Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksuaalinen halu vain yhtä ihmistä kohtaan

Vierailija
20.05.2019 |

Onko täällä muita samanlaisia? Useimmiten olen niin epäseksuaalinen ja tunnen seksin jopa vastenmieliseski että olen ajattelut olevani aseksuaali tai ainakin jossain sillä alueella. Sitten välillä, melko harvoin mutta kuitenkin, ihastun, ja alan haluta ihan kamalasti seksiä, mutta vain tämän yhden ihmisen kanssa. Vain tämä kulloinenkin ihastus kelpaa, ei kukaan muu. MInun pitää tuntea jotain ihmistä kohtaan, että seksi kiinnostaa ja eikä tunnu ällöttävältä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet demiseksuaali, kuten minäkin.

Vierailija
2/13 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulla sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, mulla on niin, että saatan kyllä fantasioida ja tuntea halua sellaisia ihmisiä kohtaan, joihin mulla ei ole tunnesidettä tai suhdetta, mutta käytännössä tarvitsen sen tunnesiteen ja luottamuksen, että voisin todella nauttia seksistä.

Vierailija
4/13 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin haluan vain yhtä ihmistä johon vahva tunneside. En fantasioi tai edes ”näe” ketään muita seksuaalisina olentoina.

Vierailija
5/13 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demi. Minäkin olen.

Vierailija
6/13 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Eli okenkin viime vuodet elänyt selibaatissa. Ehkä vielä tulee joku johon joskus ihastun ja alan haluta taas seksiä. Nyt ei ole mitään mielenkiintoa aiheeseen. Tosin joskus harrastan masturbointia.

Vierailija
7/13 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole edes mitenkään harvinaista.

Median antama käsitys "normaalista" seksuaalisuudesta on se, että ihminen voisi harrastaa seksiä periaatteessa kenen tahansa kanssa. Luulenpa, että harva kuitenkaan pystyy siihen, ainakaan selvinpäin.

Vierailija
8/13 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin haluan vain yhtä ihmistä johon vahva tunneside. En fantasioi tai edes ”näe” ketään muita seksuaalisina olentoina.

Sama täällä, koko elämän aikana ollut vain yksi.

9/13 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä muita samanlaisia? Useimmiten olen niin epäseksuaalinen ja tunnen seksin jopa vastenmieliseski että olen ajattelut olevani aseksuaali tai ainakin jossain sillä alueella. Sitten välillä, melko harvoin mutta kuitenkin, ihastun, ja alan haluta ihan kamalasti seksiä, mutta vain tämän yhden ihmisen kanssa. Vain tämä kulloinenkin ihastus kelpaa, ei kukaan muu. MInun pitää tuntea jotain ihmistä kohtaan, että seksi kiinnostaa ja eikä tunnu ällöttävältä.

Kuulostat ihan normaalilta tasapainoiselta ihmiseltä koska noinhan se pitää mennäkin :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
10/13 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole aika tavallista. Minulla on niin että voin kyllä periaatteessa harrastaa seksiä ilman mitään tunnetta, mutta aika köyhäksi se jää. Paljon enemmän nautin silloin, kun kumppani on tuttu ja tykkään hänestä vähintäänkin kaverina. Aina parempi, jos rakastan.

Vierailija
11/13 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen samanlainen.

Voin kyllä harrastaa seksiä jonkun nobodyn kanssa, mutta en siitä mitään saa.

Vierailija
12/13 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös. Se kohteen kanssa olen ollut 15 vuotta naimisissa. Ja aikaisemmatkin kumppanit vasta siinä vaiheessa kun "oli vakavaa". Eli en voisi mitään randompanoa harrastaa.

Vierailija
13/13 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama