Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teistä ok jos julkisella paikalla nainen imettää tissi kokonaan näkyvillä?

Vierailija
17.05.2019 |

Perustelut

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin

ja voi olla näytillä vaikka ei imettäisikään

Vierailija
2/16 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai.

-tero, 15v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
4/16 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ihmettelen mielenterveyttä sellaisissa tilanteissa joita olen todistanut. Siis vaikka tk:n odotushuoneen tuolissa repäisee tissin esille, kun olisi voinut mennä takanaan olevalle tuoliriville päinvastaiseen suuntaan, jossa kukaan ei olisi nähnyt, jos nyt ei takapihalla olisi sattunut tuijottamaan sisälle.

Mutta ei, minä nyt vetäisen tässä kaikkien nähden, kun edessä istuu vaikkapa miehiä tuomassa lapsiaan lääkäriin, siinä punaisena miettivät mihin katseensa pistäisivät. Ja niin kyllä mietin naisena minäkin.

Vierailija
5/16 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on, jos samainen muija vaihtaa myös tamponin tai tyhjentää kuukupin yleisellä paikalla.

Vierailija
6/16 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi asian kai hienovaraisemminkin hoitaa mutta mikäpä siinä, ei herätä tunteita puolesta eikä vastaan. En itse oikein ikinä saanut rintaa pysymään piilossa imettäessäni, se on kai isojen rintojen ongelma? En myöskään ikinä imettänyt julkisesti, olen aika häveliäs ihminen muutenkin pukeutumisen suhteen.

Naiset/teinitytöt nyt muutenkin liikkuvat niin paljastavasti (esim bikiniliivit ja minishortsit, jotka jättävät puolet pakaroista näkyviin), että joku imettävä tissi nyt ei juurikaan ole sen enempää paheksuntaa aiheuttava asia.

Samoin miehet kokevat vapaudekseen liikkua julkisilla paikoilla täysin ilman paitaa. Vaikka miestissit eivät ole yhtä seksualisoituja kuin naistissit, niin eipä se asia siitä kuitenkaan muuksi muutu.

Vierailija
7/16 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha sama, antaa mennä vaan.

Vierailija
8/16 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, imettämistä vartenhan se tissi on. En minä siinä näe mitään kummallista.

Vierailija
9/16 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt:t ovat sivistymättömiä.

Vierailija
10/16 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikken välttämättä itse tekisi niin ei kyllä kiinnosta jos joku muu imettää tissi paljaana. Osaan katsoa muualle ja en tee ihan joka asiasta ongelmaa...

Vierailija
11/16 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On? Tissit on tarkoitettu imettämiseen eikä siinä ole mitään seksuaalista tai pervoa.

Vierailija
12/16 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kuuma kissa muutenkin niin siitä vaan.

Vierailija
13/16 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok, koska käytöstavat.

Vierailija
14/16 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen ainakin yrittänyt ottaa vähän muitakin ihmisiä huomioon kun olen imettänyt. Itse imetyshän on ihan normaali tilanne mielestäni julkisestikin, mutta oon yrittänyt joko pitää harsoa tms. suojana tai sit yksinkertaisesti kääntynyt vähän sivummalle. En mä mihinkään vessaan laittaisi ketään imettämään mutta ymmärrän, että tässä kulttuurissa tissillä on muitakin merkityksiä kuin se alkuperäinen ja siksi oon pyrkinyt olemaan edes vähän "häveliäs", muiden ja myös itseni takia.

Vierailija
15/16 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän tuosta julkisesta paikasta. - Vaikka niin alastomuudessa kuin vaikka lapsen rintaruokinnassa on kyse mitä luonnollisimmista asioista, niin on paikkoja, joissa toivosiin, että pidettäsiin paita päällä ja siirryttäsiin muualle rintaruokkimaan lasta. Tätä voisi kutsua minusta huomaavaisuudeksi muita kohtaan. Koska sekä alatmuus että rntaruokinnassa on kyse myös jostain (kulttuurista riippuen) enemmän ja vähemmän intiimistä ja yksityisestä asiasta. Ei asiasta, joka tai jotka avataan ja näytetään kaikille peittelemättä. Ei vaikka kumpaisessakaan ei ole mitään hävettävää tai tuomittavaa.    

Vierailija
16/16 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä ihmettelen mielenterveyttä sellaisissa tilanteissa joita olen todistanut. Siis vaikka tk:n odotushuoneen tuolissa repäisee tissin esille, kun olisi voinut mennä takanaan olevalle tuoliriville päinvastaiseen suuntaan, jossa kukaan ei olisi nähnyt, jos nyt ei takapihalla olisi sattunut tuijottamaan sisälle.

Mutta ei, minä nyt vetäisen tässä kaikkien nähden, kun edessä istuu vaikkapa miehiä tuomassa lapsiaan lääkäriin, siinä punaisena miettivät mihin katseensa pistäisivät. Ja niin kyllä mietin naisena minäkin.

Miksi mies olisi kasvot punaisena, ihme jos näin on.

Minua ei ainakaan haittaa, ihan sama.

mies.