Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä raivoaa kun naapuri yritti ostaa meidän kultasennoutajan. En näe mitää syytä olla vihainen.

Vierailija
19.05.2019 |

Meillä vuodenvanha kultasennoutajan poika josta yllättäen kasvoi harvinaisen komea ja lempeä yksilö. Tai on siis meidän ensimmäinen mutta aina hän saa ihan ammatti ihmisiltäkin kommentteja miten tollanen rotuyksilö pitäis kouluttaa näyttelyihin ja tehdä pentuja ym. Meidän lähi omakotialueella asuu suunilleen viisikymppinen mukava pariskunta jotka ovat aivan ihastuneita koiraamme. Juoksevat ulos silittelemään jos ikkunasta näkevät että kävellään ohi ja koira halaa ja pussaa varsinkin kun välillä saattaa olla joku lihapullakin tarjolla:) Vaimo kerran itkusena näytti kuvaa heidän viisivuotta sitten onnettomuudessa kuolleesta koirasta joka kieltämättä olisi yhtä hyvin voinut olla kuva meidän pojasta. Isännälläkin meinasi alahuuli väpättää ja tajusin että he olivat todella kiintyneitä koiraansa. Nyt olin kahdestaan pojan kanssa lenkillä ja naapurinmies puutarhahommissa ja tuli tuttuun tyylin paijailemaan. Hän oli vähän hiljasempi kun yleensä ja just sen olonen että "sanonko vai enkö"? Me meinattiin jo jatkaa matkaa siitä kun hän jäi seisomaan paikalleen ja tokas että hän maksaa 5000euroa tosta koirasta ja tiedät että se saa hyvän kodin:O Mä jäin täysin sanattomaksi kunnes sain mutistua että ei hyvä ihme sä saat sillä rahalla jo monta pentua mutta ei meidän poju ole kaupan. Mies totesi tähän että niin saisitte tekin että miettikää asiaa tarjous on voimassa ainakin siihen asti kun koira on puolitoistavuotias. Mä sanoin vaan että ei me pystytä moi, moi. Mies jopa vähän yllättyneenä totes aijaa.
Kotona kun kerroin tästä poikaystävälleni hän yllättäen kertakaikkiaan kihisi raivosta. Sain oikeasti sanoa suorat sanat miten mua ei ainakaan nolata ihmisten silmissä tai muuten se olis painellut sen pariskunnan oven taakse! Hänen mielestä tämä pariskunta yrittää nyt hyväksikäyttää meitä koska tietävät että ollaan pienitulosia opiskelijoita ja ylimääräinen raha ei tekis pahaa. Mä ymmärtäisin tämän reagtion jos naapurin setä kävis minua rahalla ostamaan mutta en tässä tilanteessa. No lenkkisuunta muuttu ainakin pysyvästi ettei synny kiusallisia tilanteita;D

Ymmärrättekö te miksi yleensä rauhallinen kaveri muuttuu tälläsestä raivohäräksi?!

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä ihmettelisin enemmän naapurin kun poikaystäväsi käytöstä😦

Vierailija
2/57 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon ne pennut sitten maksaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin tuollaisesta hermot vetäisin. Hankkis ite oman koiransa jostain muualta >:(

Vierailija
4/57 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko te kerrostalossa? Meinaan jos koira saisi itse päättää olisiko hänen kivempi olla omakotitalossa?

Vierailija
5/57 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olisin myynyt tuosta summasta. Koiria saa aina uusia.

Vierailija
6/57 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se poikakaveris taitaa olla kiintynyt siihen teidän koiraan. Idiootti!

Vierailija
7/57 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myisi mutten myöskään raivoaisi. Ei tuosta tarvitse kilareita vetää. Ihmetellä vähän mutta jatkaa sen jälkeen elämää.

Vierailija
8/57 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutteko te kerrostalossa? Meinaan jos koira saisi itse päättää olisiko hänen kivempi olla omakotitalossa?

Jos mä johonkin voin tässä maailmassa luottaa niin siihen että jos mä meidän hepun heille jättäisin niin tämä ensimmäisen tilaisuuden tullen juoksujalkaa pakenisi takasin meidän kerrostalokolmion oven taakse. Takasin kotiin mamman kainaloon pakoon pahaa maailmaa

Vierailija
9/57 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mä arvaan? Sulla ei ole ikinä ollut koiraa;D

Ap

Vierailija
10/57 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä johonkin voin tässä maailmassa luottaa niin siihen että jos mä meidän hepun heille jättäisin niin tämä ensimmäisen tilaisuuden tullen juoksujalkaa pakenisi takasin meidän kerrostalokolmion oven taakse. Takasin kotiin mamman kainaloon pakoon pahaa maailmaa<3

Ja tämä oli Ap myös.

Vierailija
11/57 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan toi naapurilta helvetin tökeröä. Koira on perheenjäsen, ei toisen perheenjäsenestä tehdä tarjouksia.

Vierailija
12/57 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koirasta tarjottiin kerran kaljatölkkiä. Jotain Vantaalaisia.

Vierailija
13/57 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koira ei ole mikään pesukone tai auto

Vierailija
14/57 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Eihän ap heidän koiraa ollu myymässä. Eiköhän tossa tilanteessa pelkkä ei ole parempi kun ruveta syyttä tappelemaan asiasta. Sitten jos he yrittäis ryöstää koira tai jotain niin ymmärtäisin raivon.

Vierailija
15/57 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitti!

Ap

Vierailija
16/57 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko poikaystävää raivostuttaa seki ettei naapurissa ollut "miestä" kysymään silloin kun olette kolmestaan koko perhe liikenteessä? Nyt vähän niinkun testasi miehesi seläntakana että josko pikku rouva on perso rahalle. Ja jos ei niin ei ainekaan tarvi pelätä että saa pataansa.

Vierailija
17/57 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon hintaan olisin myynyt niin monta koiraa kuin olisivat halunneet ostaa. Puhutaan kuitenkin eläimistä, jotka haistelevat innolla toistensa hanureita ja juoksevat pallon perässä vaikka jyrkänteeltä kuolemaan.

Vierailija
18/57 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä naapurit vois ottaa koiran samalta kasvattajalta kuin teidän Poju.

Noin se yleensä menee.Ensin tuntuu,että ei uutta tilalle.Sitten ihastuu johonkin koiraan ja ehkä sen myötä uuteen rotuunkin lähipiirissä ja onkin taas uuden koiran aika.Just vanhemmille pariskunnille tyypillistä.Omat vanhemmat on omistaneet kaksi pptkäikäistä ja ”maailman parasta” koiraa.

Vierailija
19/57 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä naapurit vois ottaa koiran samalta kasvattajalta kuin teidän Poju.

Noin se yleensä menee.Ensin tuntuu,että ei uutta tilalle.Sitten ihastuu johonkin koiraan ja ehkä sen myötä uuteen rotuunkin lähipiirissä ja onkin taas uuden koiran aika.Just vanhemmille pariskunnille tyypillistä.Omat vanhemmat on omistaneet kaksi pptkäikäistä ja ”maailman parasta” koiraa.

Tätä me ollaan hoettu heille koko ajan! Kerrottu mistä meidän poika on adoptoitu ja tarjottu jopa muutaman hänen velipoikansa omistajan numeroa että voi kysellä kasvoiko heistä yhtä komeita urhoja;) Mutta pelkkää ei, eitä.

Ap

Vierailija
20/57 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon hintaan olisin myynyt niin monta koiraa kuin olisivat halunneet ostaa. Puhutaan kuitenkin eläimistä, jotka haistelevat innolla toistensa hanureita ja juoksevat pallon perässä vaikka jyrkänteeltä kuolemaan.

Eikä se koira entistä omistajaa kaipaa kun seuraavat ottavat sen. Muutenhan kaikilla jotka pentuja tehtailevat myyntiin, olisi kädet täynnä koiria kun palaavat "mamman" luo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi