Ihana perjantai, mitä herkkua sinulta löytyy lautaselta ja lasista?
Minä paistoin grillijuustoa pannulla ja sen kaverina dippaan selleritikkuja pekoni-cheddarjuustodippiin. Jälkkärinä turkinpippurisuklaata. Lasissa kokista. Nämä olen ansainnut :)
Kommentit (20)
Kahvia ja 30% alennuksella ostettua äitienpäiväkakkua.
Lautasella on tunnin kuluttua broilerin leikettä ja lasissa sitä hemmetin mehua.
Ristorante-pizzaa ja Aino-suklaajäätelöä.
Tämä ei ole maksettu mainos! :p
Popsin äsken kalapihvin ruisleivän välissä, kaprismarjoja. Lisäksi hiukan juustoa.
Tein tänään mantelisuolakeksejä. Niiden kanssa aion syödä juustoja. Juomana jotain hyvää viiniä. Todella pitkästä aikaa tämmöstä.
Keitin perunat ja tein kananmunakastikkeen. Tuoresalaattia myös ja suolakurkkuja.
Vieraita tulossa- mansikka- mozzarellasalaattia,lohikeittoa ja raparperipaistosta vaniljajäätelöllä.
Juomat mielitekojen mukaan, kahvin avecina lakkalikööri.
Ei asuta Suomessa.
Taidan paistaa bratwurstia ja kananmunia.
M
Tein nopeeta salaattia ja kaveriksi naudan pippuripihvin
Kinkkuananaspizzaa, valkosuklaata ja lomkeroita
Mansikoita, avokadoa ja paistettua halloumia. Lasissa minttuteetä tuoreesta mintusta.
Tsaarin mansikoita eli dippaan niitä ruokosokerista ja smetanasta tehtyyn "toffeeseen" sekä pikku pullo kuoharia ja geisha suklaata. Siinä mun jääkiekon kisa eväät illan matsiin. :)
Tulisia broilerin paistileikkeitä paistettuna, riisiä, herkkusieni-sipuli-valkosipuli-paprika-kermakastiketta, tuoretta korianteria ja karpalomehua.
Ristorante- pizzaa ja mustikkalonkeroa. Työviikko takana, oma hetki ja aamulla saa nukkua pitkään. :)
Sushia ja skumppaa.