitä homeisia tikkatauluja...
Jos mökillä pitää aina olla kännissä, niin eikös se jo kerro kaiken?
Vietettiin juuri aivan mahtava mökkiviikko. Tässä minun näkemykseni miksi mökkeily on jees: (mökkeily ei aina ole mielestäni ollut antoisaa, mutta olen oivaltanut yhtä sun toista)
-mökkeile vain niin pienellä porukalla jonka kanssa aidosti viihdyt ja jonka kanssa haluatte mökkeilyltä samoja asioita.
-löylyt puulämmitteisellä kiukaalla on jotain parhautta. Järvessä voi uida ja saada hyötyliikuntaa.
-kiireettömyys, kahvittelu, ruokailu ja ruoanlaitto ulkona luonnon helmassa.
-kohtuullinen määrä jotain konkreettista työtä tekee mielelle hyvää ja nostattaa porukan yhteisöllisyyttä.
-puhelimella tulee oltua vähemmän kun mökillä en pidä taskussa mukana.
-Leffoja kivempi katsoa mökillä kuin kotona.
Meilläkin oli just mukava mökkiviikko.
Vaatimattomalla mökillä.
Asumme isossa omakotitalossa taajaman ulkopuolella, omassa rauhassa, joten ei ole enää tarvetta kesämökille. Pari viikonloppua voin mökkeillä "mökkivieraana", mutta mihinkään työleiriin en osallistu. Meillä olisi lähellä mökki käytettävissä, mutta juhannuksen jälkeen ei ole tullut kertaakaan edes mieleen, että lähtisikö sinne. Missä välissä? Paremmatkin tekemiset odottaa aikaansa.