Se tunne kun luulet että kissa on menehtynyt ja näet sen terassilla melkein 2vrk katoamisen jälkeen
olin aivan 100 varma että kissaa en tule enää näkemään.
Loppu hyvin kaikki hyvin, tosin ei meinannut tulla vieläkään sisälle vaan lähti taas. Sain kuitenkin houkuteltua ruoan avulla takaisin ja nyt on visusti sisällä.
Tosin yritti taaa livahtaa, venailee jossain piilossa ja kun ovi aukeaa niin säntää kamalaa vauhtia
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Älä enää ikinä päästä ulos!! Maailma on täynnä hulluja, jotka haluavat tappaa kissoja.
Se nyt on erittäin harvinaista. Enemmän olen huolissani, että kissa joutuu tappeluun tai jää auton alle tai muuta vastaavaa.
Uskallan pääsyää välillä omani ulos päiväsaikaan kun olen itse kotona, eivät lähde yleensä terassilta kauemmas. Naapureitten kissat kaikki vaeltaa vapaana ja on tappelujakin tullut...
Ihanaa! Tiedän tunteen. Meidän perheen kissa katosi aikoinaan viikonlopuksi ollessamme mökillä viettämässä joulua. Asuimme siis kissan kanssa kaupungissa kerrostalossa tuohon aikaan, ja kissa oli mukanamme joulua viettämässä maalla.
Kun joulupyhien jälkeen tuli kotiinlähdön aika, kissaa ei näkynyt missään. Huhuilimme talon sisällä ja pihapiirissä. Oli kylmä talvi. Vanhempani sanoivat, että kyllä kissa pärjää, ja jätimme sille ruokaa portaille, mutta itkin kotimatkalla ja läpi viikonlopun tunsin ahdistusta ja huolta.
Maanantaina kävimme mökillä, ja menin mukaan etsimään kissaamme, vaikka olin ihan varma, että tulisimme lähtemään ilman sitä.
Mutta heti kun olimme ajaneet mökin pihaan ja tulleet autosta ulos, piharakennuksen suunnasta kuului rapinaa ja kissamme juoksi lumihankea pitkin meitä kohti käheästi maukuen. Itkin ilosta ja helpotuksesta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Uinu, uinu, lemmikkini
Lukemisen jälkeen ei enää koskaan katso reissuiltaan palannutta kissaa samalla tavalla.
Ihana! Kiitos nauruista!
Ja hienoa, ap, että kissa tuli takaisin!