Mihin näistä maista menisit vuodeksi. Jos olisi pakko valita?
Kommentit (36)
Georgia on maailman vanhimpia kristittyjä valtioita btw. Käyneet lukemattomia sotia muslimeita vastaan.
Aivan sama mihin menisin. Kaikissa olisin yhtä yksinäinen.
t. YKSINÄINEN IHMINEN
MiäsHenkilö kirjoitti:
Iran... Iran on rauhallinen maa. En ryyppää tai käytä huumeita. Pärjäisin siellä tosi hyvin ja ihmisten kanssa siellä on tosi helppo tulla toimeen. Upea luonto ja herkullinen ruoka. Nam nam.
Tämä on totta! Mutta älä nuukaile ja matkusta bussilla Ankarasta Täbriziin, vaan lennä suoraan Teheraniin ja jatka sieltä sitten Kaspianmeren rannoille tai etelään Persianlahen rantamille. Kiva maa, ystävällisiä ja uteliaita immeisiä. Siellä vois olla hankalaa amerikkalaisilla ja israelilaisilla ja afrikkalaisilla, mutta länsimaisiin suhtaudutaan myötämielisesti yleensä ottaen. Myös Armeniaa ja Georgiaa vois harkita.
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama mihin menisin. Kaikissa olisin yhtä yksinäinen.
t. YKSINÄINEN IHMINEN
Jollen olisi varattu voisin lähteä seuranais johonkin jännään maahan matkalle.
Vierailija kirjoitti:
Vuoret, merenranta, ei muslimivaltio, valkoihosia ihmisiä, hyvä vesi. Olen asunut intiassa yli vuoden, en missään eristetyssä diplomaati enklaavissa vaan "tavallisissa" olosuhteissa, paikallista kieltä osaavana ja muodollisesti kultttuurin "tuntevana" ja vakuutan että oli h e l v e t i l l i s e n rasittava ja asiaton vuosi. Ja siellä on parisataa miljoonaa rauhanuskonnon harjottajaa.
JK azerbaidzan oli väärin kirjotettu ja "jordan" on suomeks Jordania.
Annoin puoltoääneni Georgialle, Intialle piiitkän alapeukun.
Miettisin Georgian, Armenian ja Azerbaidzanin välillä. En halua lähteä Afrikaan ja Pakistan, Iran ja Intia eivät innosta yhtään.
Intiassa olen ollut pisimmillän puoli vuotta, koska on ollut vain puolen vuoden viisumi. Pistin tähän nyt Ghanan, koska melko rauhallinen maa, enkä miehenä en tulisi olemaan siellä ilman naisseuraa. Intiassa ei naisa noin vain isketä.
Kaverin puolesta kyselen... kirjoitti:
Missä noista maista ulisevalla atm:llä on parhaimmat tsäänssit?
Ghana, Senegal, Nigeria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muakin kiinnostaisi mitä tuolla Georgiassa on näkemisen arvoista. Itse menisin Ghanaan kun siellä on ilmeisesti upeat rannat eikä ne ole tietyn uskontokunnan edustajia.
Siellä lienee vaarallisia merivirtoja. Mulla oli opiskeluissa yksi ghanalainen ihminen. Hän kertoi, ettei mene uimaan kun on nähnyt kavereidensa hukkuvan Ghanassa.
Olen uinut Ghanassa. Merivirtoja on, mutta hyviä rantoja löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Intia ja Senegal kiinnostaisi.
Samat mulla. En kuitenkaan puhu ranskaa, eli käytännössä menisin kyllä mielluummin Ghanaan, miisä puhutaan englantia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muakin kiinnostaisi mitä tuolla Georgiassa on näkemisen arvoista. Itse menisin Ghanaan kun siellä on ilmeisesti upeat rannat eikä ne ole tietyn uskontokunnan edustajia.
Siellä lienee vaarallisia merivirtoja. Mulla oli opiskeluissa yksi ghanalainen ihminen. Hän kertoi, ettei mene uimaan kun on nähnyt kavereidensa hukkuvan Ghanassa.
Olen uinut Ghanassa. Merivirtoja on, mutta hyviä rantoja löytyy.
No kyllähän merivirtoja on melkein jokapaikassa, missä on ihan kunnon meri. Meillähän on tällainen murtovesiallas, joka ei ole kunnon meriin verrattuna edes erityisen syvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat mulla. En kuitenkaan puhu ranskaa, eli käytännössä menisin kyllä mielluummin Ghanaan, miisä puhutaan englantia.
Intiassako ei sun mielestä puhuta englantia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intiassako ei sun mielestä puhuta englantia?
Olisikohan tuosta ranskan kielestä voinut päätellä, että tarkoitin vertailukohteena Senegalia?
Ghana, eikä tarviis ees pakottaa. Olin siellä 2 vuotta töissä ja kaipuu takaisin on kova.