Varattu flirttaileva mies - mitä haluaa?
Mitä kaikkien muiden nähden flirttaileva varattu mies haluaa?
Työpaikallani on mies, joka suorastaan syö minut silmillään. Hän on kuitenkin varattu, joten miksi hän haluaa, että kaikki muutkin näkevät hänen kiinnostuksensa minuun? Häntä ei tunnu kiinnostavan mitä muut ajattelevat. Omasta parisuhteestaan hän ei ole koskaan puhunut ääneen. Itse olen enemmän kuin ihastunut häneen. Tätä on jatkunut jo vuoden. Tilanne on häiritsevän epäselvä, kun muut ovat jo alkaneet epäsuorasti vihjailla tästä minulle ja myös muita miehiä tämä tuntuu kiinnostavan. En ole kuitenkaan kiinnostunut muista kuin hänestä. Itse olen sinkku ja hän tietää sen.
Kommentit (16)
Flirtti ei ole = kosinta. Joten palauta ne ärrältä ostamasi häälehdet. Flirtti keventää elämää ja lisää työmotivaatiota, joten se on vain huoletonta ajanvietettä työpäivän lomaan.
Samaa mieltä. Yrität vain kuvitella, että se TARKOITTAISI yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vuoden?! Joopa joo.
Viikonloppuna ap oli itse varattu ja nyt hän käänsi roolin toisin päin :D
Miksikö hän haluaa, että kaikki muutkin huomaa? Ihan siksi, että olemalla avoin hän tekee selväksi, että mitään taka-ajatuksia ei ole, eikä mitään kiinnostusta viedä asiaa flirttiä pidemmälle tai sitten ne pitää sinua porukalla pilkkaanaan, kun olet niin läpi näkyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se haluaa... Hmm...
Jos se sitä haluaisi homma olisi jo hoidettu ja kohde olisi vaihtunut.
Sama mies menee hyvin surulliseksi, jos mainitsen muita miehiä nimeltä. Eikö sekään todista, että hänellä olisi jotain tunteita?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Flirtti ei ole = kosinta. Joten palauta ne ärrältä ostamasi häälehdet. Flirtti keventää elämää ja lisää työmotivaatiota, joten se on vain huoletonta ajanvietettä työpäivän lomaan.
Hänen olonsa ei näytä niin kevyeltä, vaan enemmän pakkomielteiseltä. Hän seuraa perässäni, hermoilee kanssani, jäätyy tuijottamaan, ääni alkaa kähisemään, eikä saa oikein sanottua asiaansa, saattaa paeta nopeasti tämän jälkeen paikalta. Kun olen paikalla, hän ei näe muuta kuin minut. Kun hän katsoo minua, hänen pupillinsa ovat laajentuneet.
Mietin vaan, että miksi häntä itseään ei haittaa salata käytöstään vai eikö pysty vaan kontrolloimaan sitä? Ap
Voi, voi. Samassa tilanteessa olleena voin sanoa: jäitä hattuun.
Pelimies pelaa aina. Jos se on tosissaan, huomaat sen. Jos tilannetta on kestänyt jo vuoden, se on peliä. Huvitusta.
Vierailija kirjoitti:
Toimimalla avoimesti hän osoittaa, että kyse on vain flirtistä.
Tuollainen käytös ei vaan ole sellaista, joka tuottaisi iloa. Lisäksi se on epäsopivaa ja menee oikeastaan ahdistelun puolelle, jos ihminen ei ole oikeasti ihastunut tai tarkoituksella kiusaa. Toisten tunteilla leikkiminen ei ole hauskaa tai piristävää. Miksi ei käyttäydy muita naisia kohtaan samalla tavoin? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimimalla avoimesti hän osoittaa, että kyse on vain flirtistä.
Tuollainen käytös ei vaan ole sellaista, joka tuottaisi iloa. Lisäksi se on epäsopivaa ja menee oikeastaan ahdistelun puolelle, jos ihminen ei ole oikeasti ihastunut tai tarkoituksella kiusaa. Toisten tunteilla leikkiminen ei ole hauskaa tai piristävää. Miksi ei käyttäydy muita naisia kohtaan samalla tavoin? Ap
Koska on päättänyt leikkiä juuri sinun tunteillasi. Herätys!
Ei mitään, haluaa flirttailla ja sinä hölmö olet ihastunut. Älä tee itsestäsi naurettavaa.