Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnin suihkut toimivat paremmin kuin masennuslääkkeet

Vierailija
18.05.2019 |

Masennuslääkkeistä ei ole minulle hyötyä, en huomaa niistä mitään vaikutusta. Mutta olen huomannut että todella pitkät suihkut auttavat. Siis suunnilleen tunnin suihkut. Seison vain siellä veden alla paikallani. Suihkujen hyödyt tärkeysjärjestyksessä:
1. Illalla ennen nukkumaanmenoa ne auttavat minua nukkumaan paremmin.
2. Keskellä päivää ne piristävät sen verran että niiden jälkeen saatan jopa jaksaa mennä ulos kävelylle.
3. Aamulla heti sängystä noustuani suihkusta on se hyöty että en heti palaa sänkyyn. Suihkun jälkeen jaksan pysyä valveilla.
Päivällä ja aamulla suihkusta on myös vähintäänkin se hyöty että se aika jonka vietän suihkussa on aikaa jota en vietä sängyssä. Siis jos en olisi suihkussa niin olisin sängyssä. Ja sänkyyn ei saisi jäädä koko päiväksi, on pakko nousta, vaikka ei jaksaisi tehdä muuta kuin seistä suihkussa. Suihkussa seisominenkin on parempi kuin sängyssä makoilu. Suihkussa jostain syystä jaksan seistä, esim ulkona puistossa en jaksa seistä tai istua koska väsyn heti.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa epäystävällisiä kommentteja. Jos ap kokee että suihku auttaa, niin miksi ei saisi nauttia yhdestä ainoasta asiasta joka tuottaa nautintoa ja auttaa jaksamaan elämää? 

Mä kyllä tunnistan hyvin ton suihkun terapeuttisen vaikutuksen. 

Ei joku metsässä seisominen tuota samanlaista mielihyvää. 

Vierailija
22/29 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa epäystävällisiä kommentteja. Jos ap kokee että suihku auttaa, niin miksi ei saisi nauttia yhdestä ainoasta asiasta joka tuottaa nautintoa ja auttaa jaksamaan elämää? 

Mä kyllä tunnistan hyvin ton suihkun terapeuttisen vaikutuksen. 

Ei joku metsässä seisominen tuota samanlaista mielihyvää. 

Mulla on masennus ja syön lääkkeitä. Oli aika jolloin en syönyt lääkkeitä. Siksi sanoin että suihku ei auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävely tekee hyvää. Suihku on vain pakollinen toimenpide.

Vierailija
24/29 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tulee varmaan mukava vedenkulutuksen tasauslasku.

Vierailija
25/29 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa fibrokipuihin ja ylipäätään rentoutumiseen pitkä kylpy iltaisin. Rakastan meidän ammetta, otan kylvyn monta kertaa viikossa. Saunaakaan en enää juuri käytä kun kylvyssä istuminen on niin paljon ihanempaa.

Vierailija
26/29 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toimii niin et ole kovinkaan masentunut.

Nännännännää, minullapas on pahempi masennus kuin sinulla! Älä vain yritä parantua masennuksestasi tai et ole oikeasti koskaan ollutkaan masentunut

Vierailija
27/29 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toimii niin et ole kovinkaan masentunut.

Nännännännää, minullapas on pahempi masennus kuin sinulla! Älä vain yritä parantua masennuksestasi tai et ole oikeasti koskaan ollutkaan masentunut

Masennus on aikamoinen muotijuttu. Mitä muodikkaampi on niin sitä masentuneempi on. Kim Kardashian taitaa olla maailman masentunein ihminen.

Onnellisia ovat kaukana metsässä asuvat ihmiset jotka eivät ole koskaan kuulleetkaan sanoja "muoti" tai "masennus".

Vierailija
28/29 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut kerros- tai rivitalossa, niin toivottavasti teillä on huoneistokohtainen vesimittari. Minä en ainakaan halua maksella jonkun asukkaan lotrauksia.

Vierailija
29/29 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihku ei vähennä yksinäisyyttäni.

t. YKSINÄINEN IHMINEN

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän