Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksköhän ihastus vastasi ensin innokkaasti, ja sitten katosi?

Vierailija
20.05.2019 |

Olen ollut tosi pitkään ihastunut yhteen mieheen. Asuimme ennen samalla paikkakunnalla ja siellä pyörittiin jonkin verran samoissa porukoissa, nähtiin juhlissa jne., mutta ei oikeastaan olla koskaan kahden kesken juteltu tai muutenkaan tarkemmin tutustuttu.

No minä muutin työn perässä toiselle puolelle Suomea joten näkemisemme loppui tähän. Mies kuitenkin pyöri mielessäni, joten rohkaistuin lopulta laittamaan hänelle viestin jossa kerroin kiinnostuksestani.

Olinkin aivan onneni kukkuloilla, kun mies vastasi hyvinkin ilahtuneeseen ja innokkaaseen sävyyn. En nyt ihan suoraan kopioi sitä viestiä tähän, mutta se oli tämäntyylinen "moikka! Tosi kiva kun laitoit viestiä! Vaikutat myös mukavalta ja kiinnostavalta :) Miten sun viikko on sujunut?"

Eli siis hänen vastauksestaan sain sen kuvan, että häntäkin kiinnostaa, ja ehdin tietysti innostua kovasti. Vastasin sitten tuohon viestiin, sanoin että onpa kiva kuulla, viikko on sujunut hyvin kiitos, mitenkäs hänellä.

Tämän jälkeen.... ei mitään. Mies ei ole edes lukenut tuota viestiä, vaikka lähetin sen jo toissapäivänä :( Mistä tällainen voisi johtua? Miksi ensin antaa ymmärtää että kiinnostaa, ja sitten kadota? Tuntuu aika julmalta näin toisesta osapuolesta.

Enkä myöskään usko, että hän olisi tuntenut että on "pakko" vastata innokkaasti ekaan viestiin esim. sen takia, ettei jatkossa tulisi kiusallista kohtaamista livenä. Koska me siis emme enää kohtaa livenä kun asumme eri puolilla maata nykyään. Hän olisi voinut ihan hyvin heti kieltäytyä, tai vaikka jättää vastaamatta jos ei kiinnosta. Ei ole pelkoa siitä että olisin seuraavana päivänä tullut lähimarketissa vastaan.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto täällä on ilkeää porukkaa. Kai se sitten parantaa omaa oloanne jotenkin, kun pääsette "näpäyttämään". Minun oloani on aina parantanut se, kun saan rohkaista muita ja sanoa jotain, joka piristää heidän mieltään. Näin ovat ihmiset erilaisia.

Eiköhän ap:kin ole joskus jotain ilkeää jollekin täällä sanonut. Tottakai kaikki sattuu vasta kun osuu omalle kohdalle.

"Voin olla ilkeä henkilölle X, koska ihan varmasti hänkin on joskus ollut ilkeä jollekin."

Kuulostat hienolta ihmiseltä!

En mä ole ollut ap:lle ilkeä, kunhan vain totesin asian joka todellakin pitää paikkansa. Aivan varmasti meistä jokainen ilkeilee toisille, mutta siksipä juuri voisimme miettiä onko se niin kannattavaa.

Jo muutaman viestin perusteella susta tulee vibat että olet aika inhottava ihminen. Ja en nyt ole ilkeä sulle, kunhan sanon asian joka todellakin pitää paikkansa.

Vierailija
42/57 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, kaipailisin teiltä nyt neuvoa tähän tilanteeseen. Mies ei ole vieläkään vastannut tuohon minun vastaukseeni. Erikoiselta tuntuu, että hän ei ole edes lukenut sitä (messengerissä tulee se merkki viestin alle, kun vastapuoli on avannut viestin). Mietin, että yrittääkö hän vältellä viestiäni vai eikö tosiaan ole vain käynyt facebookissa (siinäkään tapauksessa hänen kiinnostuksensa ei taida olla Kovin suurta).

Minä olen jo mielessäni luovuttanut että tästä tulisi mitään, mutta minulle olisi silti todella tärkeää saada mieheltä edes joku vastaus ja "closure".

Mitä siis ajattelette siitä, jos laittaisin miehelle nyt toisen viestin, jossa sanoisin että toivoisin hänen vastaavan jotain, olipa se vastaus vaikka sitten se, että häntä ei kiinnosta jutella kanssani. Haluaisin vain tietää enkä ajattele pahasti, olipa hänen vastauksensa mitä hyvänsä.

Olisiko tuollainen viesti hyvä vai huono idea teistä?

