Mitä radioasemaa kuuntelet / ikä
Itse olen 42, kuuntelen eniten Radio Suomirockia
Kommentit (51)
Spotifysta tällä hetkellä soittolistaradioita suosikkiartistieni mukaan.
N28
Kanavapujottelen Helmiradion, Aallon, Hitmixin ja Novan välillä. Eniten Helmiradiota.
Rock/Classic/Helsinki. Väliin myös Helmi tai Nostalgia.
Kärkikolmikko aika tasainen muuten, paitsi arkiaamuisin töihin ajaessa autossa lähes aika Rock.
Mies, 44
Ylen ykköstä pääasiassa. Välillä yritän kielikylpeä Vegalla, mutta siellä tulee liikaa englanninkielisiä poppeja.
Radio Helsinkiä, Nostalgiaa ja Cityä kuuntelen satunnaisesti, mutta mainokset rasittaa.
N, 51v.
Autoa ajaessa kuuntelen radiota. Yleensä Helmiradiota, ja jos se ei jossain päin Suomea kuulu niin sitten Novaa. N 46 v.
Basso ja Hitmix, mutta vain autossa. Muualla en radiota kuuntele. Ikää 28 v.
1. Radio Rock
2. Yle Puhe
3. Nostalgia
3. Loop tai X3m ruuhka-ajon rytmittäjänä
4. Novan Retroperjantai
25 v.
Onhan se hienoa, miten paljon nykyään on vaihtoehtoja! Mä olen niin kääkkä, että kun olin nuori oli vain ylen ykkönen ja kakkonen. Ainoat nuorisolle suunnatut ohjelmat olivat joku Tapani Ripatin ohjelma ja joku sävellahja vai mikä se nyt oli... Oli niin upeeta kun Radio City aloitti ja saatiin ihan oma kanava.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se hienoa, miten paljon nykyään on vaihtoehtoja! Mä olen niin kääkkä, että kun olin nuori oli vain ylen ykkönen ja kakkonen. Ainoat nuorisolle suunnatut ohjelmat olivat joku Tapani Ripatin ohjelma ja joku sävellahja vai mikä se nyt oli... Oli niin upeeta kun Radio City aloitti ja saatiin ihan oma kanava.
No olihan rinnakkaisohjelmalla Rockradio.
Radio City viimeaikoina. Surffailen myös Helmi, Hitmix ja Novan taajuuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko Yle Suomipop- kanavalla nykyään mainoksia? Mä kestän kaiken paskan musankin, mutta mainoksiin menee hermot.
RadioRock on mulla yleensä päällä, mutta Korporaatiota en jaksa. Keski-ikäiset tyypit heittää jotain alapääjuttuja...ei kiitos.
Mitään muuta siellä tulekaan kun mainoksia...
Minä kuuntelen Radio Suomi
Nostalgiaa ja Suomi pop
Musiikkitarjonta Radio Suomessa aika heikonlaista. Missä kuuluu suomalaiset iskelmät?
ikä on pelkkiä numeroita :))