Mitä radioasemaa kuuntelet / ikä
Itse olen 42, kuuntelen eniten Radio Suomirockia
Kommentit (51)
Radio Suomea silloin harvoin kun radio on päällä. Ei kuulu tänne kunnolla muut radiokanavat, ainoastaan venäläiset radiokanavat joissa usein outoa teknojumputusta.
Puhelimen Areena sovelluksesta kuuntelen radio suomen musiikkiohjelmia kun käyn lenkillä.
N38
Itse olen kaikki poliittista paskaa tai wokesontakanavat kiertänyt kaukaa jo pitkään, yleä en edes mainitse. Tänään erehdyin kuuntelemaan erästä kanavaa joka alkaa sanalla SUOMI ja päättyy ROCK, niin voi v vaati kulkusettomalta iltapäiväjuontajakundilta kymmenen minuutin alkuspiikin ennen kuin uskalsi soittaa Juice Leskisen biisin Vaasan veri ei vapise tjsp, KOSKA biisissä saattoi esiintyä joku sanamuoto jota eivät kaikki nykypäivänä suvaitse jota hän pyysi jo etukäteen henklökohtaisesti anteeksi ja jos tästä jotaun tulee niin varsinkin radiokanava ei ole sitä mieltä että mitä mieltä joku kuulija voi sen luulla olevan.
Js tää pelle oli tosissaan. Miten naurettavaa.
Yle puhe ja yle suomia. Ei mainoskanavia yksinkertaisesti pysty kuuntelemaan.
Retroperjantai on ihan paras. Silloin lähen yleensä pitkälle lenkille tai salille. Mukavaa, että nuoremmatkin kuuntelee sitä.
T. 44v