Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo 100 päivää seksittä... tässä nykyiset fiilikset

Vierailija
19.05.2019 |

Eli siis lähes 3,5 kk ilman seksiä. No eipä tässä mitään. Ihan perus. Ei seksi välttämättä mikään pakko ole. Ei ilman sitä kuole.

Olisihan se ihan kivaa, mutta voi ilman sitäkin elää. Ja näillä helteillä en erityisesti muutenkaan seksiä haluaisi. Olisi yhtä hikiseksiä.

Miten kauan teillä on viime seksikerrasta?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut seksittä noin 2190 päivää.

Vierailija
2/20 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kahdeksan vuotta on edellisestä kerrasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 5 tuntia ja kohta uudestaan. Mies lupasi "sidon sinut otan sinut" seksiä jääkiekko ottelun jälkeen. Päivällä oli nai mua rajusti takaapäin seksiä mökin tuvan lattialla.

Vierailija
4/20 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

8030 päivää seksittä.

Vierailija
5/20 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8030 päivää seksittä.

Miten te kestätte? Kyllä minä vaikka sormetan itseni jos ei kahteen päivään orgasmia anneta.

6/20 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me miehethän ollaan niin herkkiä, jokaisesta seksittömästä päivästä aina yksi hius harmaantuu! Taidan käydä hiusväriä kaupasta jotta edes joku luulis että joskus ois ollu seksiä :D

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
7/20 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla viimeksi oltiin.

Parisuhteessa seksiä pitää mun mielestä olla säännöllisesti ja puolisoiden halujen tulee kohdata. Nyt on hyvä, meillä on noin 3-5 kertaa viikossa seksiä. Joskus voi olla että on vain kerran. Mutta se on poikkeuksellista. Molemmat on tyytyväisiä.

Jos en olisi suhteessa, niin seksiä ei tarvitsisi olla. Koen vahvasti, että seksi kuuluu mulla vain parisuhteeseen.

Vierailija
8/20 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla viimeksi siinä klo 12 aikaan

Sitä ennen eilen aluksi sellainen kunnon kiimapano päivällä ja illalla hitaasti nautiskellen.

Vierailija
9/20 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

7v sitten viimeeksi.

T: Kiltti mies

Vierailija
10/20 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole tuona aikana edes itse koskenut itseesi? En pystyisi. Saako siitä jonkun palkinnon vai miksi olet ilman?

Vierailija
11/20 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla viimeksi oltiin.

Parisuhteessa seksiä pitää mun mielestä olla säännöllisesti ja puolisoiden halujen tulee kohdata. Nyt on hyvä, meillä on noin 3-5 kertaa viikossa seksiä. Joskus voi olla että on vain kerran. Mutta se on poikkeuksellista. Molemmat on tyytyväisiä.

Jos en olisi suhteessa, niin seksiä ei tarvitsisi olla. Koen vahvasti, että seksi kuuluu mulla vain parisuhteeseen.

Minä taas tarvitsin seksiä useammin kun en ollut vakio suhteessa. Jatkuvasti oli pelko etten saakkaan joten roikuin treffipalstoilla kaikki vapaa-ajat varmistaakseni ainakin viikonloppu seksin. Tinder helpotti tilannetta huomattavasti. Nyt kun on poikakaveri niin ei ole samanlaista hinkua, koska seksiä on saatavilla aina kun tarvitsee. Nykyään 4-6 kertaa / viikko on ihan riittävästi.

Vierailija
12/20 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamulla viimeksi oltiin.

Minä taas tarvitsin seksiä useammin kun en ollut vakio suhteessa. Jatkuvasti oli pelko etten saakkaan joten roikuin treffipalstoilla kaikki vapaa-ajat varmistaakseni ainakin viikonloppu seksin. Tinder helpotti tilannetta huomattavasti. Nyt kun on poikakaveri niin ei ole samanlaista hinkua, koska seksiä on saatavilla aina kun tarvitsee. Nykyään 4-6 kertaa / viikko on ihan riittävästi.

Tietääkö sun poikkis sun menneisyydestä?

Vierailija
13/20 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole tuona aikana edes itse koskenut itseesi? En pystyisi. Saako siitä jonkun palkinnon vai miksi olet ilman?

Tottakai masturbointeja on tullut väliin.

Mutta siis se miksi ollut pitkään ilman on ihan se, että ei varsinaisesti ole saanut seksiä. Mutta toki en sen puoleen ole oikeastaan etsinytkään seksiä. Olisin kyllä pannut, jos joku olisi tarjonnut seksiä.

Vierailija
14/20 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

rupee 900 päivää olee täys. mukavaa tää avioliitto

Vierailija
15/20 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamulla viimeksi oltiin.

Tietääkö sun poikkis sun menneisyydestä?

Tietää ei siinä ole mitään salattavaa. En oikein ymmärrä henkilöitä joita harmittaa toisten menneisyys. Ei ole häneltä pois ja mitään tauteja ei ole koskaan ollut koska harrastin vain suojattua seksiä.

Vierailija
16/20 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Me miehethän ollaan niin herkkiä, jokaisesta seksittömästä päivästä aina yksi hius harmaantuu! Taidan käydä hiusväriä kaupasta jotta edes joku luulis että joskus ois ollu seksiä :D

Jaa. Minulla on ollut enemmän seksiä kuluneen vuoden aikana, kuin aikaisempina vuosina yhteensä (vaikka keski-ikäinen jo) ja pikemminkin päinvastoin käynyt. Pää on harmaantunut silmissä.

Vierailija
17/20 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina viimeksi, viikonloppuna ei ollut. Tänään sitten taas. Ihan sopivasti kun jo yli 30 vuotta yhdessä.

Vierailija
18/20 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai masturbointeja on tullut väliin.

Mutta siis se miksi ollut pitkään ilman on ihan se, että ei varsinaisesti ole saanut seksiä. Mutta toki en sen puoleen ole oikeastaan etsinytkään seksiä. Olisin kyllä pannut, jos joku olisi tarjonnut seksiä.

Jaa jaa, minä ajattelin että olet ollut kokonaan ilman. No eihän tossa sitten mitään ole, ei ole aika eikä mikään.

Seksiä se itsetyydytyskin on. Siinä saa orgasmeja.

T: yhdyntä viimeksi vuonna 2012

Vierailija
19/20 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein 1800 päivää ilman parisuhdeseksiä, nyrkkikyllikkiä kyllä. Ihana oli hääkakku kun v sen syönnin jälkeen rouva laittoi jalat kiinni 😎🙄

Vierailija
20/20 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi