Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Normaalikokoinen pitsa ja hampurilaisateria ovat ihan liian pieniä isoluiselle henkilölle

Vierailija
20.05.2019 |

Kyllä ruokaravintolan tulisi katsoa vähän kenelle se ruoka tehdään. Toki sellainen pieniluinen tulee täyteen pienemmästäkin määrästä ruokaa.

Kommentit (10)

1/10 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa asioida bufeessa.

Vierailija
2/10 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normiaterioita syömällä saattaa muuttua pieniluiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luut painaa noin kaksi kiloa. Olen 170cm pitkä.

Vierailija
4/10 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi kesä on tulossa ja nyt on massakausi. Muutenhan uimahousut tai bikinin alaosa voisi pudota rannalla ja sehän vasta noloa olisi.

Vierailija
5/10 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruipeloiden pätemistä sillä ainoallaan on surullista seurata. Vähän kuin neliraajahalvaantuneiden sadan kympin aidat.

Vierailija
6/10 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, jenkeissä on suurennettu annoksia ja ihmiset näyttävät voivan oikein hyvin.

Vierailija
7/10 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, jenkeissä on suurennettu annoksia ja ihmiset näyttävät voivan oikein hyvin.

Siellä pikaruokapaikat osaa pitää asiakkaat tyytyväisenä toisin kuin täällä

Vierailija
8/10 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Isoluiselle" eli siis lihavalle? Kyllä normaalissa hampurilaisateriassa tai pitsassa on niin paljon kaloreita että pitäisi riittää. Ja jos on jo läski valmiiksi niin ei ehkä kannattaisi sellaisia syödäkään..

Vierailija
9/10 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Isoluiselle" eli siis lihavalle? Kyllä normaalissa hampurilaisateriassa tai pitsassa on niin paljon kaloreita että pitäisi riittää. Ja jos on jo läski valmiiksi niin ei ehkä kannattaisi sellaisia syödäkään..

Kyllä ruoalla pitää nälkä lähteä. Ei niillä kaloreilla vatsaa täytetä

Vierailija
10/10 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mun luut olleet sen pienemmät tai isommat silloin kuin painoin puolet vähemmän, enkä eläissäni ole normaalikokoista kokonaista pitsaa pystynyt syömään ja mäkissä tai hesellä otan juustohampurilaisen ja juoman, ehkä muutaman ranskiksen syön, en missään nimessä jaksa koko ateriaa. Ja kyllä, silti olen saanut nämä 130 kiloani pidettyä kropassa kiinni yli 15 vuotta. Ne jotka vetää niitä isoja aterioita on yleensä niitä hoikkia jotka liikkuu paljon ja on muutenkin läpipaskoja.  

Mulla on isommat luut kuin esim. mun äidillä, ollaan ranteesta mitattu joskus kun olin vielä hoikka, äiti on lyhyempikin kuin minä, ns. persjalkainen kun minä taas olen naiseksi aika pitkä.

Joten ap, lopeta jo tuo paskanjauhaminen, kukaan lihava ei väitä että on isoluinen, jos ei ole oikeasti kropan malliltaan romuluinen, ja se onko romuluinen ei vaikuta painoon vaan siihen miltä näyttää. Vähärasvainen kroppa mutta romuluinen näyttää isommalta kuin vähän ylipainoinen taskuvenus. Ihmiset on erimallisia kropaltaan, ja sitten se mahalaukun koko on ihan eri juttu, joku jaksaa syödä paljon joku ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi