Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutti Frutti ASMR -mainos

Vierailija
17.05.2019 |

Rasittavaa, kun joka tuutista pakotetaan tätä ASMR:ää. Pippa Laukka ja nyt sitten tämä.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta yhtään näitä tuotteita. Se in klisee, että mainoksen pitää ärsyttää. En ota näitä tuotteita edes tarjottuna.

Mitä ihmettä vanhalle kunnon Fazerille on tapahtunut, tuotteissa ja mainoksissa, ihmettelen.

Vierailija
42/55 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi viddu että fazer vihaa asiakkaitaan.. palmuöljy, geishan pilaaminen, kiinalaisten pilkkaaminen tolla yhellä karkkipussilla, lukuisat takaisinkutsunnat, konvehtirasioiden pienentäminen, lovebot some sensuroja botti, tuo koko rakkaushöpinä, suomessa tarjotun ruoan tuonti virosta jne.

Ja nyt tämä!!!!

Mua alko kiinnostaa, mikä karkkipussi pilkkaa kiinalaisia?

Toinen kysymys: saako joku asmr-säväreitä Tutti Frutti -lässytysmainoksesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen herkkä ASMR:lle, mutta jotenkin noissa mainoksissa se ei toimi ihan niin kuin pitäisi. Lähinnä ärsyttää. Mutta hei, joku yritti nyt tarttua pinnan alla kuplivaan ilmiöön ja olla ajassa kiinni, antakaa vähän säälipisteitä.

Vierailija
44/55 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavia kumpainenkin mainos: Laukka ja Fazer.

Vierailija
45/55 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina sanonu että mitä pienemmästä asiasta valittaa, sitä paremmin asiat on. Ja nyt on selkeästi asiat aivan mielettömän hyvin!

Vierailija
46/55 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin elokuvissa ja siellä jouduin katsomaan tai pikemminkin kuulemaan tuon Tuttifrutti-mainoksen. Mulle tuli oikeesti paha olo, korviin sattui ja päätä vihloi se kovaääninen sylkykuiskailu ja rapistelu. Ei edes käsien pitäminen korvilla auttanut. Nämä mainokset ovat pahempia kuin huutamis- ja kiljumismainokset.

Vierailija
47/55 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan kanava kääntyy, kun kuiskuttelu alkaa. Yleensä mainokset eivät vaikuta mitenkään, mutta tämä vastenmielinen kuiskuttelu saa raivon valtaan. Tein ehdottoman ostoboikotin välittömästi. Kuiskikoot itsensä konkurssiin.

Vierailija
48/55 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain blogissa mainittiin, että asmr-mainosten buumin on itse asiassa aloittanut VEROHALLINTO. Ei jumalauta. 

Vierailija
49/55 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyy kotoa 2 misofoonikkoa ja nämä Fazerin mainokset saavat aikaiseksi lähinnä alkukantaista raivoa. Kanava vaihtuu niin nopeasti, etten vieläkään tiedä, mitä Fazer mainostaa. Eli reaktio on ehkä vähän vahvempi kuin mitä mainostaja haluaisi

Vierailija
50/55 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä mainos, nainen on roolissaan loistava.

Vierailija
51/55 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mainos on hirvittävä televisiossa. Mutta kun se tuli Finnkinon leffasalissa kaikilta 80 kaiuttimelta niin teki mieli tunkea sormet korviin ja juosta ulos.

Vierailija
52/55 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainos on oksettava. Miten kenenkään mieleen on pälkähtänyt että tuollainen litisevä tekokuiskailu olisi hyvä mainos?!!? Inhoan itse kaikkia maiskutusääniä, ja tuo mainos saa minut oikeasti pahoinvoivaksi. En taatusti osta tuota karkkia koskaan. Hyi. Puistattaa kun pelkästään ajattelen sen naisen naamaa toljottavine silmineen.

Vierailija
53/55 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee niin hermo tohon mainokseen!!! Pakko laittaa aina äänet pois. Yöööök!

Vierailija
54/55 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ASMR?

WTF?

Vierailija
55/55 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon, että ihmisen temperamentti ja aivokemia vaikuttaa siihen, kuinka noihin reagoi.

Varmaan toimii joillain ylivireisillä höösääjillä, mutta itselläni tuo kuiskailu nostattaa suorastaan raivon. Vähän kuin joku raapisi posliinilautasta haarukalla.

En kyllä mitenkään saa itseäni rauhoittumaan noilla. Kerran erehdyin katsomaan armr-videon ja valvoin koko yön kyrsiintyneenä.