Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka hyvin pitäisi osata englantia, jos työhakemuksessa vaaditaan erinomaista taitoa?

Vierailija
17.05.2019 |

Kehtaisitteko hakea ihan sellaisella kohtalaisella, jolla pärjää, mutta joka ei ole täydellistä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse osaan englantia erinomaisesti. Työskentelen pelkästään englanniksi, vedän kansainvälisiä projekteja ja telekonferensseja. Puheessani ei ole selkeää aksenttia vaan se kuulostaa kansainväliseltä. Kirjoitan virheetöntä tekstiä. Pystyn hyppäämään mihin tahansa työtilanteeseen sujuvasti, ei tarvitse miettiä mitä tai miten sanoo.

Lol. "Puheeni kuulostaa kansainväliseltä..." En ole kyllä typerämpään arviota vähään aikaan kuullut.

On olemassa "international accent". Puhuja ei kuulosta siltä, että englanti olisi vieras kieli, mutta hänellä ei ole minkään englanninkielisen maan selkeää aksenttia. Yleensä minua veikataan kanadalaiseksi tai kysytään, että mistä ihmeestä olet oikein kotoisin. Sen kun lollailet siellä ihan rauhassa.

Vierailija
22/22 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse osaan englantia erinomaisesti. Työskentelen pelkästään englanniksi, vedän kansainvälisiä projekteja ja telekonferensseja. Puheessani ei ole selkeää aksenttia vaan se kuulostaa kansainväliseltä. Kirjoitan virheetöntä tekstiä. Pystyn hyppäämään mihin tahansa työtilanteeseen sujuvasti, ei tarvitse miettiä mitä tai miten sanoo.

Lol. "Puheeni kuulostaa kansainväliseltä..." En ole kyllä typerämpään arviota vähään aikaan kuullut.

Aika lailla samaa mieltä. Olen asunut parissa englanninkielisessä maassa, ja kaikilla on aksentti. Ja se on ihan ok. Myös kaikilla englantia äidinkielenään puhuvilla on joku aksentti. Britti- , Aussi- tai Usa-englanti ovat kaikki erilaisia, ja Minnesotassa on eri aksentti kuin New Orleansissa. Suomalainen aksentti on ihan ok sekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän