Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin perustaa ortodoksiperheen, mutta sopivaa vaimoa ei löydy..

Mitähän keksisi
17.05.2019 |

..enkä ole mikään ronkeli.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siunausta! Tämä on hyvä idea, että laitat tänne viestiä ja tuon anonyymin sähköpostin. Toivottavasti löytyy! Kerro sitten meillekin :)

Samoin sinulle!

Aivan varmasti laitetaan tänne, kunhan tulee ajankohtaiseksi.. :)

(huomaa optimismi)

Vierailija
22/67 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faith kirjoitti:

Olet siis itse ortodoksi? Jos et kirkkonne tapahtumien kautta löydä Suomesta ortodoksivaimoa, niin ehkä Venäjältä voisit löytää? Tietääkseni myös joissain Itä-Suomen kunnissa on paljon ortodokseja.

Venäjä ei käy kun heidän ja meidän ortodoksit ovat julistaneet toisilleen kirkonkirouksen.

-eri-

Sen verran on pakko oikaista, että mitään kirouksia ei ole langetettu välille puolin tai toisin. Venäläisten ortodoksikirkkojen jäesenet saavat käydä suomalaisissa seurakunnissa ehtoollisella, mutta suomalaiset eivät pääsääntöisesti venäläisissä, kuten esimerkiksi Vanhan Valamon luostarissa..

Tämä on politiikkaa, enkä ota siihen mitään muuta kantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin perustaa kanssasi perheen, ehkä?

Olen suomalainen ordodoksinainen, sukulaiseni lähtivät evakkoon lappiin petsamosta venäläisiä pakoon.

Olen siis myös City koltta ordodoksi.

Työkseni valmistan kirkonkelloja. Lähden kohta Kreikkaan työmatkalle.

Laitan sinulle sähköpostia, muutaman omakuvani kera.

Voimme siten tutustua toisiimme paremmin. Ja ehkäpä voimme sopia treffit jos vaikuttaa siltä.

Oliko se muuanmiesmuukkonen@gmail.com?

😉

Vierailija
24/67 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin perustaa kanssasi perheen, ehkä?

Olen suomalainen ordodoksinainen, sukulaiseni lähtivät evakkoon lappiin petsamosta venäläisiä pakoon.

Olen siis myös City koltta ordodoksi.

Työkseni valmistan kirkonkelloja. Lähden kohta Kreikkaan työmatkalle.

Laitan sinulle sähköpostia, muutaman omakuvani kera.

Voimme siten tutustua toisiimme paremmin. Ja ehkäpä voimme sopia treffit jos vaikuttaa siltä.

Oliko se muuanmiesmuukkonen@gmail.com?

😉

miekkonenmuuan@gmail.com

:)

Vierailija
25/67 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra siunatkoon kuinka söpöä! 😻

Vierailija
26/67 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän epäilen tuota kirkonkellojen valmistajaa, kun hänethän tunnistettaisiin helposti, ei voi olla montaa vaihtoehtoa...

Ap, laita oman viestin loppuun aina ap. Eli siis alkuperäinen kirjoittaja :)

Vierailija
27/67 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aivan tosimielellä nyt tässä mukana. Aika näyttää mitä tapahtuu?

Kirkonkellojen valmistaja Darja. F. Ordodoksi, citykoltta.

😍

28/67 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän epäilen tuota kirkonkellojen valmistajaa, kun hänethän tunnistettaisiin helposti, ei voi olla montaa vaihtoehtoa...

Ap, laita oman viestin loppuun aina ap. Eli siis alkuperäinen kirjoittaja :)

Mä pääsääntöisesti uskon taas siihen, että yleensä ihmiset eivät ole vedättäjiä. Hyvät jutut yleensäkin ovat läpinäkyviä ja avoimia.. :)

ap

Vierailija
29/67 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikasta tai Venäjältä löytyy. Paljon vaikeampaa on vanhoillislestadiolaisen vanhaksipiiaksi jääneen naisen löytää miestä.

