Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymypatsaat ja stipendit - menevätkö aina oikeaan osoitteeseen?

Vierailija
20.05.2019 |

Mielipiteitä?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
2/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika on yhtenä vuonna saanut vastaavan kuin hymypatsaan ja olin suunnattoman ylpeä, tuli ihan puskista tällainen yllätys :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan minä - köyhän perheen epäsosiaalinen kakara - en saanut ainoatakaan stipendiä, ennen kuin niitä alettiin peruskoulun loppuessa ja lukion aikana jakaa opintomenestyksestä.

Vierailija
4/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lasten mielestä on mennyt. Minun lapsuudessani niitä ei jaettu meidän koulussa, enkä oikein hyväksy koko touhua. Mutta lapseni koulussa niitä jaetaan yläkoulussa ja vain yhdelle rinnakkaisluokista. Oppilaat saavat äänestää kaikista rinnakkaisluokkien oppilaista patsaan saajaa.

Vierailija
5/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan minun kouluaikoinani. Jaetaanko niitä vielä? No stipendejä näköjään, meillä miltei kympin oppilas on saanut vain kirjan stipendinä alakoulussa, alta kasin oppilas sai peräti muutaman kympin rahaa ysillä.

Vierailija
6/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin. 

Vierailija
7/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Jo omilta kouluajoilta muistan kuinka luokan kovin ja salakavalin kiusaaja sai hymypatsaan. Oli taitava nuolemaan opettajia, se riitti.

Vierailija
8/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymis menee koska se on peoples choice

Vierailija
9/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä amiskassa stipendi meni jollekin sysmäläiselle, eikä minulle kuten sen olisi pitänyt oikeasti mennä...!

Vierailija
10/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se menee, kun lapset sen äänestävät.

Ehkäpä se sinun lapsesi ei ole niin erinomainen hymytyttö / hymypoika koulussa,

kun itse luulet hänen olevan.

Vierailija
11/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä ihmetellä mun yhden lapsen hymypatsasta, koska ei hän mikään varsinainen hymynaama ole eikä minun mielestä mitenkään avuliaskaan. Kiltti on kyllä ja hiljainen, sellainen näkymätön. Mutta luokkakaverithan patsaan saajat valitsivat. Sama lapsi sai viime vuonna stipendin ja se tuli kyllä aiheesta, koska oli niin hyvä keskiarvo.

Vierailija
12/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Jo omilta kouluajoilta muistan kuinka luokan kovin ja salakavalin kiusaaja sai hymypatsaan. Oli taitava nuolemaan opettajia, se riitti.

Meillä äänestettiin, mutta riitti se että kaikki halusivat olla sen yhden kavereita, vaikka eivät hoviin kelvanneet.

Vierailija
13/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppilaat valitsevat hymypatsaat ja tulos on heidän mielipiteensä ja siksi juuri oikea. Tämä tietenkin harmittaa niitä vanhempia, joiden lapsi ei patsasta saa. Stipendien saajat valitsee opettaja ja hän osaa ammattitaitonsa puolesta tehdä oikean valinnan. Stipendeille on tarkat kriteerit, esim. matemaattinen lahjakkuus, taiteellisuus jne. Stipendin saaja ei siis ole aina se penaalin terävin kynä mutta ehdottomasti stipendinsä ansainnut.

Vierailija
14/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti olekaan, harva on. Olen ihan tyytyväinen omaan lapseeni vikoineen päivineen. En tarvitse hymypatsasta sitä kertomaan, kuten ehkä sinä.

Vierailija
15/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojat sai reilumman kaverin stipendin, toinen jopa kahteen kertaan. Sellainen jonka luokka äänestää. Pojat eivät ole mitään äänekkäitä öykkäreitä eikä edes niitä suosituimpia. Ovat mukavia toiset huomioonottavia lapsia ja oli ihan kiva että muutkin huomasivat sen. Tietysti äitinä sellainen akateeminen stipendi olisi ollut ihan mukava😁

Vierailija
16/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Täydellisesti sanottu.

T: ope

Vierailija
17/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun sisko on saanu sen ja mä en oo saanut. :D

esim koti-oloissa saatan olla paljon hymyileväisempikin. :D mutta koulussa olin ujo, siinä varmaan syy että miks sisko on saanut ja mä en... olinniin yli ujo ala-asteella, ettei kukaan tiennyt musta mitään. :D enkä varmasti hymyillykkään siks. :D

Vierailija
18/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mun sisko on saanu sen ja mä en oo saanut. :D

esim koti-oloissa saatan olla paljon hymyileväisempikin. :D mutta koulussa olin ujo, siinä varmaan syy että miks sisko on saanut ja mä en... olinniin yli ujo ala-asteella, ettei kukaan tiennyt musta mitään. :D enkä varmasti hymyillykkään siks. :D

Hymyllä ja hymypatsaalla ei ole mitään tekemistä keskenään.

Vierailija
19/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan minä - köyhän perheen epäsosiaalinen kakara - en saanut ainoatakaan stipendiä, ennen kuin niitä alettiin peruskoulun loppuessa ja lukion aikana jakaa opintomenestyksestä.

Suurin osa oppilaista ei saa yhtäkään stipendiä, oli varallisuustaso mikä tahansa. Lapsella ka. 9,3 eikä stipendejä.

Vierailija
20/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon saanu stipendin joskus lapsena, mutten muista että mistä. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä