Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä ja mistä parhaimmat piilarit, jotka pitää silmät kosteana ja niillä voisi nukkua?

Piilareita
20.05.2019 |

Mistä hommaatte piilarinne? Minä olen vasta muutama vuosi sitten saanut lasit ja nyt olisi aika kokeilla piilareita. Kokeilin joitain 24h piilareita ja jatkuvasti oli tunne, että on roska silmässä kun silmät kuivu. Työkaveri kertoi kuukausipiilareista ja että niillä voisi nukkuakin. Kokemuksia siis kyselisin parhaista kk piilareista ja samalla kyselisin mistä niitä tilaatte? Kiitos jo etukäteen! =)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat nukkua piilarit silmissä?

Vierailija
2/7 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en suosittele yöksi jätettävä piilareita. Vaikka olisi kuinka hyvä niin se on kuitenkin vierasesine silmässä. Pidät päivän, heität illalla roskiin. Silmät kiittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nukkuisi piilarit päässä kuin vain harvakseltaan kun on pakko (eli jos olet päätynyt kylään yöksi jonnekin, tai nukut teltassa tms).

Ja käytän ihan itse piilareita ja olen tätä mieltä.

Ihan kontekstiksi näe tämä:

Silmälääkäri jakoi kylmäävät kuvat: Nämä nähtyäsi et enää ikinä nuku piilarit päässä

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/silmalaakari-jakoi-kylmaavat-kuvat-…

Vierailija
4/7 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan että itse käytän lenson . com sivulta viikkolinssejä.

Niitä voi käyttää joskus nukkuessa, mutta muuten otan ne yöksi takaisin siihen piilarikoteloon ja laitan piilarinestettä.

Näitä linssejä voi käyttää muutaman viikon tai kuukauden ennen vaihtamista.

Mutta eiköhän sinun pidä vielä keskustella asiantuntijan kanssa, eikä mennä vain nettikeskusteluiden mukaan.

Itse olen käyttänyt piilareita 10v ilman ongelmia ja tiedän itse mitä teen. Aloitteleva ei tiedä, varsinkaan pelkkien nettifoorumeiden kautta.

Vierailija
5/7 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat nukkua piilarit silmissä?

Enhän minä sanonut, että haluaisin ne silmissä nukkuakaan, vaan että minulle työkaveri kertoi, että niillä voi nukkua. Itse ajattelen, että jos niillä voi nukkua niin ne pysyy pitkään kosteina. Minä kaipaisin vaan piilareita, joita pystyn pitämään, ilman että tuntuu siltä kuin ne kuivuisi silmiin.

Vierailija
6/7 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan että itse käytän lenson . com sivulta viikkolinssejä.

Niitä voi käyttää joskus nukkuessa, mutta muuten otan ne yöksi takaisin siihen piilarikoteloon ja laitan piilarinestettä.

Näitä linssejä voi käyttää muutaman viikon tai kuukauden ennen vaihtamista.

Mutta eiköhän sinun pidä vielä keskustella asiantuntijan kanssa, eikä mennä vain nettikeskusteluiden mukaan.

Itse olen käyttänyt piilareita 10v ilman ongelmia ja tiedän itse mitä teen. Aloitteleva ei tiedä, varsinkaan pelkkien nettifoorumeiden kautta.

Kiitos asiallisesta vastauksesta. silloin kun ekan kerran kokeilin piilareita, kokeilin niitä optikon "kanssa". Eli kokeilin yksiä aj sitten kun ne ei sopinut sain heiltä seuraavat. Mitkään siellä ei sopinut ja itsellänikin rupesi kiinnotus loppumaan. Nyt en uudestaan halua maksaa 50€ kokeilu rumbasta. Täällä ihan vaan kyselen kokemuksia nimenomaan KUUKAUSILINSSEISTÄ. ;) 

Vierailija
7/7 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi nukkua = voisi sammua