Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies luulee että olen vihdoin alkanut luottaa häneen, mutta oikeasti olen vain oppinut olemaan miettimättä asiaa

Vierailija
29.01.2026 |

Muiden naisten kanssa säätäminen on kestänyt jo kauan, mitään varsinaista suhdetta ei uskoakseni ole ollut, mutta muuta kyllä. Hän on luvannut olla rehellinen kaikesta, eikä ole ollut.

Nyt hän on onnellinen, kun ajattelee minun vihdoin luottavan häneen, kun en piittaa kuulla mitä illanvietossa tapahtui, ei kiinnosta nähdä hänen viestejään, ei mitään.

Fakta on kuitenkin se, että ei hän ennenkään ole ollut rehellinen, joten miksi olisi nytkään. Mitä hyötyä olisi siitä jos hän näyttää minulle jonkun viestin, kun on voinut poistaa sitä ennen monta viestiä. Tai jättää kertomatta kaikki pahimmat asiat. Olen vihdoin päässyt siihen ajatukseen että antaa olla, en välitä, ja iloitsen siitä! Tähän on ollut pitkä matka.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Nauti henkisestä vapaudestasi ja tee elämästäsi niin hyvää kuin mahdollista pitämällä itsesi oman elämäsi pääosassa. 

Muista että hänellekään ei kuulu sinun viestittelysi ja muut säätösi. 

Vierailija
2/12 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Nauti henkisestä vapaudestasi ja tee elämästäsi niin hyvää kuin mahdollista pitämällä itsesi oman elämäsi pääosassa. 

Muista että hänellekään ei kuulu sinun viestittelysi ja muut säätösi. 

Ei haittaa jos hän viestini lukisi tai kyselisi, kun en minä mitään säädä 😊 ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinun kannattaa miettiä onko tuollainen mies aikasi arvoinen. Olet muuttunut välinpitämättömäksi, mikä vie elämänvoimaasi. 

Vierailija
4/12 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt olette vahvasti sillä polulla, joka johtaa lopulta miehen yllättymiseen.

Vierailija
5/12 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus on kuin posliiniastia. Kun se kerran särkyy, on helvetin vaikeaa saada se näyttämään uudelleen ehjältä.

Vierailija
6/12 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin koko ajan, että aloitus loppuu siihen, miten ap on etsimässä omaa asuntoa. Ei loppunut. Ap on kynnysmatto.

Vierailija
7/12 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta sinun kannattaa miettiä onko tuollainen mies aikasi arvoinen. Olet muuttunut välinpitämättömäksi, mikä vie elämänvoimaasi. 

En ole hänestä välinpitämätön, olen vaan arvottanut asioita. En stressaa asioilla, joilla ei lopulta ole merkitystä. Ap

Vierailija
8/12 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luottamus on kuin posliiniastia. Kun se kerran särkyy, on helvetin vaikeaa saada se näyttämään uudelleen ehjältä.

Meillä ei oikeastaan koskaan ole ollut sitä luottamusta tässä asiassa. Muissa asioissa kyllä. Nyt vaan olen vihdoin hyväksynyt asian, enkä enää siitä kipuile, keskityn niihin muihin asioihin. Ap

Vierailija
9/12 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotin koko ajan, että aloitus loppuu siihen, miten ap on etsimässä omaa asuntoa. Ei loppunut. Ap on kynnysmatto.

Minulla on oma asunto jo 😄 Asumme tässä molemmat. Ap

Vierailija
10/12 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kiltti ja lähde kun vain jaksat ja pystyt 🥺🙏 

Oon ollut tuossa tilanteessa, mutta niin että mies oli netissä koko ajan uskoton ja samalla ei olisi sallinut vastaavaa viestittelyä ja kuvien vaihtoa minulle. Minulla kesti hetki kerätä voimia mutta onneksi lähdin. 

Oli ihana vuosi sinkkuna ja sitten tapasin nykyisen mieheni, jolla ei moraalinen kompassi pyöri rikkinäisenä, eikä hän tarvitse jatkuvaa muiden huomiota ja jännitystä pärjätäkseen itsensä kanssa. Osaa myös kommunikoida suoraselkäisesti sekä positiiviset että negatiiviset tunteet, eikä ole passiivisaggressiivinen ja salaileva uhriutuja.

Yksinkin on parempi kuin tuollaisessa suhteessa. Kunnioita itseäsi

Vierailija
11/12 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuossa parisuhteessa?

Vierailija
12/12 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kannattaa päästää irti huonosta suhteesta. Kun sen on tehnyt, on voittajaolo. Voit ääneen sanoa itsellesi, tehneesi parhaasi. Enempää ei keneltäkään vaadita. Hukkaan heitettyä aikaa, kun odottaa että jospa tämä huomenna tai ensi viikolla tai ensi kesänä olisi muuttunut jotenkin parempaan suuntaan. Se suunta on selvillä lopulta varsin äkkiä. Siis hyvin pian suhteen alun jälkeen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän