Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

minkä takia nuori nainen vanhemmalle miehelle on turn off..

Vierailija
21.05.2019 |

..vaikka muuten hyväksytään kaikki kummallisuudet trans, gay ja niille pareille suuri ikäero.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nappasin 27v tytön ja itse olen vahvasti keski-ikäinen. Onnitella saa

Noinko te teette? Nappaatte tytön itsellenne. Etkö saa tyttöä normaalilla tavalla?

Jospa tuo nyt olikin vain sanonta ?

Vierailija
22/47 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinko te teette? Nappaatte tytön itsellenne. Etkö saa tyttöä normaalilla tavalla?

Tytöt tykkää siitä kun ne napataan. Eihän sitä voi itseään tuntea naissukupuolen edustajaksi, jos pitää keskustella kuin aikuiset, joku seurustelun bisnesdiili itseään paremmin pukeutuvan lattemiehen kanssa, joka parisuhdesopimusta allekirjoittaessaan tekee samalla mediahommia custom-skinillä varustetulla iPadillaan.

Olen melko varma, etten edes tyttönä olisi halunnut tulla "napatuksi". Varsinkaan pelkästään ikäni vuoksi. No, ainakin nyt naisena haluan tulla vietellyksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hummustypy kirjoitti:

Sehän on turn-on! Paitsi ehkä vanhemmille naisille joita asia ymmärrettävästi ärsyttää.

Ei ärsytä. Mulla on 17v. vanhempi mies. Ikä on vain numeroita.

Olisiko miehelle vain numeroita, jos ikäero käännettäisiin toisinpäin?

Vierailija
24/47 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuon ikäinen ole jo nainen? Ja kumpaa tässä nyt pitäisi onnitella, molempia?

En kuitenkaan halua tuomita, aika näyttää miten käy ja voi hyvinkin olla, että teillä on pitkä liitto edessä. Ystäväni vanhemmat tapasivat kun olivat 26 ja 56. Suuren ikäeron vuoksi miettivät pitkään naimisiinmenoa ja menivät vasta kuuden vuoden seurustelun jälkeen naimisiin. Ehtivät lopulta olla 30 vuotta yhdessä ennen kuin mies kuoli. Ja saivat kaksi lasta. 

Omilla vanhemmillani oli maltillisempi 16 vuoden ikäero. Isä oli leskimies kun tapasi äitini, kolme teini-ikäistä-aikuista lasta hänellä. 30 vuotta ehtivät vanhempani olla naimisissa ennen kuin isä kuoli 86-vuotiaana ja meitä lapsia siunaantui kolme. Äiti kuoli nuorempana ja ehti olla leskenä vain 8 vuotta. 

Toisella kierroksella olevista viisikymppisistä miehistä voi sukeutua ihan hyviä isiä, kun työuran kiireet ovat hellittämään päin ja talous on vakaalla pohjalla. Hyvässä lykyssä mies on jo eläkkeellä kun lapset ovat koululaisia, joten lasten ei tarvitse tulla koulupäivän jälkeen tyhjään kotiin vaan siellä jo isä odottelee välipalan kanssa. Tai jos mies on työelämässä, niin hän voi ehkä helpommin jäädä kotiin sairaan lapsen kanssa kuin vielä uraa tekevä äiti. 

Vierailija
25/47 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska teinit on niin pöljiä (alle 30 v.)

Vierailija
26/47 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on vain numero. Selli on vain huone.

Vierailija
27/47 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hummustypy kirjoitti:

Sehän on turn-on! Paitsi ehkä vanhemmille naisille joita asia ymmärrettävästi ärsyttää.

Ainakin minulle jos tunteet olisi oikeat

Vierailija
28/47 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska aina luontevampaa ja järkevämpää on seurustella jonkun, lähemmäksi sitä omaa ikää olevan naisen kanssa .

luonteva

elävän näköinen, luonnollinen, pakoton.

Miehet kylläkin luonnollisesti hakevat mahdollisimman nuorta puolisoa, koska nuorella puolisolla on parhaat mahdollisuutta tuottaa miehelle jälkikasvua ja pitää se hengissä onnistuneesti.

Lisäksi asiaa on tutkittu ja on osoitettu, että miesten saadessa valita naisista vapaasti ikäluokista 20-50v, miehet omasta iästään riippumatta valitsivat lähes poikkeuksetta 20-vuotiaan. (Naiset valitsivat miehen lähempää omaa ikäänsä.)

29/47 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeaketulle kyllä kelpaa.

Meitä Hopeakettujakin on niin moneen junaan, omalta kohdaltani voisin sanoa että esim ikäiseni nainen joka on henkisesti teini saa kyllä valkata jonkun muun hopeaketun uhrikseen, samoiten nuoremmatkin 🤔

Mikä todennäköisyys on että löydät kauniin, vapaan ja järkevän naisen? Vaikka kaikki naiset otetaan mukaan on järkevien määrä pieni ja puhumattakaan vapaista.

Mies51v

No vapaa tietty pitäisi olla.

Ei kait tää Hopeakettu mikään Edison ole joten kestääkö tään sitte vaatapuoltakaan järkevyyttä vaatia😄 Kauniista en myöskään tiedä mutta omaa silmääni viehättävä tietty ois kiva🙂

Sellainen minulle sopiva ja vastapuolenkin pitäisi vastaavasti ajatella, eli jos molemmat arvelee toisesta että toi on mulle juuri hyvä ja paras niin ei siinä sen kummempia vaatimuslistoja tarvita🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

30/47 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä kommentissa kirjoitusvirheet osoittavat ettei tään jutut ole mitään höpinää, eli en ole mikään Edison😆

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
31/47 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kyllä haittaa mitenkään kenenkään ikäerot, jos suhde vaikuttaa muuten tasapuoliselta. Omasta tuttavapiiristä löytyy pari, jossa mies on n. 20 vuotta vanhempi. Ei se tunnu siinä haittaavan, vaikuttavat tosi rakastuneilta, myös se nuori nainen. Ehkä vähän hymähtelen miehen hiusvärille ja pillifarkuille, mutta enpä sen enempää.

Vierailija
32/47 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vanhempien miesten pysyä erossa näistä naisista. On syynsä miksi eivät nuoremmille miehille kelpaa: päihde- ja mielenterveysongelmia lähes kaikilla.

Vierailija
33/47 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä ajatus tuntuu vastenmieliseltä. Ihan omanikäiset miehet kiinnostaa, ei mikään iskän ikäinen

T. Nainen 24 vee

Vierailija
34/47 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, että aina tämä ikä- asia on se tärkein asia naisessa.

Vierailija
35/47 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, taas on hopeaketun ja muiden ukkeleiden lempiaihe: mien päästä panemaan nuoria naisia

Vierailija
36/47 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä haaveilla mistä vaan, oikea elämä on sitten ihan toinen juttu. Ihan vaan kun katselee ympärilleen, niin näkee että pariskunnat tuppaavat olemaan toistensa ikäisiä.

Vierailija
37/47 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

27v "tyttö"

Varmaan vituttaa kun et saanut oikeaa tyttöä? :D

Vierailija
38/47 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut!! M45

Vierailija
39/47 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hummustypy kirjoitti:

Mulla on ollut mua nuorempia puolisoita.

Vierailija
40/47 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä ajatus tuntuu vastenmieliseltä. Ihan omanikäiset miehet kiinnostaa, ei mikään iskän ikäinen

T. Nainen 24 vee

Minusta tuo kysymys johon vastasit oli kylläkin nyt tarkoitettu,juuri  niille 'vanhoille miehille'  ja koski sitä, että miksi joku 'nuori nainen' on heille 'turn-off' ...