Xxl:n työasut?
Eli onko naismyyjien työasu paita ja legginssit(urheilulegginssit/joogapöksyt)?
Vai onko siellä työskentelevät vain niin sporttisia? Tosin eipä taida montaa lihavaa olla niissä töissä.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Siellä ei möhömahoja katsella, aika yllättäen kun firman nimikään ei ole Mätisäkki Oy
Niin no... Nimen XXL perusteella luulin aluksi, että se on urheilukauppa ylipainoisille.
Juuh muistan kun kotikaupunkiini kyseinen pulju avattiin niin taisi työpaikan saannissa olla esteenä jos olit "plussakokoinen"
Vierailija kirjoitti:
Käyn katselemassa siellä mimmien perseitä.
M39
Ollaan samiksii, mä käyn myös siellä telttailemassa. Ja ihan suvereenisti keskellä päivää. If you know what I mean....... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn katselemassa siellä mimmien perseitä.
M39Ollaan samiksii, mä käyn myös siellä telttailemassa. Ja ihan suvereenisti keskellä päivää. If you know what I mean....... :D
Halvat on huvit...
Ainakin meidän myymälässä on useimmiten paikalla enemmän myyjiä kuin asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin meidän myymälässä on useimmiten paikalla enemmän myyjiä kuin asiakkaita.
Mutta onko niillä trikoot?
Joo mutta kannattaa.
Itse pyydän välillä sovitettavaksi jotain ylärekiltä ja avulias tyttö on kiivennut tikkaiden kanssa ottamaan oikean jakun rekistä.
Alhaalta on samalla aivan mahtavat näkymät tiukkojen trikoiden verhoamiin pakaroihin. Trikoiden läpi näkyy myös käyttääkö tyttö stringejä, hipstereitä vai mummokalsareita. Yleensä stringejä :)
T. Setämies
Mehu setä kirjoitti:
Noissa mehu/smoothie baareissa likoilla myös kireät tamineet
Marjakojujen myyjillä myös.
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta kannattaa.
Itse pyydän välillä sovitettavaksi jotain ylärekiltä ja avulias tyttö on kiivennut tikkaiden kanssa ottamaan oikean jakun rekistä.
Alhaalta on samalla aivan mahtavat näkymät tiukkojen trikoiden verhoamiin pakaroihin. Trikoiden läpi näkyy myös käyttääkö tyttö stringejä, hipstereitä vai mummokalsareita. Yleensä stringejä :)
T. Setämies
Tampereen XXL Kalevan myymälässä lähes kaikilla naismyyjillä trikoot työasuna & 80% stringit
XXL.ssä on hyvä palvelu, monipuolisesti tuotteita, ja miellyttävä asioida. T. Setä
oulun xxällässä tytöt lihonee ihan älyttömästi eikä ole enää trikoissa.
Olen alkanut ostaan jumppakamat kärkkäiseltä, lestatytöt sentään pysyy hoikkina.
Miks tää on joku juttu tääl? Ihan tavallisia myyjiä joilla urheilullinen vaatetus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä ei möhömahoja katsella, aika yllättäen kun firman nimikään ei ole Mätisäkki Oy
Niin no... Nimen XXL perusteella luulin aluksi, että se on urheilukauppa ylipainoisille.
Minä olen ihmetellyt että xxl-kokoisille ei ole urheiluvaatteita ja kuitenkin valitetaan sitä etteivät he liiku.