Lue keskustelun säännöt.
Rakastan Helsingin keskustaa!
19.05.2019 |
Kaikkealla kaunista, siistiä, ihmiset ihania, paljon tekemistä, tosi turvallista, Maailman paras Paikka asua!
Kommentit (5)
Voisin nauttia siitä juhannuspäivän aamuna klo 6.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
on kaunis,asfalttia ja kivi taloja.plus ihmisiä jotka tuijottaa puhelimiaan.
Mitä osaa keskustasta tarkoitat? Rautatieaseman seutu on kauheaa, mutta Ullis/Eira/Punavuori kyllä vastaa kuvausta.
Kaunista, siistiä, turvallista? Missä rinnakkaistodellisuudessa elät?