Kissaihmiset ja muutkin. Miten saan vieraan kissan pois asunnosta?
Mulle täysin tuntematon kissa pääsi samalla ovenavauksella livahtamaan sisään eikä lähde millään pois.
Rapun ovi oli auki (joku ilmeisesti kantanut jotain). Kissa oli rapussa ja ajattelin, että lähtee tietty samaa tietä kun on tullutkin. Mutta kun avasin oman oveni, niin se säntäsi sisään ennen kuin kissaa ehdin sanoa.
Mä en uskalla vierasta kissaa ruveta nostelemaan. Yritin vähän lattiaharjalla huiskia, mutta vaikutti vihaiselta ja meni koko ajan väärään suuntaan.
Mitä ihmettä mä teen? Ei kai tästä hätäkeskukseenkaan oikein tohdi soittaa. Töihinkin pitäisi lähteä parin tunnin kuluttua.
Kommentit (29)
Naapurin Kekellä on haulikko sillä kun losauttaa nii pääsee siitä kissasta eroon kerraal ja ei tule enää kuseksimaan ja paskomaan tienoolle ja tapaamaan linnunpoikasia prkleen kujakatti
Hölmöjä (ja häiriintyneitä) neuvoja taas kerran tältä palstalta.
Eiköhän se ole jonkun naapurin kissa joten soittelemaan ovikelloja ja pyytämään että naapuri hakee kattinsa pois. Jos naapuri ei ole kotona niin jätä lappu rapun alakertaan ja odota muutama tunti. Jos ei auta niin soita jollekin elukkasuojeluyhdistykselle jos ne tulevat sen hakemaan.
Ensi kerralla sitten et huido kissaa millään tai muutenkaan pelottele koska tottakai se on vihainen jos heti huidotaan.
Ronski huoltomies tuli ja heitti pihalle.
Vähän nyt tyhmä tunne jäi, ois pitänyt selvittää sen kissan alkuperää. Mä laitan töistä tullessani pihaan pari ilmotusta, että nähty lähialueella. Otin kuvan ja sen verran käytän työaikaa, että saan ilmon tehtyä.
-ap
Voi hyvänen aika.
Vapaana oleva eläin tulee AINA toimittaa eläinsuojaan. Omistajat kyselevät itse kissansa perään jos kiinnostaa.
Myös ne ulkokissat tulee toimittaa taajama-alueelta pois.
Voi kisua. Ensin huidotaan harjalla ja sitten ronski huoltomies kippaa pihalle =(
Minun pihassani oli viime kesänä nuori kissa. Pistin koiran sisälle ja kissa halusi silityksiä. Avasin sille portin ja tuuppasin ulos niin se pongahti sekunnissa aidan yli takaisin pihalleni. Onneksi jatkoi matkaa kuitenkin melko pian.
Kissat on ihan paskoja, kusi haisee kilometrien päähän ja sitte ne naukuu ja vinkuu ja kiehnää koipeen, vittu mitä epeleitä. Kuka stna ottaa kissan???????????? ei prkl sentään ne pitäis sukupuuttoon laittaa
Joko kissa lähti?