Surullisia kuvia Dobermanneista. :(
http: //www. dobermann-rescue. de/
Tuoltakun otatte nuo Rescue kuvat yksitellen(1-12)...
Voi kun voisikin pelastaa kaikki maailman kärsivät eläimet. Niin hullua että joku ottaa koiran ja pahoinpitelee sen sitten tuollaiseen kuntoon.
Kommentit (38)
Vierailija:
todellakaan tarkoita sitä, että hyväksyisin eläinten pahoinpitelemisen / muun kaltoin kohtelemisen.Mutta sitä en ymmärrä kuinka jotkut ihmiset laittavat valtavat määrät aikaa ja rahaa kotipuudeliensa hoitamiseen, roduista jalostetaan aina vaan ihmeellisempiä ja ylipäänsä eläinten ympärillä vellova kaupallisuus on lyönyt yli.
Maailmassa on aivan liian paljon lapsia onnettomissa oloissa, köyhyydessä, tartuntatautien vaivaamana, ilman turvallista aikuista,..
Sinne se ylimääräinen energia ja raha pitäisi suunnata!! Ihan täältä koti-Suomesta löytyy paljon autettavia lapsia ja perheitä - ja on myös kanavia, joiden kautta auttaa.
Sä taidat olla luonteeltasi ihminen joka lasta sitä paitsi pystyisi satuttamaan. Empatiakyvytön ihmisraunio. Juuri sinunlaisesi ihmiset niitä murhiakin tekevät.
Tarkoitat ilmeisesti koirien kiiman tuotoksina syntyvinä aina vaan uusia pentueita? Niitähän nimittäin riittää, kun kotieläimet on nostettu vauraissa länsimaissa samalle jalustalle ihmisten kanssa. Sairasta.
Siis itse autan kärsisiä lapsia osallistumalla keräyksiin jne. Autan myös eläimiä. Minusta kaikki kaltoinkohtelu on väärin, on se sitten eläimiin tai lapsiin tai yleisesti ihmisiin liittyvää.
MIksi pitäisi valita? Mitä pahaa siitä on jos joku haluaa hoitaa eläimiä ja varmistaa niiden hyvinvointi? Et sinä voi sanoa miten joku rakastaa lastaan tai eläintään. Joku voi rakastaa eläintään paljon enenmmän kun naapurin lasta ja ei siinä ole mitään väärää. Jos joku on onnellinen sen puudelinsa kanssa niin onko se sinulta pois? Sinä haluat auttaa lapsai niin käytä energiasi siihen. Moni haluaa auttaa kaikkia hättää kärsiviä, myös eläimiä.
Vierailija:
Sä taidat olla luonteeltasi ihminen joka lasta sitä paitsi pystyisi satuttamaan. Empatiakyvytön ihmisraunio. Juuri sinunlaisesi ihmiset niitä murhiakin tekevät.
näyttelyissä. Käyn pitkiä lenkkejä (siis uhraan vapaa-aikaani). Hoidan koirani kuntoon, maksoi mitä maksoi. Erään koirani leikkaus maksoi 1000 euroa.
Pidän koiranpentuja sylissä, yhdessä katsomme telkkaria. Rapsuttelen masun alta. Annan aamuvoikarista palasen ja makkaran leivän päältä luovutan.
Näin tekee koko meidän perhe. 10 v ja 2 v poikani ja mieheni myös.
Annat tietysti vielä nuo sairaat mielipiteesi lapsillesikin ja niistä tulee niitä eläinrääkkääjiä sitten!
Menesit pois, saat voimaan pahoin. PHYI!
olen myös kissojeni kanssa. Harjaan niitä ja rapsuttelen.
Eikä tämä ole mikään pois lapsiltani. Hellyyttä riittää myös heille.
Eli keskitietä peräänkuulutin minäkin. Jos koiran erikoisruokavalioon, virikekerhoon, burberryn kaulapantaan yms. menee satoja euroja / yli tuhat euroa kuussa, niin sitten menee mielestäni yli. Suurin osa tuntemistani " koirahulluista" ei nimittäin pane penniäkään muuhun kuin omiin & koiransa menoihin, Taitavat itse syödä huonommin kuin koiransa. Saati, että jäisi rahaa & aikaa muuhun elämään tai hyväntekeväisyyteen..
Ja samalla vilpitön hatunnostoni niille, joilla asia ei ole näin.
t. nro 25
Vierailija:
Annat tietysti vielä nuo sairaat mielipiteesi lapsillesikin ja niistä tulee niitä eläinrääkkääjiä sitten!Menesit pois, saat voimaan pahoin. PHYI!
Lapseni ei siitä kärsi. Ja hyväntekeväisyyteen en lahjoita. Huijareita kaikki.
Vierailija:
Tarkoitat ilmeisesti koirien kiiman tuotoksina syntyvinä aina vaan uusia pentueita? Niitähän nimittäin riittää, kun kotieläimet on nostettu vauraissa länsimaissa samalle jalustalle ihmisten kanssa. Sairasta.
tiedotusvälineesi on paikallinen sanomalehti ja valitut palat. Osuiko oikeaan?
Onhan se oma minä-minä-kupla varmaan kiva paikka asustella. Useimmilla ihmisillä se vaan jää sinne lapsuuteen...
Toivottavasti et itse / perheesi tule koskaan tarvitsemaan ulkopuolista apua esim. sairastuessanne - ettei ne " huijarit" vaan punkea vielä auttamaankin... huh!
Vierailija:
Lapseni ei siitä kärsi. Ja hyväntekeväisyyteen en lahjoita. Huijareita kaikki.
Mä en edes katso noita video/kuvalinkkejä, mun ei tarvitse täyttää sairasta uteliaisuutta rääkätyillä eläimillä/abortoiduilla sikiöillä ym
Vierailija:
Ihmisten kuolemisen perään...
HIH, ja mua haukuttiin sairaaksi!
Tietäähän alotuksesta jo, että paha mieli siitä tulee jos katsoo.
Varmaan samaa porukkaa ku taivasteli täällä niitä Eemelin kuvia. En yhtään tajua että miksimiksimiksi avaatte noita linkkejä????? Ja sitten päivitellään...
www. dobermann-rescue. de/Rescue12Atos. htm
niissä videoclipessä se hoipertelee niin kummasti
HOHHOIJAAA!!!!!!!