Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Quinny Freestyle 4 XL Tandem Saksasta

23.05.2006 |

Kun en itse osaa saksaa niin voisiko joku kertoa että saako noista istuimista toisen lepoasentoon silloin kun sisaristuin on kiinnitettynä. Vai toimiiko ne idealla molemmat istuu tai toinen nukkuu, toinen kävelee.

t. Pöppis

-myös täydellisiä sisarusrattaita etsimässä

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli " tavallinen" istuin toimii ihan normaalisti, sen saa täyteen makuuasentoon tai sitten istuma-asentoon, sisaristuinta ei voi kallistaa lainkaan.

Vierailija
2/5 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka leveät nämä Quinnyt ovat?

(siis renkaan ulkoreunasta renkaan ulkoreunaan)

babycare.nl -sivuilla on maininta Quinny Freestyle 4XL Plus mitoista: 118 x 69 x 105 (lxbxh) ja 105 x 69 x 47 (lxbxh)

Pitääkö tuo leveys paikkansa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noihin mahdollista saada jalkapeitettä?Mitenkähän ne muuten soveltuvat talvioloihin täällä Suomessa?Syysvauva tulossa ja talvikeleillä niillä kumminkin ens alkuun jouduttaisiin liikkumaan.

Vierailija
4/5 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.kiddies24.com/shop/index.php?cPath=31_47_158&osCsid=5578d875…

Muuten en talvikäytöstä osaa sanoa. Renkaat ovat ainakin ihan sileät joten ne voivat olla kai vähän liukkaat, joskin minä pari kertaa työntelin esikoista noissa jääkeleillä alkukeväästä eikä meillä mitään ongelmia ollut.

Vierailija
5/5 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin juuri tuolta Kiddies24:sta ko. rattaat, ilman sisaristuinta tosin. " Tavallisen" istuimen saa makuuasenttoon( ei kyllä ihan vaakaan), koska se liukuu aika ulos siitä rattaiden rugosta, kun laittaa makuuasentoon. Lisäksi rattaisiin voi kiinnittää istuimen kanssa yhtäaikaa Maxi-Cosin turvakaukalon.

Minä sain rattaiden leveydeksi n. 64 cm.

Täytyy vähän kehua tätä Kiddies24- kauppaa. Rattaat tulivat kahdessa viikoossa tilaamisesta kotia asti. Maksu hoitui tilisiirrolla kätevästi ennen rattaiden lähettämistä. Maksu on kätevä suorittaa nettipankissa EU-maksuna.

Emilii