Miksi viihdyt vauva. fi -palstalla?
En viihdy. Olen käynyt täällä muutaman kuukauden enkä muista olisinko ikinä viihtynyt täällä. Olen jäänyt tähän koukkuun. Täällä on erittäin painostava ja vastenmielinen ilmapiiri.
Mistä se johtuu?
Kommentit (9)
Täällä on suomenkielisen internetin huonoin keskusteluilmapiiri ja lukijakunta; överitiukka moderointi, mammat jotka eivät yritäkään keskustella vaan ottavat kaiken henkilökohtaisesti. Näistä syistä lähinnä provoilen nykyään
Mun mielestä täällä on hauskaa. Enkä koe että tiukka ilmapiiri pilaisi päiväni, eihän tätä ihan tosissaan voi ottaa.
This is internet.
Tykkään, koska täällä on aina seuraa. Jos kommentoi fiksusti, saa useimmiten yläpeukkuja. Kun ei itse jaksa miettiä mitään, joku postaa jotain mielenkiintoista: esim. äsken joku kysyi, onko joku maistanut marjasinikuusamaa. No, en ollut tuollaisesta kuullutkaan, mutta googletin sen ja opin siis uutta ja jännää! Voi myös yrittää auttaa toisia: näin saa tuntea itsensä tarpeelliseksi.
Liika ja huonotasoinen provoilu rasittavat, joten ei täällä joka päivä jaksa käydä.
Summa summarum, parhaana puolena pidän palstan hektisyyttä ja sitä ettei tarvitse kirjautua.
Vierailija kirjoitti:
Viihdyn palstala, koska täältä saa lukea kaikenlaista sellaista, mitä en reaalimaailmassa ole kohdannut.
Samoin, hämmästyn ja hämmennyn yhä joka kerta .
Vierailija kirjoitti:
Täällä on suomenkielisen internetin huonoin keskusteluilmapiiri ja lukijakunta; överitiukka moderointi, mammat jotka eivät yritäkään keskustella vaan ottavat kaiken henkilökohtaisesti. Näistä syistä lähinnä provoilen nykyään
Tämä.
En myöskään viihdy täällä, mutta en sentään ole alkanut vielä provoilemaan. Olen jotenkin koukussa tähän ja ihan oikeasti taidan vierottaa itseni palstailusta kokonaan.
Järkevästi ajateltuna täällä tuhlaa vain aikaansa: ei voi keskustella mistään järkevistä asioista kun joku vetää herneen nokkaan ja ilmiantaa ketjun ja etusivu täynnä samoja tyhjänaikaisia aloituksia samoista aiheista. Ja huonot provot.
Minulla ei ole ystäviä, eikä muuta tekemistä.
Koska tämä on vaihtelua sille normaalisti Matrix :issa kiinni olemiseen. Tämä on se reaalimaailma Matrix :in ulkopuolella. Posket pullollaan erivärisiä pillereitä täällä hyvä olla ! *Rousk* *Rousk* *Maiskis*
En viihdy nykyään enää, älyköt ovat hävinneet keskusteluista. Luen ja odottelen että jollain olisi jotain tasokasta avausta esim. lakipykäliin liittyen ongelmia tai yleensäkin lainsäädäntöön, liittyen asumiseen, työhön tms., huumehörhöilyt ei kiinnosta yhtään. Tai perhehuoliin, persoonallisuushäiriöihin, ihmissuhteisiin, muutakuin kuin että musta tuntuu ja exä on narsisti - narsismi sitten erikseen.
Viihdyn palstala, koska täältä saa lukea kaikenlaista sellaista, mitä en reaalimaailmassa ole kohdannut.