Ap

Siis sun pitää saada closure mihin? Eihän sulla ja sillä miehellä ole edes minkäänlaista suhdetta 😃 Ei vitsi 😂

"Closure" lainausmerkeissä juuri siksi kun tiedän ettei se ole oikea sana tuohon, mutta ajattelin että ehkä ymmärrätte. Tarkoitan siis sitä että haluaisin miehen reippaasti sanovan jos häntä ei kiinnosta, sitten voisin luopua itsekin toiveistani ja kiinnostuksestani ja jatkaa eteenpäin. Se taas että mies vastaa ensin kiinnostuneen kuuloisesti ja sen jälkeen ei yhtään mitään, jättää minulle ikävän epämääräisen olon. Eikö hän ole kiinnostunut minusta, ikinä eikä missään mielessä? Voisiko hän ehkä olla kiinnostunut, mutta tapailee parhaillaan jotakuta muuta, eikä siksi tiedä mitä vastata? Onko hänen elämäntilanteensa sellainen, ettei tahdo juuri nyt suhdetta? Menikö hänen puhelimensa rikki eikä hän koskaan nähnyt viestiäni?

Esim. itse olen tällaisia lähestymisiä saadessani aina sanonut ääneen myös sen, jos en ole kiinnostunut. Toisen ei tarvitse jäädä arvuuttelemaan. Ap

En voi puhua muiden puolesta mutta itse olen ghostannut muutaman miehen ihan vain siksi, etten ole halunnut loukata heitä. Jotenkin se vaan on vaikeaa sanoa toiselle, ettei kiinnosta, vaikka kuinka yrittäisi asettua sen toisen ihmisen asemaan joka todennäköisesti haluaisi kuulla rehellisen vastauksen. Eli ghostannut olen vain silloin kun olen tiennyt ettei toinen kiinnosta tulevaisuudessakaan. Jos siihen olisi mahdollisuus että joskus kiinnostaisi, pitäisin kyllä häneen yhteyttä olinpa millaisessa elämäntilanteessa tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto täällä on ilkeää porukkaa. Kai se sitten parantaa omaa oloanne jotenkin, kun pääsette "näpäyttämään". Minun oloani on aina parantanut se, kun saan rohkaista muita ja sanoa jotain, joka piristää heidän mieltään. Näin ovat ihmiset erilaisia.

Eiköhän ap:kin ole joskus jotain ilkeää jollekin täällä sanonut. Tottakai kaikki sattuu vasta kun osuu omalle kohdalle.

"Voin olla ilkeä henkilölle X, koska ihan varmasti hänkin on joskus ollut ilkeä jollekin."

En mä ole ollut ap:lle ilkeä, kunhan vain totesin asian joka todellakin pitää paikkansa. Aivan varmasti meistä jokainen ilkeilee toisille, mutta siksipä juuri voisimme miettiä onko se niin kannattavaa.

Jo muutaman viestin perusteella susta tulee vibat että olet aika inhottava ihminen. Ja en nyt ole ilkeä sulle, kunhan sanon asian joka todellakin pitää paikkansa.

Ymmärrän hyvin. Ei meistä kukaan voi aina vaikuttaa mukavalta, vaikka olisimmekin sitä syvällä sisimmässämme. Ihminen on eläin, emmekä me aina voi toimia korrektisti, koska kaikki tunteemme eivät ole hallittavissa.

Vierailija
44/57 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, kaipailisin teiltä nyt neuvoa tähän tilanteeseen. Mies ei ole vieläkään vastannut tuohon minun vastaukseeni. Erikoiselta tuntuu, että hän ei ole edes lukenut sitä (messengerissä tulee se merkki viestin alle, kun vastapuoli on avannut viestin). Mietin, että yrittääkö hän vältellä viestiäni vai eikö tosiaan ole vain käynyt facebookissa (siinäkään tapauksessa hänen kiinnostuksensa ei taida olla Kovin suurta).

Minä olen jo mielessäni luovuttanut että tästä tulisi mitään, mutta minulle olisi silti todella tärkeää saada mieheltä edes joku vastaus ja "closure".

Mitä siis ajattelette siitä, jos laittaisin miehelle nyt toisen viestin, jossa sanoisin että toivoisin hänen vastaavan jotain, olipa se vastaus vaikka sitten se, että häntä ei kiinnosta jutella kanssani. Haluaisin vain tietää enkä ajattele pahasti, olipa hänen vastauksensa mitä hyvänsä.

