37v ja 10 kumppania
Kommentit (125)
Miehelle vähän, naiselle paljon. Eikös tämä kaksinaismoralismi näin toimi.
No. Riippuu kai siitä, milloin olet pariutunut.
Sanoisin, että vähän. Itselläni oli tuon verran muistaakseni jo 15-vuotiaana.
En huolisi kumppaniksi ihmistä, jolla ollut yli 10.
Johan siinä on vaarassa saada kaiken maailman pöpöt ja taudit.
Nämä negatiivisesti suhtautuvat ovat niitä jotka listaavat ja laskevat muiden "huonoja" ominaisuuksia.
Ikäviä, itsekkäitä ihmisiä, jotka haluavat kontrolloida kaikkea.
Eihän luku itsessään mitään kerro, enemmän se, miten olet tuohon lukuun päätynyt. On ihan eri asia jos teininä on ollut pari lyhyttä seurustelusuhdetta, kaksi "oikeaa" aikuisen pitkää parisuhdetta ja siinä välissä viritelmiä ja yhden yön juttuja - kaikki toisistaan siististi erillään; kuin että olet ensimmäisen poikaystäväsi kanssa ja olet vuosien saatossa pettänyt häntä siellä ja täällä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä negatiivisesti suhtautuvat ovat niitä jotka listaavat ja laskevat muiden "huonoja" ominaisuuksia.
Älä murehdi, kyllä sullekin joku löytyy, vaikkei kaksi kättä laskuihin riittäisikään :)
Normaalilla ihmisellä on 1 tuossa vaiheessa. Jotkut epävakaat ovat lähteneet jo toiselle kierrokselle ja heillä on sitten 2.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että vähän. Itselläni oli tuon verran muistaakseni jo 15-vuotiaana.
No huhhuh, ei ole normaalia! Aikamoinen jakor@sia olet!
Laitoin sähköpostia tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä murehdi, kyllä sullekin joku löytyy, vaikkei kaksi kättä laskuihin riittäisikään :)
Kiitos vaan, minulla on hyvä pitkä parisuhde takana. Vaikka laskuihin vaaditaankin 12 kättä.
Ehkä sinä löydät jostain peräkammarista hauskan, sosiaalisen ja hyväluontoisen neitsyen.
Itse olen ollut yhdynnässä 4-5 naisen kanssa ja paljon ollut sinkkuna, jopa juossut baareissa ja naiset aina tykänneet minusta. Mutta ei ole minun juttu suhteiden ulkopuolella tuo nussimishomma.
Vierailija kirjoitti:
Normaalilla ihmisellä on 1 tuossa vaiheessa. Jotkut epävakaat ovat lähteneet jo toiselle kierrokselle ja heillä on sitten 2.
Kerro toki lisää minkälainen tämä sinun määritelmä normaalista ihmisestä on?
Ehkä voit olla tähän samaiseen järjestöön yhteydessä määritelmän virallistamista varten ja päättää mitä kaikille määritelmään sopimattomille tapahtuu. Yksinoikeudella tietenkin.
https://www.tekniikkatalous.fi/tiede/tasta-paivasta-lahtien-kilogramman…
Ei mikään määrä ole liikaa tai liian vähän, vain juuri sopivasti juuri sille ihmiselle. Voi hyvä luoja.
T: 37 ja 160. (21 vuoden aikana sinkkuna 15 vuotta)
Polkupyörä. Itellä samaan ikään 2.
Mulla sama ikä ja numero 0.
Siispä muhun verrattuna paljon ;).
Mitä enemmän, sitä tyhmempi. Kertoo lähinnä kyvyttömyydestä valita sopivaa paria.
Olet melkein neitsyt