Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

raskaus, imetys ja VANHENEMINEN!

22.03.2006 |

Olen ollut viimeisen 3 vuoden ajan koko ajan joko raskaana tai imettänyt ja nyt löydän hiuksistani lähes päivittäin harmaita... Ei voi olla totta, 30 v. ja hiukset harmaantuu! Onko muilla kokemuksia, ovatko raskaudet ja imettäminen elimistölle niin rankkoja, että ikääntymisen merkit tulevat aiemmin vai olisivatkohan nämä hiukset ja rypyt joka tapauksessa tulossa nyt esiin..? Ahdistus!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin huomasin raskausaikana ensimmäistä kertaa harmaita hiuksia päässäni. Onneksi ei vielä kovin paljoa, ja nekin sekoittuu hyvin mun hiusten väriin kun on muutenkin raidoitetut. Hurjaa joo.. en tiedä johtuuko hormooneista vai oisko muutenkin jo alkanut tulla??? Ja ikää 32v..

caron ja typsy 12vk

Vierailija
2/3 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ekan lapsen jälkeen naamani oli yhtäkkiä täynnä ryppyjä !!! Aivan kauhistuin ! Harmaista en tiedä, koska hiukseni ovat melko vaaleat, ei niitä huomaa... Mutta eikö olekin hirveetä: Tissit roikkuvat, vatsa täynnä makkaroita ja naama kurttuinen kuin noita-akalla. Olen vanhentunut näinä kohta neljänä vuotena (2 lasta) ainakin 15 vuodella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyjä ainakin on tullut. Ekan lapsen sain 25 vuotiaana ja vuosi sen jälkeen löysin ekat rypyt. Nyt tämän toisen raskauden jälkeen kummasti silmänurkista löytyy ryppyjä, kääk... ja ikää 29 v.