30/67 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kreikasta tai Venäjältä löytyy. Paljon vaikeampaa on vanhoillislestadiolaisen vanhaksipiiaksi jääneen naisen löytää miestä.

Kokeillaan nyt täältä kuitenkin. Varmasti tätäkin lukee jossain vaiheessa hedelmällisessä iässä oleva vapaa ortodoksineito jolle arvot ovat tärkeitä.. :)

Vierailija
31/67 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsii! Pyyhkimään!

32/67 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KrääK kirjoitti:

Kirsii! Pyyhkimään!

Selviän kyllä tenavien kanssa kaikesta tuostakin ja "Kirsi" voi jatkaa vaikka kauneusuniaan..

Mikä maailmassa on pielessä, kun naisia ei ylipäänsä kiinnosta perustaa perheitä? Saati sellaista, joka pohjaa ortodoksisille elämänarvoille?

-ap-

33/67 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kovin helposti usko, että perheestä haaveilevat ortdoksinaiset ovat sukupuuttoon kuollut laji?

:)

-ap-

Vierailija
34/67 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tapaat muuten sopivan naisen, passitat hänet ortodoksien rippikouluun. Heidän riparinsa Kestää vähän alle vuoden.

Kun hän on liittynyt seurakuntaan, ongelma on ratkaistu.

Ortodoksinen rippikoulu 😂😂😂😂😂

35/67 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tapaat muuten sopivan naisen, passitat hänet ortodoksien rippikouluun. Heidän riparinsa Kestää vähän alle vuoden.

Ortodoksinen rippikoulu 😂😂😂😂😂

Kripari ei ole ylipäänsä kovin tunnettu asia, joten tämä käsitelty.. :)

Tässä olisi kuitenkin ainakin minulle tärkeää ortodoksiset arvot

-ap-

Vierailija
36/67 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran olen ronkeli, että pitäisi kokea aidosti ortodoksinen elämäntapa.. ;/

Syyriassa on paljon ortodoksinaisia, jotka elävät koko ikänsä vanhempiensa tai sukulaistensa luona koska ortodoksimiehiä harvennettiin sodassa rankalla kädellä. Etsi sieltä jonkun Happypancaken kautta mukava vaimo. Ei luulisi olevan ehdokkaista puutetta jos olet kunnollinen sekä hyväksyt sen, ettet pääse treffeille ilman esiliinaa ennen kuin kihlat on vaihdettu sekä hääpäivästä on sovittu.

Vierailija
37/67 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran olen ronkeli, että pitäisi kokea aidosti ortodoksinen elämäntapa.. ;/

Syyriassa on paljon ortodoksinaisia, jotka elävät koko ikänsä vanhempiensa tai sukulaistensa luona koska ortodoksimiehiä harvennettiin sodassa rankalla kädellä. Etsi sieltä jonkun Happypancaken kautta mukava vaimo. Ei luulisi olevan ehdokkaista puutetta jos olet kunnollinen sekä hyväksyt sen, ettet pääse treffeille ilman esiliinaa ennen kuin kihlat on vaihdettu sekä hääpäivästä on sovittu.

En nyt taida kuitenkaan lähteä vielä Syyriaan.. :)

Suomalainen varmaan löytyy tämänkin palstan lukijoista?

-ap-

Vierailija
38/67 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viesti varmaankin tavoittaa myös ortodoksinaisia ja joku saattaa empiä vastaustaan?

Vierailija
39/67 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap-

Yritä kansainvälisten kirjeenvaihto- ja deittisivujen kautta. Kyllä he osaavat englantia.

Vierailija
40/67 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap-

Yritä kansainvälisten kirjeenvaihto- ja deittisivujen kautta. Kyllä he osaavat englantia.

Koitetaan kuitenkin suomalaista vielä. En ole epätoivoinen, koska tiedän että aivan varmasti löytyy. Jos en asettaisi tuota ortodoksisuutta etusijalle, niin sopivia olisi yllin kyllin. Mutta mutta..

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän