Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako myydä autoa itse vai autoliikkeelle?

Vierailija
17.05.2019 |

Niin eli kun olette myyneet auton, niin oletteko myyneet itse ostajille vai käytettyjen autojen liikkeelle? Plussat ja miinukset molemmissa tavoissa? Kokemuksia? Vinkkejä?

Olen nuori nainen myymässä suht uutta autoa ja ärsyttää kun minua pidetään aivan tyhmänä autokaupoilla. Ehkä jossain asioissa olen tietämätön, mutta en haluaisi olla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoliike ostaa autosi alle puolella katuhinnasta, jos ollenkaan.

Jos on vaihto kyseessä voitte leikkiä hyvityshintaleikkiä. ;-)

Vierailija
2/7 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä tarjous mahdollisimman monelta liikkeeltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leikin hyvityshintaleikkiä ja lopulta pääsimme sopimukseen. Sain hyvän hinnan autostani, mutta ehtona oli että huolehdin itse sen hävittämisestä, enkä tuo heidän vaivoikseen.

Vierailija
4/7 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

'itse myymällä saat todennäköisesti autostasi paremman hinnan. Huonona puolena on, että joudut tai saatat joutua kohtaamaan ja kuuntelemaan kaiken näköiistä enemmän ja vähemmän hyvin käyttäytyvää ns. renkaan potkijaa, jotka uskovat että sinä et tiedä ja ymmärrä autosi saati minkään muunkaan arvoa lainkaan.  - Olisiiko sinulla ketään kavria, joka voisi toimia sulle tukena autokaupassa?   

Vierailija
5/7 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trokari ei todellakaan halua ostaa autoja, vaan myydä niitä ja se näkyy tarjoushinnoissa, joista taatusti saat vain pahan mielen.

Vierailija
6/7 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaihdat suht uuden auton?

Itse kannatan vaihtoa, tingit vain kunnon korvauksen. Saat kuitenkin siinä kuluttajansuojalain nojalla helppoja kilometrejä ns. uudelle autolle.

Vierailija
7/7 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaihdat suht uuden auton?

Itse kannatan vaihtoa, tingit vain kunnon korvauksen. Saat kuitenkin siinä kuluttajansuojalain nojalla helppoja kilometrejä ns. uudelle autolle.

Haluan siis eroon autosta, koska en tarvi sitä enää. T. Ap