Kuka teillä päättää lakkiaisten tarjoiluista?
Erimielisyyttä ylioppilaan kanssa siitä mitä tarjotaan.
Kommentit (43)
Äidin juhlat ne oli.... Ei kai olis edes huomannut vaikken olisi ollut paikalla 😁
Ihan sama, en juuri ollut suvun kanssa tekemisissä ennen enkä jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaja päättää. Jos juhlittava haluaa jotain tiettyä erityistä tarjolle, hän luonnollisesti itse sen hankkii.
Minua, aikuista ihmistä, aina ärsyttää tämä asenne. Ihan niin kuin 18v nuorella olisi mitään rahoja maksaa juhliaan, hän ei ole työelämässä vielä, vaan opiskelija. Ihmeellinen tyranniasenne monella, ''kenen leipää syöt, sen laulua laulat''. Kannattaa pitää mielessä, että sitä lasta ei ole ollut pakko truutata maailmaan, vaan ihan hän on vanhempien itsekkään halun vuoksi maailmaan päätynyt. Ei lasta täydy tästä olemassaolostaan rangaista, kun hänellä nuorena ei tietenkään rahaa ole ja että hän, vanhemman itse haluama ja tekemä olento, siten aiheuttaa vanhemmilleen kuluja. Ei lapse ole mikään vanhemman jatke.
Samaa mietin enkä ihmettele, että niin monella perheellä on sitten huonot välit mylhemmin.
Pyysin äidiltä rekan mallista kakkua, mutta muistaakseni pitopalvelu ei osannut tai viitsinyt tehdä sitä. Muuten en edes muista mitä oli, äiti varmaan valitsi.