Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maaseudulla asuvien DEHUMANISOINTI kaupunkilaisten toimesta

Vierailija
20.05.2019 |

Tästä vihasta on tullut laajasti hyväksyttyä. "Maalaisia" kutsutaan junteiksi, vihjaillaan insestistä sun muusta ja leimataan näin kokonainen kansanryhmä. Näitä heittoja on kuultu ihan poliittisilta päättäjiltä.

Tämä SDP:n eläinrääkkääjä kavereineen on hyvä esimerkki. Naisen lemmikit tapettiin ja omaisuutta tuhottiin, koska tämä nainen asui maaseudulla. Silti kukaan ei puhu viharikoksesta, joka tämä selkeästi oli.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Olen helsinkiläinen, enkä minä tai ystäväni vihaa maalaisia. Emme koskaan ajattele heitä tai puhu heistä.

Heitä ei ole meille olemassakaan.

Vierailija
2/14 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös se aika sisäsiittoista porukkaa ole. Pitkät välimatkat ja silleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Olen helsinkiläinen, enkä minä tai ystäväni vihaa maalaisia. Emme koskaan ajattele heitä tai puhu heistä.

Heitä ei ole meille olemassakaan.

Näinhän se varmasti on. Eihän helsinkiläisistäkään puhuta maaseudulla oikeastaan mitään. Se mitä Helsingistä puhutaan, koskee yleensä pääkaupunkiasemaan liittyviä asioita, politiikkaa ja sellaista. Tavallisilla helsinkiläisillä ei ole sen kanssa oikein mitään tekemistä, eikä sen takia merkitystä sen enempää kuin vaikka kouvolalaisilla. Ei heistäkään puhuta toisella puolella Suomea.

Vierailija
4/14 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niinkauan kun maalaiset varastavat rahojani maataloustukiinsa katson oikeudekseni haukkua niitå loisia

Se on turvallisuuskysymys meille suomalaisille. Kotimaista tuotantoa on pakko pitää yllä, siltä varalta että maailmalla sattuu ja tapahtuu.

En asu maalla, enkä ole koskaan nostanut mitään tukia, paitsi opiskeluun.

Vierailija
5/14 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isä on itä-Suomesta ja äiti Länsi-Suomesta. Että eiköhän ne aidot snadilaiset oo sisäsiittosempia, kun ovat niin kovin pienellä alueella lisääntyneet keskenään.

Lisäksi olen asunut Helsingissä ja mun veli on syntynyt Helsingissä ihan virallisestikin. Mulla on ollut omistusasunto Stadissa. 

Että pikkasen naurattaa nämä jutut.  ;)

Kertovat enemmän kertojista itsestään kuin muista.

Vierailija
6/14 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niinkauan kun maalaiset varastavat rahojani maataloustukiinsa katson oikeudekseni haukkua niitå loisia

Se on turvallisuuskysymys meille suomalaisille. Kotimaista tuotantoa on pakko pitää yllä, siltä varalta että maailmalla sattuu ja tapahtuu.

En asu maalla, enkä ole koskaan nostanut mitään tukia, paitsi opiskeluun.

Ja terveyskysymys myös. Täällä on suht puhdasta ruokaa moneen muuhun maahan verrattuna.

Vierailija
7/14 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autolla pääsee.

Vierailija
8/14 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä laskisinko itseäni sisäsiittoiseksi, isäni on kyllä ihan ehta maalainen mutta äitini on ruotsalainen.

Vierailija
9/14 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö demareiden ja vihreiden laskea bensan hintaa, jos ovat aidosti huolissaan ihmisten liikkuvuudesta?

Vierailija
10/14 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan itse ovat mainettaan luoneet.

Vierailija
11/14 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä laskisinko itseäni sisäsiittoiseksi, isäni on kyllä ihan ehta maalainen mutta äitini on ruotsalainen.

Ja mieluummin sitä lisääntyy länsimaalaisen kanssa, jolla on hyvä äo...

Vierailija
12/14 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli eläinviharikos. 

Vierailija
13/14 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinkiläiset saavat asumistukea (siis rahaa siksi, että suostuvat asumaan pääkaupungissa) enemmän kuin uusmaalaiset maanviljelijät saavat maataloustukia. Mikä oikeus yhteiskunnan rahoilla loisivalla on haukkua muiden työntekoa?

Vierailija
14/14 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, olipa kummallinen alotus. Varsinkin kun se kissanrääkkäjä oli itse maalta.

Minä en ole kaupungista, mutta olen usein arvostellu täällä esim hupimetsästäjien, susivihaajien ja muiden turvenuijien toimintaa, yleensä saa vastaukseksi sellasen että "ole sinä helsinkiläinen ituhippi hiljaa kunnet mistään mitään tiedä, tuodaan ne sudet sinne PK-seudulle niin katsotaan miten suu pannaan" ja lässytilässy. Olen susireviiriltä enkä läheltäkään PK-seutua.

Että oiskohan se kaupunkilaisuus enemmän siellä aapeen harittavissa insestisissä silmissä nyt.. Mää juomoo lissää pontikkua. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän