Miksi niin monet miehet kommentoi nättien naisten kuviin somessa??!
tyyliin " olet kaunis, rakastan sinua, olet ihana, näytätpä hyvältä??!! " luuleko ne tosiaan että niillä on jotain mahdollisuuksia noihin täydellisiin naisiin? Esim katsokaa vaikka sara siepin insttaa ja niitä miesten kommentteja. Miksi miehet tekee tota? Kuvitteleeko että tuollainen nainen ei saa muuten kehuja?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Haluavat piristää neidon päivää ja/tai uskoo, että kun näin toimii, neito joku päivä vastaa takaisin.
mutta luuleko ne oikeasti että vastaa??..... ovatko miehet noin tyhmiä? :D
Ja tämä kaivaa aloittajan persettä, koska ______________________________?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluavat piristää neidon päivää ja/tai uskoo, että kun näin toimii, neito joku päivä vastaa takaisin.
Ihan kaikki miehet öliöö. Menepäs katsomaan jykeväleukaisten miesmallien some-tilejä, ja samalla tavalla ne naisetkin siellä kommentoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikki miehet öliöö. Menepäs katsomaan jykeväleukaisten miesmallien some-tilejä, ja samalla tavalla ne naisetkin siellä kommentoi.
Mutta naiset voi saada kullia, miehet ei.
Vierailija kirjoitti:
Saa kai sitä erilaisia ilmiöitä ja asioita ihmetellä? Miksi noin negatiivinen asenne?
- ei ap
Siksi koska me tykätään kauniista naisista. En minä odota vastausta vaikka käynkin kommentoimassa nättejä tyttöjä. Toivottavasti edes lämmittää hänen mieltään, kun saa paljon kehuja. Eikä se ap ole sinulta pois. Ei muuta kun bikinit päälle ja postaamaan tänne kuvia. Kyllä me kehutaan sinuakin jos on aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska me tykätään kauniista naisista. En minä odota vastausta vaikka käynkin kommentoimassa nättejä tyttöjä. Toivottavasti edes lämmittää hänen mieltään, kun saa paljon kehuja. Eikä se ap ole sinulta pois. Ei muuta kun bikinit päälle ja postaamaan tänne kuvia. Kyllä me kehutaan sinuakin jos on aihetta.
Googlaa "simps" Olet säälittävä. naiset nauraa sulle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa kai sitä erilaisia ilmiöitä ja asioita ihmetellä? Miksi noin negatiivinen asenne?
- ei ap
Ihmetellään sitten yhdessä myös miksi naiset ovat hypergamisia prostitioituja?
Ap taitaa olla katkera läski ruma akka joka ei saa miehiltä mitään huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla katkera läski ruma akka joka ei saa miehiltä mitään huomiota.
en oo vaa nuori hoikka nainen joka nauraa miesten kommenteille :DD "i love youuu rpetty women"" <3
Mulla ei ole julkista profiilia missään, mutta noita ällökommentoijia löytyy silti. Typeryyttään kun olen joskus hyväksynyt jonkun serkun tai tutuntutun seuraajakseni. En vastaan kehuihin tai kehuviin yksityisviesteihin. Kerran voin sanoa kiitos, mutta sen jälkeen en enää reagoi toivoen että ne ”olet niin kaunis” jutut loppuisi. Vaan ei! Olen ajatellut, että jotkut naiset ehkä tykkäävät ja kannustavat miehiä sitten vastauksillaan noihin kehuihin(?) Miksi jotkut miehet muutoin vain jatkaisivat?
Ja tosiaan valtaosa miehistä ei ole tuollaisia!!
Ap:kin rupsahtaa hetkessä, enpä paljoa keulisi. Lisäksi olet jossain instassa tuhannen filtterin ja photoshopin voimalla Tikkurilan värikartta naamallasi?
Vierailija kirjoitti:
Ap:kin rupsahtaa hetkessä, enpä paljoa keulisi. Lisäksi olet jossain instassa tuhannen filtterin ja photoshopin voimalla Tikkurilan värikartta naamallasi?
en käytä instaa enkä somea. Mutta olen selaillut sitä kun on ollut tylsää ja aina nauran noille epätoivoisille miehille
Mä sain täydellisenä vaan vittuilija, harva uskalsin tulla kommentoimaan mitää😂sit lihonneena sain viestejä et virsi olit kaunis? Wtff, mikset tullu aiemmin kehumaan sitten??!!! 😂😂Kai olin sit vaa ylimaallisen kaunis😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Mulla oli joskus kaverinkaveri facebook-kaverina vähän aikaa. En siis tuntenut tätä tyyppiä kuin yhteisen kaverin seinällä käydyistä keskusteluista, mutta kun pyysi fb-kaveriksi, en kehdannut kieltäytyäkään.
Aivan skitso mies. Lähetteli mulle yksityisviestejä, joihin vastailin lyhyesti ja peruskohteliaasti toisinaan, yleensä en mitään. Lisäili kavereikseen kymmenittäin joitain teinin näköisiä nuoria tyttöjä päivittäin ja lirkutteli sitten näiden kuvissa kaikkea ällöä. Kerran kun joku tyttö ei ollut reagoinut hänen lirkutteluunsa, kirjoitti kommenttiin sanasta sanaan: ”mikset vastaa mitään, teinivittu???” Tämän jälkeen suljin häneltä oman seinäni.
Kun sitten aloin tapailla yhtä miestä ja tein tästä päivityksen, mähän sain skitsolta romaanin verran vuodatusta inboxiini. Hän oli kuulemma niin pettynyt muhun, koska olin vaikuttanut olevan ”vaimomatskua”. Siis ikään kuin mua pitäisi kiinnostaa, mitä joku random ällö setämies ajatteli musta tai miten pettynyt (joihinkin omiin irrationaalisiin odotuksiinsa) oli? Juu ei. Blokkia vaan perään.
Joka kerran, kun näen jonkun miehen lirkuttelevan jonkun naisen kuvissa, mietin tietäväni ihmistyypin. Se on just se ällö skitso. Oma instani myös on ja pysyy kiinni, enkä ota seuraajiksi tuntemattomia miehiä vaikka miten laittavat viestejä pyyntönsä perään.