Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ehkä ainoa ihminen Suomessa, joka inhoaa mökkeilyä

Vierailija
21.05.2019 |

En haluaisi mökille mistään hinnasta. En välitä saunasta enkä uimisesta ja jos mökki on vielä alkeellinen rötiskö, pysyn todella kaukana. Menkää vain työleireillenne eli mökillenne, minä pysyn mieluiten kotona.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olet uniikki lumihiutale.

Vierailija
2/50 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä työleiri aka mökki?? 

Ihan kuulee piereskelen verkkaireissa ja pelaan pasianssia. 

Vierailija
4/50 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa, minä olen toinen. Mökkeily on typerää.

Vierailija
5/50 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin kun saan olla yksin omalla mökillä. Toisten mökille en tahtoisi. Omalla mökillä alkeellisuus ei haittaa, muualla kyllä.

Vierailija
6/50 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tosiaankaan ole. Inhoan mökkeilyä yli kaiken. Kesäinen kaupunki on mun juttu.

Vierailija
7/50 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Inhoan mökkeilyä itsekin. Luulin että tuo mökkihöperyys olisi menneiden aikojen juttuja, mutta näköjään työleiri-intoilijoita riittää vielä tänäkin päivänä. Käsittämätöntä!

Vierailija
8/50 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan ole! Minäkin koen olevani outo suomalainen kun en pahemmin tykkää mökkeilystä. Yksi yö mökillä on ihan ok ja kivaakin, mutta siihen se sitten jää.

Vierailija
9/50 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi lisää. Mökkeilyn ajatteleminenkin aiheuttaa ankeuden ja ahdistuksen tunteen.

Vierailija
10/50 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi alkeelliset mökit, hikiset saunat ja haisevat ulkohuussit, suttuista ruuanlaittoa... mikä ilo siinä on?? Epähygieenistä ja likaista hommaa.

Vierailija
11/50 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on 5.5 miljoonaa asukasta, mutta kyllä, sinä olet ainoa mökkeilyä vihaava. Tästä hyvästä sut tullaan polttamaan juhannuskokossa Markkasen Penan mökillä Mäntyharjulla kaljapullojen kilinän säestämänä makkaroiden tiristessä grillissä. Kuukausi aikaa valmistautua kohtaloosi.

Vierailija
12/50 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ötökkäkammoisena mökkeily on varsinaista painajaista

Vierailija
13/50 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ymmärrä yhtään mitään. Mikä rentous kun saa olla luonnon lähellä ja vapaana.

Se on helvettiä kun joutuu istumaan krstalossa kesällä ja pätsissä.

Vierailija
14/50 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kans mökkihöperö.

Vierailija
15/50 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeilyn inhoaminenhan oli kovin muodikasta sekä kasarilla että noin 10 vuotta sitten, ja kun joka muotiin joku jämähtää niin tuskin ap ainoa on.

Sitä en ymmärrä, misk ijuuri mökki on työleiri - joutuuhan ditä kotonakin siivoamaan, llaittwmaan ruokaa ja pyykkäämään - useimmiten viimemainittu sentään jää mökillä pois ohjelmasta ja siivottavana on pienempi tila ja ruoanlaittokin helpottuu.

Vierailija
16/50 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni tällä palstalla luulee olevansa uniikki lumihiutale. Voin kertoa teille, että ette te ole sellaisia. Tavallisia taviksia olette kaikki.

Vierailija
17/50 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vihaan mökkeilyä. Kävin juuri vanhempieni kanssa kiivaan keskustelun siitä, miksi en aio tulla mökille tänä kesänä.

-haluan viettää aikani kotona, itse suunnittelemassani ympäristössä, en lapsuutta larpaten

-vihaan sitä työleiriä!!!

-en näe ekologisesti tai taloudellisesti kestäväksi pitkiä ajomatkoja porkkanan kitkemisen vuoksi

-mökille on viety kaikki ne astiat, peitot ja patjat, joita ei enää kotona voi käyttää. Selkävammaisena en todellakaan enää nuku sillä löysällä superlonpatjalla, jolla hikoilin koko lapsuuteni

-ne hyttyset. Ja paarmat.

-huussi ja IBS. Tai huussi ja menkat. Järvivesi ja piilolinssit. Grilliruoka ja huussi. Jne.

-ikää 40 ja palava halu viettää aikaa yksin eikä omien vanhempien tossun alla

Kun tuo työleiri minulle periytyy, olen ehkä 60v. Pistän mökin rahoiksi ja vietän loppuelämäni kesät sillä rahalla itse valitsemassani paikassa. Voi mennä vaikka eri maahan joka vuosi tuon kuppaisen lammenrannan sijasta.

Tsemppiä kaikille, joilla on sama syyllisyyden tunne siitä, kun ei viihdy 70-luvulla.

Vierailija
18/50 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vihaan mökkeilyä, enkä ymmärrä mökki-ihmisiä. Niitä, jotka joka h-vetin perjantai huhtikuusta lokakuulle tukkivat kaikki moottoritiet, kun mökille on aivan pakko päästä jokaikinen viikonloppu. Niitä, joiden kanssa ei voi sopia tapaamisista kesäviikonlopuille, koska he menevät mökille. Mökki priorisoidaan puolet vuodesta kaiken muun edelle. Miksi?!? Hankkikaa omakotitalo kaupungista p-kele!

Vierailija
19/50 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän voitkin antaa perintöosuutesi mökistä sisaruksillesi. Toiveesi toteutukoon. Sitähän sä toivoit.

Vierailija
20/50 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeily voi olla mukavaa jos mökissä on sisävessa, suihku, pyykkikone ja astianpesukone. En halua viettää vapaa-aikaani 1800-luvun oloissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän