Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te parempiosaiset ihmiset

Vierailija
17.05.2019 |

Tulkaapa joskus vaikka katsomaan Helgingin metroasemien liepeille kuinka vanhat ihmiset - siis mummot ja papparaiset kiertelevät roskiksia etsien tyhjiä tölkkejä ja pulloja henkensä pitimiksi.

Itse en ole sen parempi ihminen, mutta aina kun näen tällaisen ihmisen pyrin antamaan hänelle jonkun kolikon jos sattuu taskussa olemaa. Niin, että tällaista täällä mukamas hyvinvointivaltiossa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pappa keräs pulloja ihan harrastuksena. Hän tykkäs liikkua luonnossa ja vaali ympäristöä ja sai samalla vähän tulojakin.

Meillä kerätään kans välillä. Pojan kans käyn silloin tällöin. Hän on pienestä iästään huolimatta hyvin ympäristötietoinen. Älä tuu mulle ainakaan suotta lanttejas antamaan tai säälimään. Kaikki on hyvin!

Vierailija
2/10 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen tuota päivittäin. Entä sitten? Köyhiäkutsutaan köyhiksi ja ihan syystää.Ne ovat köyhiä ja köyhiksi heidän kuuluu jäädä. Ei silloin sovi antaa rahaa ja järkyttää ikuista totuutta -ma'at:ia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös noita pulloja ole hauska kenen tahansa kerätä? Minäkin keräilen, jos sattuu olemaan pussi mukana ja olen menossa kotiin tai kauppaan päin.

Vierailija
4/10 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaari teki tuota ja köyhäili muutenkin- kun kuoli tilillään oli yli 800 000 silloista markkaa

Vierailija
5/10 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuosta voi hirveesti päätellä.

Meillä päin kirppiksellä kiertelee semmonen vanhempi mies joka ikinen päivä. Kulkee rönttösissä vaatteissa etsien halpaa tavaraa ja myy eteenpäin. Joskus aattelin, että voi kun hänellä olis enemmän rahaa niin ei tarttis kirppiksiä kierrellä muutaman lisäeuron takia.

Myöhemmin mies tuli mun asiakkaaksi pankkiin. Olen siis pankissa töissä kirppiksen vieressä, siitä tiesin että mies siellä pyörii. Miehellä tilillä 200 000 euroa.

Vierailija
6/10 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä tuosta voi hirveesti päätellä.

Meillä päin kirppiksellä kiertelee semmonen vanhempi mies joka ikinen päivä. Kulkee rönttösissä vaatteissa etsien halpaa tavaraa ja myy eteenpäin. Joskus aattelin, että voi kun hänellä olis enemmän rahaa niin ei tarttis kirppiksiä kierrellä muutaman lisäeuron takia.

Myöhemmin mies tuli mun asiakkaaksi pankkiin. Olen siis pankissa töissä kirppiksen vieressä, siitä tiesin että mies siellä pyörii. Miehellä tilillä 200 000 euroa.

Olen lähihoitajana entiselle punatukkaiselle valtionpäämiehelle. Päällepäin ette uskoisi, mutta tiedän, että hällä on kuppa. Oho, sain potkut.

Vierailija
7/10 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan alle 800 euroa kuukaudessa, ei irtoripsiä, ei tatutointeja, ei ravintolakäyntejä, vaattet kulutan reikäisiin asti. Hienoutta on kotona kahvin juonti, nettiä ilmaiseksi selaillen ja luonnossa kävely. Jos jättäisin peruslaskut maksamatta, olisin lopulta kaivelemassa roskiksia ja keräämässä tölkkejä. Tukiryhmiä ei ole. Katson olevani perussuomalainen tavis, enkä ole edes vanha vielä.

Vierailija
8/10 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on pihtareita, joiden tililtä löytyykin yllättäen miljoona ja kaapin perältä toinen, mutta markkoina 🙄

Vierailija
9/10 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työkkäri valmennuksessa ja siellä oli superköyhä kuuskymppinen mies. Ei ollut varaa bussikorttiin edes. Ei käyttänyt alkoholia tms.

Kerran hän myöhästyi. Oli löytänyt niin hyvän tölkkiapajan, että oli pakko jäädä keräämään iso saalis. Hän siis oli erittäin vähärahainen. Ei raha yhtään mihinkään.

Vierailija
10/10 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silläkin alalla on kilpailu. Balkanin romanit vie mummojen pullot.

Tuohan on työntekoa, miksi valitat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi