Oletko ollut yksinäinen, mutta myöhemmin löysit ympärillesi ihmisiä
Kommentit (24)
En ole löytänyt.
t. YKSINÄINEN IHMINEN
Olin 6v sitten todella yksinäinen. Asun pääkaupunkiseudulla ja kaikilla kouluaikaisilla kavereilla oli omat elämät ja muita juttuja. Minä paahdin töissä 8-16 ja siitä kotiin loppuillaksi.
Sitten muutin toiselle paikkakunnalle, menin täällä töihin. Täällä tutustuin töiden kautta uusiin ihmisiin joiden kanssa pidettiin satunnaisesti yhteyttä töiden ulkopuolellakin. Ihmiset mielestäni on täällä todella paljon helpommin lähetyttäviä ja rennompia kun pääkaupunkiseudulla, siksi koin että minun oli helpompi olla heidän kanssaan.
Otin myös koiran. Koiran kautta tuli tutustuttua muihin alueen koiranulkoiluttajiin, joista osa on nyt hyviä ystäviäni. Tätä kautta löysin myös miehen. Nyt raskaana.
N31
Omen ollut tksinäinen AINA enkä oikein osaa enää nelikymppisenä kaivatakaan ystävää. Mutta muuton toiseen kaupunkiin ja huomasin että NYT vasta yksin olenkon kun ei ole enää tuttua kaupan kassaa, kuntosalin porukkaa tai korjastonhoitajaa. Ystävätön ”kiintyy” tuttuihin kassoihin ym ihmisiin kun omia ystäviä ei ole.
Joo, sama ongelma. Kahdestikin ehdotin eräälle henkilölle kahvittelua tms mutta hänellä on aina "kiire". Harrastuksissa kun yritän jutella, ei se johda mihinkään.