Tutti Frutti ASMR -mainos
Rasittavaa, kun joka tuutista pakotetaan tätä ASMR:ää. Pippa Laukka ja nyt sitten tämä.
Kommentit (55)
Ne Kiilto-mainokset vai mikä se oli missä se Salkkareiden Hanna Kinnunen on, on myös mun mielestä jotenkin ärsyttävä. Se lässyttävä puhetyyli.
Mua ärsyttää kanssa yli kaiken se kuiskiminen ja rapistelu. ja ennen kaikkea ylikorostunut S-kirjain siinä "supsuttelusa" meinaa tehdä ihan hulluksi.
Todella, todella, todella pas*kaa koko mainos. Kun näin ensimmäisen kerran alkoi samantien raivo vtuttaa oikein huolella.
Eipä tee mieli noita karkkeja ostaa :D dieetti kiittää. Samanlaista supinaa muihinkin herkkumainoksiin, niin johan maailma laihtuu!
Kestän hyvin ärsyttävät mainokset mutta tämä ei ole edes ärsyttävä vaan suorastaan karmiva.
Ärsyttää kun asmr yhdistetään aina vain kuiskailuun. Ja vielä tuollaiseen litisevään ja teennäiseen lässytyskuiskailuun. Mulla on pienestä asti ollut voimakkaita asmr-kokemuksia, mutta tuollainen limainen kuiskailu ei aiheuta mitään muuta kuin inhonsekaista ihmetystä. En myöskään tykkää mistään asioiden rapistelusta samalla kameraa tuijottaen.
Ihanaa toisaalta, että huomio yritetään saada muulla tavoin kuin kiljumalla tai jollain muulla epämiellyttävällä äänellä. Kuulokkeiden kanssa ohjelmia katsovana arvostan suuresti!
Siis ai jummi jammi keskisormi, että nää kuiskuttelu mainokset saa mun kiehumaan ärsytyksestä!:D
Fazerin fb sivuilla oli jo vihaisia palautteita tästä mainoksesta. Toivottavasti tulee lisää.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun asmr yhdistetään aina vain kuiskailuun. Ja vielä tuollaiseen litisevään ja teennäiseen lässytyskuiskailuun. Mulla on pienestä asti ollut voimakkaita asmr-kokemuksia, mutta tuollainen limainen kuiskailu ei aiheuta mitään muuta kuin inhonsekaista ihmetystä. En myöskään tykkää mistään asioiden rapistelusta samalla kameraa tuijottaen.
En itsekään pidä, mutta aika moni muu tykkää.
voi viddu että fazer vihaa asiakkaitaan.. palmuöljy, geishan pilaaminen, kiinalaisten pilkkaaminen tolla yhellä karkkipussilla, lukuisat takaisinkutsunnat, konvehtirasioiden pienentäminen, lovebot some sensuroja botti, tuo koko rakkaushöpinä, suomessa tarjotun ruoan tuonti virosta jne.
Ja nyt tämä!!!!
Vierailija kirjoitti:
voi viddu että fazer vihaa asiakkaitaan.. palmuöljy, geishan pilaaminen, kiinalaisten pilkkaaminen tolla yhellä karkkipussilla, lukuisat takaisinkutsunnat, konvehtirasioiden pienentäminen, lovebot some sensuroja botti, tuo koko rakkaushöpinä, suomessa tarjotun ruoan tuonti virosta jne.
Ja nyt tämä!!!!
niin joo, ja unohtui se hyväntekeväisyyskampanja missä mainoksen hinta oli yhtä kallis kuin sen koulun uudellenrakennus.
Vaikka koulutuksesta suurin osa on työtä, Fazer ei maksa koulutukseen osallistuville palkkaa
Ällöttävä yllätys tallentui videolle: Fazerin suklaasta löytyi elävä toukka
Mahdollisuutta suunnitella oma Fazerin Sininen käytettiin heti väärin - Kuvat vihakääreistä leviävät
Tässä kaikki Asmr-kampanjan mainokset, olkaatten hyvä. Kuunnelkaa ja nauttikaa. 😆
https://www.fazer.fi/tuotteet-ja-asiakaspalvelu/tuotemerkit/tutti-frutt…
Näitähän on nyt kolme näitä ällömainoksia. Oatgoods, Fazer ja taisin eilen kuulla Kotipizza-sipinääkin. Yök kaikille.
Kanava kääntyy heti, kun tulee näitä ärsyttäviä kuiskuttelu mainoksia, Fazerin Tutti Frutti ja tämä oatgoods...
Oatgoodsissä on Pippa Laukka.