Ap

Siis sun pitää saada closure mihin? Eihän sulla ja sillä miehellä ole edes minkäänlaista suhdetta 😃 Ei vitsi 😂

"Closure" lainausmerkeissä juuri siksi kun tiedän ettei se ole oikea sana tuohon, mutta ajattelin että ehkä ymmärrätte. Tarkoitan siis sitä että haluaisin miehen reippaasti sanovan jos häntä ei kiinnosta, sitten voisin luopua itsekin toiveistani ja kiinnostuksestani ja jatkaa eteenpäin. Se taas että mies vastaa ensin kiinnostuneen kuuloisesti ja sen jälkeen ei yhtään mitään, jättää minulle ikävän epämääräisen olon. Eikö hän ole kiinnostunut minusta, ikinä eikä missään mielessä? Voisiko hän ehkä olla kiinnostunut, mutta tapailee parhaillaan jotakuta muuta, eikä siksi tiedä mitä vastata? Onko hänen elämäntilanteensa sellainen, ettei tahdo juuri nyt suhdetta? Menikö hänen puhelimensa rikki eikä hän koskaan nähnyt viestiäni?

Esim. itse olen tällaisia lähestymisiä saadessani aina sanonut ääneen myös sen, jos en ole kiinnostunut. Toisen ei tarvitse jäädä arvuuttelemaan. Ap

En voi puhua muiden puolesta mutta itse olen ghostannut muutaman miehen ihan vain siksi, etten ole halunnut loukata heitä. Jotenkin se vaan on vaikeaa sanoa toiselle, ettei kiinnosta, vaikka kuinka yrittäisi asettua sen toisen ihmisen asemaan joka todennäköisesti haluaisi kuulla rehellisen vastauksen. Eli ghostannut olen vain silloin kun olen tiennyt ettei toinen kiinnosta tulevaisuudessakaan. Jos siihen olisi mahdollisuus että joskus kiinnostaisi, pitäisin kyllä häneen yhteyttä olinpa millaisessa elämäntilanteessa tahansa.

Oletko siis kuitenkin aluksi jutellut heidän kanssaan (ja ehkä antanut kiinnostuneen kuvan itsestäsi) ja sitten ghostannut? Vai tarkoitatko tässä ghostaamisella sitä että mies on ottanut sinuun yhteyttä, et ole kiinnostunut, joten et ole koskaaan vastannut mitään?

Vierailija
45/57 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mies voinut aluksi erehtyä henkilöstä? Sitten hetken mietittyään tajunnut erehdyksensä, eikä tollouksissaan kehtaa enää sanoa mitään.

Vierailija
46/57 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin. Ei meistä kukaan voi aina vaikuttaa mukavalta, vaikka olisimmekin sitä syvällä sisimmässämme. Ihminen on eläin, emmekä me aina voi toimia korrektisti, koska kaikki tunteemme eivät ole hallittavissa.

😂 Please älä sano enää mitään enempää. Mitä enemmän yrität vaikuttaa fiksulta, sitä saappaammaksi paljastut...

Vierailija
47/57 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän sinä jo tiedä vastauksen..mies ei ole ainakaan riittävän kiinnostunut. Ja väkisin ei tule mitään. Anna asian olla. Jos mies joskus ottaa yhteyttä,voit arvioida tilanteen uudelleen.

Vierailija
48/57 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö ymmärrä että ghostaaminen on ihan sama kuin sanoisi ääneen että EI kiinnosta! Mitä epäselvää tässä on? Mikä ihmeen closure siinä vielä tarvitaan? Miksi pitäisi sanoa jotain loukkaavaa ääneen. Kun viesti on aivan yhtä selkeä ghostaamalla. Jotkut ihmiset jäävät jankuttamaan viesteillään vaikka kuinka pitkään, ja sellaiset ihmiset on yleensä parempi feidata tai ghostata. Ainoa tapa päästä nopeasti eroon tästä ihmisestä.

Vierailija
49/57 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Huono idea. Unohda mies äläkä odota yhtään mitään, älä arvuuttele. Miestä ei nyt ainakaan kiinnostanut ja se siitä. Et oikeasti hyödy siitä mitään että pyydät tuon asian häneltä tämä ihan kirjallisena vastauksena, nolaat vain itsesi. Voi sitäpaitsi olla ettei vastaa siihenkään viestiin ja se olisi sitten jo vallan kurjaa.

Jos mies tule toisiin tunnelmiin ja haluaakin ottaa suhun yhteyttä joskus aikanaan niin kyllä sieltä kuuluu. Ala sinä katella muita kivoja kesämiehiä kun tuo ei nyt ottanut tulta alle.

Vierailija
50/57 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Siis eihän tuollaisesta vastauksesta voi mitenkään edes vahingossa ymmärtää että mies olisi kiinnostunut? Ihan normaali ystävällinen vastaus. En ymmärrä miten jotkut naiset haluavat aina ylitulkita miesten viestejä ja kuvitella ihan omiaan.

Siis mitäh? Ap kirjoittaa miehelle viestin jossa kertoo olevansa kiinnostunut miehestä. Mies vastaa tähän "tosi kiva kun laitoit viestiä" ja "vaikutat myös kiinnostavalta". Ja tästäkö ei siis "mitenkään edes vahingossa voi ymmärtää että mies olisi kiinnostunut"? Kyllä minä nuo sanat tulkitsisin siten, että miestä kiinnostaa myös. Niinhän hän ihan itse sanoi. Mutta ehkä mä en sit vaan ymmärrä.

Vierailija
51/57 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 Please älä sano enää mitään enempää. Mitä enemmän yrität vaikuttaa fiksulta, sitä saappaammaksi paljastut...

Aina jaksaa ihmetyttää ihmiset, jotka paheksuvat muiden ilkeyttä, mutta heti seuraavassa hetkessä paljastuvat itsekin yhtä ilkeiksi, ellei jopa ilkeämmiksi.

En minä kuvittele olevani älykäs. Pahoittelut, jos tekstini viittaavat sellaiseen.

Vierailija
52/57 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama juttu täällä. Äijä vielä itse antaa numeronsa, osoittaa olevansa kiinnostunut ja laittaa viestiä päivittäin (ja itsekin siis viestitin omasta aloitteestani, että kyseessä ei ollut tilanne, jossa vain toinen henkilö pitää keskustelua yllä). Sitten yhtäkkiä loppuu kuin seinään, mun laittama viesti jäi viimeiseksi.

Tässä vielä se kiva puoli, että nähdään monta kertaa viikossa töiden parissa, ei niin yhtään kiusallista.

Vierailija
53/57 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina jaksaa ihmetyttää ihmiset, jotka paheksuvat muiden ilkeyttä, mutta heti seuraavassa hetkessä paljastuvat itsekin yhtä ilkeiksi, ellei jopa ilkeämmiksi.

En minä kuvittele olevani älykäs. Pahoittelut, jos tekstini viittaavat sellaiseen.

Olen tuo joka vastasi sinulle alunperin tuolla edellisellä sivulla. Tämä saapaskommentti ei ollut minun kirjoittamani, vaan jonkun muun. Kuten myös edellinen kommentti tässä lainausketjussa.

Vierailija
54/57 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli, tekstisi eivät todellakaan viittaa siihen että olisit älykäs. Etenkään tuo tätä lainaamaani kommenttia edeltävä kommenttisi, jossa alentuvaan sävyyn "ymmärsit hyvin", ja sen perään kokosit erilaisia mukafiksuja argumentteja joita jossain olet kuullut, mutta joissa ei juuri ole järjen hiventäkään tähän viestiketjuun yhdistettynä. Mutta kiitos, viestisi sai minut kyllä naurahtamaan. 

Mitenkäs se sinun oma sanontasi tuolla aiempana meni... "Tottakai ilkeys sattuu vasta kun osuu omalle kohdalle"?

Vierailija
55/57 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Huono idea. Unohda mies äläkä odota yhtään mitään, älä arvuuttele. Miestä ei nyt ainakaan kiinnostanut ja se siitä. Et oikeasti hyödy siitä mitään että pyydät tuon asian häneltä tämä ihan kirjallisena vastauksena, nolaat vain itsesi. Voi sitäpaitsi olla ettei vastaa siihenkään viestiin ja se olisi sitten jo vallan kurjaa.

Jos mies tule toisiin tunnelmiin ja haluaakin ottaa suhun yhteyttä joskus aikanaan niin kyllä sieltä kuuluu. Ala sinä katella muita kivoja kesämiehiä kun tuo ei nyt ottanut tulta alle.

Kiittos vastauksista. Tämän ja muidenkin vastausten myötä päädyin nyt siihen, että en lähetä miehelle enää mitään. Jos hänellä on kiinnostusta, niin hän palaa asiaan, mutta pakottaa en voi. Enkä halua nolata itseäni lähettelemällä useita viestejä. On kyllä tosi kurja olo, hetkellisesti näin jo romanssin vilahtavan silmissäni ihanasti näin kesän kynnyksellä, mutta ei kun ei. Ap

Vierailija
56/57 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MUAHAHAHAHAaa

Vierailija
57/57 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasi kohteliaisuudesta jotain ympäripyöreää. Unohda koko juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi