Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesittekö, että vanhan äitini mukaan olen sivistymätön koska en katso Junior-Haluatko Miljonääriä?

Vierailija
19.05.2019 |

Lisäksi en osaa syödä oiken, koska Järviradiossa asiantuntija oli sanonut, että pannukahvin rasva on kaikkein vaarallisinta!

Kävin eilen säälistä vanhan äitini luona, eikä reissussa ollut mitään muuta positiivistä kuin se, että se loppui siihen kun lähdin sieltä pois. Kamalaa kuunnella jatkuvaa narinaa häntä ahdistavista asioista jotka ovat tyyliin sellaisia kuin joku lihava ihminen osti kaupasta ison kennollisen kananmunia vaikka hänelle (äidille) riittää kuusi kananmunaa sen minkä ne kestää, kuinka tikka on inhottava lintu, koska se on kytännyt vuosikymmeniä (sen ajan, jonka hän on asunut nykyisessä paikassaan) laulurastaita, kesämökillä (300 km matkaa, eikä minulla ole sinne edes avaimia) haisee muovi, koska minä olen käynyt polttamassa siellä sisällä muoviroskia, sarviorvokit siementävät ihan itsestään koska ne ovat luonnollisempia kukkia kuin jalostetummat ja sitä rataa...

Menee aina useampi päivä toipua tuolla vierailusta. Onko tosiaan vanheneva ihminen noin rasittava, vai olenko minä vain herkillä ja vainoharhainen...?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tiedetään.

Vierailija
2/6 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi on masentunut. Vanha voi sairastua masennukseen siinä missä nuorikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö itse, että wanha äitisi on seonnut horisko ?

Vierailija
4/6 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi vaikuttaa sivistyneeltä ihmiseltä. 😂

Vierailija
5/6 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Haluatko miljonääriä joku gold diggereiden haaveohjelma?

Vierailija
6/6 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme