Euroviisu- sormisyötävää ja alkupaloja
Parhaat vinkit jakoon iltaa varten!
Onko jotain pikkupaloja joita aina laitat pöytään Euroviisujen aikaan?
Tein joskus maittain aina jotain pientä kustakin finaalimaasta, mutta se on vähän turhan aikaavievää..
Kommentit (16)
Minimuffinseja joiden päällä on pistenumeroita :).
Sipsejä, dippiä ja sidukkaa tietysti.
Ruisnapit savulöhipäällysteellä.
Mini toast Skågenit.
Blini, mäti, fraiche ja votkasnapsi :)
Serranokinkku ja meloni.
Minipizzat.
Miniskonssi, hillo ja kerma.
Tabbouleh-salaatti.
Dolmades.
Köfte.
Joku täällä jo mainitsikin että viisut on huonoa ohjelmaa. Niin onkin! Juuri siksi tarvitaan hyvää ruokaa ja juomaa :)
Pilkon erilaisia vihanneksia ja niiden kanssa paria erilaista maustettua hummusta (jos ei itse tee niin Sevan-hummukset on mun mielestä hyviä). Voi kuulostaa ankealta, mutta on hyvää!
Dippaa sormet dippiin ja syö sormet.
Ei se syöminen saa rouskua 😄 kun pitää kuulla. Mulla ciabattaa, tuorejuustoa, pestomozzarellaa, lihapullia, ilmakuivattua kinkkua, brieta ja viikunahilloa. Mutakakku ja kahvia. Hyvää viisuiltaa kaikille. Venäjä voittaa 💓
Vierailija kirjoitti:
Ei se syöminen saa rouskua 😄 kun pitää kuulla. Mulla ciabattaa, tuorejuustoa, pestomozzarellaa, lihapullia, ilmakuivattua kinkkua, brieta ja viikunahilloa. Mutakakku ja kahvia. Hyvää viisuiltaa kaikille. Venäjä voittaa 💓
Telkkarin volaa vaan kovemmalle :)
Vuoden paras viihdeohjelma! Harmi kun suomi taas kerran tippui, mutta ens vuonna voitetaan koko p####! Irtokarkkeja ja vischyä!
Toivon Ruotsin floppaavan ja Islannin voittavan. Australia toiseksi. Kolmanneksi alankomaat!
Jotain turruttavia pillereitä suosittelen sitä sontaa varten.
Vierailija kirjoitti:
Myös kannabis saattaa auttaa , lajikkeesta riippuen. Ymmärtää ne lyriikat jotenkin syvällisemmällä tasolla. :)
Olisiko jollain lisää sellaisia kanapee-tyyppisiä ohjeita jotka sopii viinin kanssa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös kannabis saattaa auttaa , lajikkeesta riippuen. Ymmärtää ne lyriikat jotenkin syvällisemmällä tasolla. :)
Saa olla aika tujua tavaraa. "Mirri, jou jou jou!"
Vierailija kirjoitti:
Olisiko jollain lisää sellaisia kanapee-tyyppisiä ohjeita jotka sopii viinin kanssa ?
No ei mitään kananpeetä ainakaan kannata syödä.
Kuka sitä paskaa enää katsoo?