Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo makaa tuulettimen vieressä kiukkuisena- lähdin jätskille lasten kanssa

Vierailija
19.05.2019 |

Vaimo valittaa kuumuudesta ja makaa tuulettimen vieressä. Sanoin hänelle, että voin jäädä kotiin, niin hän alkoi kitisemäön, että ei halua jäädä yksin. Sanoin hänelle, että en aio tuhlata hienoa kesäpäivää sohvalla ja kerroin lähteväni lasten kanssa jäätelölle . Tuosta vasta draama syntyikin. Kuulema hänellekin pitäisi olla jäätelö, käskin mennä itse hakemaan. Harmittaa, kun kaikki liikkuvat ulkona ja vaimo makaa tuulettimen vieressä sohvalla murjottaen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.. onneksi olen sinkku.

Vierailija
2/6 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän on 23 astetta! Ei edes kuuma. Sisällä mukavan viileää. Ja jos asutte yhtään pohjoisemmassa, siellä vasta viileää onkin. Mikä vaimoa vaivaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllistä kuinka kuumaa kukakin sietää. Mutta nyt en ymmärrä, sanoit että voit jäädä kotiin, jostain syystä silti vaimo alkoi valittamaan ettei halua jäädä yksin, sitten et voinutkaan jäädä kotiin? Mitä?

Vierailija
4/6 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen valittava sohvaperuna

Vierailija
5/6 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksilöllistä kuinka kuumaa kukakin sietää. Mutta nyt en ymmärrä, sanoit että voit jäädä kotiin, jostain syystä silti vaimo alkoi valittamaan ettei halua jäädä yksin, sitten et voinutkaan jäädä kotiin? Mitä?

Kirjoitin väärin. Sanoin, että vaimo voi jäädä kotiin. Minä nyt en jää kuuntelemaan kitinää.

Ap

Vierailija
6/6 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan piti olla voi,ei voin ??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi