Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin onnellinen vauvastani, en niinkään enää miehestäni..

Vierailija
20.05.2019 |

Rakastan vauvaani todella paljon. Ei riitä edes sanat. En tienny, että näin paljon voi edes rakastaa. Mutta en oikein niinkään välitä miehestäni, tai rakasta. Olen mieluummin vauvan kanssa kun mieheni. Mies nukkuu sohvalla kun haluan nukkua vauvan vieressä sängyllä. Meneeköhän tämä ohi..? En haluaisi että suhde ja perhe rikkoutuu tämän takia.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee kyllä ohi. Tai ainakin pitäisi mennä ohi. Muistat vain herätä joskus sieltä vauvakuplastasi ja toivottavasti miehesikään ei ole aivan tomppeli.

Vierailija
2/22 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet valinnut miehesi itse. Vauvaasi et ole valinnut. Siksi sinun pitää rakastaa miestäsi enemmän kuin vauvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin niitä eroperheen lapsia tehdään.

Vierailija
4/22 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole vain sinun vauvasi vaan myös miehesi vauva. Sitä vauvaa ei olisi ilman sen isää, miestäsi.

Tunteesi saattaa mennä ohi tai sitten ei mene, kannattaa tehdä töitä sen eteen, että teistä tulee perhe ja tasa-arvoiset vanhemmat ja, että tunne menisi ohi.

Vierailija
5/22 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli etkö rakastanut miestäsi alunperinkään? Eihän se rakkaus voi vaan kadota sen takia että tulee lapsi, kyse on kuitenkin ihan erilaisesta rakkaudesta lapseen kuin mitä kokee parisuhderakkautta mieheen joka on hyvin seksuaalista.

Vierailija
6/22 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut miestäni ja paljon 6 vuoden ajan. Hämmästelenkin sitä, että minne se rakkaus häntä kohtaan on kadonnut. Tuntuu, että kaikki minun rakkaus on nyt täysin vauvalle annettu. Olen suunnattoman onnellinen vauvasta ja tuntuu, että nyt on kaikki mitä tarvitsen, olen toivonut ja unelmoinut. Täydellinen ihana vauva.

Vaikea selittää tätä tunnetta ja miten on fiilis miestä kohtaan muuttunut. Ajatus siitä, että mies vaikka kävisi vieraissa ei tunnu pahalta vaikka ennen se oli yksi suurimmista peloistani. Mutta tietysti haluaisin rakastaa kuin ennen ja elää yhdessä onnellista perhe-elämää.

Ehkä tosiaan olen vain jossain vaaleanpunaisessa vauva-kuplassa. Vauva pian 3viikon ikäinen. Eli ei tätä tunnetta ole kauan ollut vielä.

Ap

Vierailija
7/22 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sinulla on alle kolmen viikon ikäinen vauva, niin tuo on vain luonnon tapa varmistaa, että pidät lapsen hengissä etkä tule heti raskaaksi. Sinulla hormonitkin on ihan mitä sattuu. Tasoittuu ajan kanssa.

Vierailija
8/22 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on erilaista lapseen ja aikuiseen, ei pidä alkaa mittaamaan rakkautta omiin läheisiin. Kyllä sinä miestäsi rakastat, et vain osaa tuntea nyt muuta kuin rakkautta vauvaan. Kannattaa alkaa myös ajattelemaan positiivisemmin miehestäsi, ajattele kuinka paljon on myös hänen ansiotaan, että teillä on sun mielestä tuo täydellinen vauva. Äläkä ainakaan möläyttele miehellesi näitä asioita noin, kuten aloituksessa, muuten vaikutat erittäin itsekkäältä.

Vierailija
9/22 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti hormonihuuruiset naiset tajuavat edes jossain vaiheessa mitä tekevät. Hormonit varmistavat, että äiti jaksaa pitää huolta vauvastaan ja heräillä öisin.

Riskinä tuossa on, että parisuhde ja mies jää tuon kaiken jalkoihin. Ap:n kannattaisi nyt edes vähän yrittää osallistuttava sitä miestä ja ylipäätään muistaa, että myös sellainen on. Aika nopeasti voi muuten käydä, ettei ole.

Vierailija
10/22 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tulevalle yyhoolle. 

Vierailija
11/22 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea tulevalle yyhoolle. 

Kyseessä on alle kolmen viikon ikäisen vauvan äiti. Eihän tuossa ajassa toivu edes synnytyksestä.

Vierailija
12/22 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies raukka..

Vierailija
13/22 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tavallinen suomalainen tarina, kun vauva tulee mies saa mennä. Ota kuitenkin huomioon että se on sen miehenkin vauva.

Vierailija
14/22 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastunut miestäni ja paljon 6 vuoden ajan. Hämmästelenkin sitä, että minne se rakkaus häntä kohtaan on kadonnut. Tuntuu, että kaikki minun rakkaus on nyt täysin vauvalle annettu. Olen suunnattoman onnellinen vauvasta ja tuntuu, että nyt on kaikki mitä tarvitsen, olen toivonut ja unelmoinut. Täydellinen ihana vauva.

Vaikea selittää tätä tunnetta ja miten on fiilis miestä kohtaan muuttunut. Ajatus siitä, että mies vaikka kävisi vieraissa ei tunnu pahalta vaikka ennen se oli yksi suurimmista peloistani. Mutta tietysti haluaisin rakastaa kuin ennen ja elää yhdessä onnellista perhe-elämää.

Ehkä tosiaan olen vain jossain vaaleanpunaisessa vauva-kuplassa. Vauva pian 3viikon ikäinen. Eli ei tätä tunnetta ole kauan ollut vielä.

Ap

Normaalia hormonitoimintaa. Ei syytä taistella vastaan, menee ohi pikku hiljaa. Vauva tarvitsee nyt sinua 24/7, miehesi ei.

Vierailija
15/22 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miesten pitää tajuta noin perustavanlaatuinen biologinen muutos ottaa huomioon. P*lluako ne olisivat vinkumassa heti muutama viikko synnytyksestä? Äidin kuuluu olla kiinni noin pienessä vauvassa. Se kestää vain hetken. Jos ei ego kestä vastasyntyneen menemistä ohi huomiossa niin saakin äijä lähteä. Ei vastasynnyttäneen tarvitse olla varpaillaan ja varoa ettei anna AIKUISELLE MIEHELLE tarpeeksi huomiota.

Vierailija
16/22 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miesten pitää tajuta noin perustavanlaatuinen biologinen muutos ottaa huomioon. P*lluako ne olisivat vinkumassa heti muutama viikko synnytyksestä? Äidin kuuluu olla kiinni noin pienessä vauvassa. Se kestää vain hetken. Jos ei ego kestä vastasyntyneen menemistä ohi huomiossa niin saakin äijä lähteä. Ei vastasynnyttäneen tarvitse olla varpaillaan ja varoa ettei anna AIKUISELLE MIEHELLE tarpeeksi huomiota.

Kenen egosta puhut? Äitihän täällä oli huolissaan kun tuntee rakkauden kadonneen

Vierailija
17/22 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti olet kiinni vauvassa, mutta päästä nyt hyvä ihminen se mies omaan sänkyynsä!

Vierailija
18/22 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti olet kiinni vauvassa, mutta päästä nyt hyvä ihminen se mies omaan sänkyynsä!

😀👌

Vierailija
19/22 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nainen ja todellakin rakastan miestä ihan yhtä paljon kuin lapsiani.

Halusin seksiä synnytyksestä seuraavana päivänä, ongelma oli se että en uskaltanut, 12vrk oltiin ilman seksiä.

Missään vaiheessa en kyllä hulluna hurahtanu vauvaan , vaikka rakastin toki.

Nyt ap. Miehellekkin vähän huomioo ja rakkautta

Vierailija
20/22 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Normaalia hormonitoimintaa. Ei syytä taistella vastaan, menee ohi pikku hiljaa. Vauva tarvitsee nyt sinua 24/7, miehesi ei.

Ai, kun vauva tarvitsee 24/7, niin mies tarvitsee 0/7? Ei ihme että niitä vauva-ajan eroja tulee niin paljon. Minun vaimo otti minulta suihin synnytyslaitoksella heti samana iltana kun oli synnyttänyt meidän esikoisen. No, me ollaankin oltu naimisissa jo 15-vuotta ja perhe on voinut hyvin koko ajan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi