Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaisiko teitä lukea blogia ns paremmasta elämästä?

vain yksi yö
16.05.2019 |

blogissa esitellään tuotteita, tavaroita ja paikkoja suomesta ja maailmalta. bloggaaja ei kerro yksityiselämästään sen tarkemmin, koska haluaa pitää sen yksityisenä.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vain yksi yö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta lukea mainosblogia materialismista.

kukin määrittelee paremman elämän omien kriteerien mukaan. en aio kirjoittaa mainosblogia ja lisätä materialismia. ensimmäisenä ajattelin lähteä reppureissailemaan ympäri suomea ja ulkomaita ja tehdä pitkän junamatkan Venäjän läpi. mitä tuotteisiin tulee niin Louis Vuittonia en ole ensimmäisenä esittelemässä vaan itsetehdyistä tuotteista luxustuotteisiin eli laidasta laitaan.

Materialismia silti. Kukin määrittelee paremman elämän omien kriteerien mukaan, ja onneksi kaikille se ei tarkoita jonkin tuotteen ostamista.

materialismia jos neuvotaan miten uusiokäyttää vanhoja kankaita ym materiaaleja laukun tekemiseen itse? tuossa on materialismi kaukana! tämähän on nerokas ja ekologinen vaihtoehto.

Vierailija
42/49 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vain yksi yö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta lukea mainosblogia materialismista.

kukin määrittelee paremman elämän omien kriteerien mukaan. en aio kirjoittaa mainosblogia ja lisätä materialismia. ensimmäisenä ajattelin lähteä reppureissailemaan ympäri suomea ja ulkomaita ja tehdä pitkän junamatkan Venäjän läpi. mitä tuotteisiin tulee niin Louis Vuittonia en ole ensimmäisenä esittelemässä vaan itsetehdyistä tuotteista luxustuotteisiin eli laidasta laitaan.

Materialismia silti. Kukin määrittelee paremman elämän omien kriteerien mukaan, ja onneksi kaikille se ei tarkoita jonkin tuotteen ostamista.

Ohis...en mäkään saanut aloituksestasi käsitystä, että tavaroilla ja tuotteilla tarkoititkin diyta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais luke blogia jossa antaisit omaisuudestasi köyhälle perheelle osan .Esim.mulle. Rikkaiden pajatus ei kiinnosta ketään.

Vierailija
44/49 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostais luke blogia jossa antaisit omaisuudestasi köyhälle perheelle osan .Esim.mulle. Rikkaiden pajatus ei kiinnosta ketään.

asut suomessa eli et ole köyhä

Vierailija
45/49 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Näitä on valmiiksi jo liikaa.

Vierailija
46/49 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain yksi yö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vain yksi yö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja anteeksi, kun olin noin tyly, mutta mieti, onko tuollaisella blogilla oikeasti jotain tarjottavaa ihmisille.

nro 1

mikä kiinnostaa? blogi tarjoaisi hyödyllisiä vinkkejä matkustuskohteista ja tuotteista. ajatuksissani ei ole  tehdä leuhkimisblogia.

No perusta, et kai siihen kenenkään lupaa tarvitse. Mutta tuotteista ja matkakohteista kertovia blogeja on jo todella paljon. 

Jos kysyt, mikä mua kiinnostaa, niin hyvin kirjoitetut blogit, joissa on jotain sanottavaa jostain kiinnostavasta aiheesta, josta kirjoittaja on oikeasti kiinnostunut ja joka on merkityksellinen.

En tarvitse lupaa mutta oikeastiko olet kiinnostunut blogeista joissa juoruillaan ja jaetaan kaikki miesseikkailut sekä vauvan ulostekuvat?

Jos olet vielä vastailemassa, voit toki kertoa, miksi kuvittelet, että "hyvin kirjoitettu blogi, jossa on jotain sanottavaa jostain kiinnostavasta aiheesta, josta kirjoittaja on oikeasti kiinnostunut ja joka on merkityksellinen" tarkoittaa mielestäsi blogia, jossa juoruillaan ja jaetaan kaikki miesseikkailut sekä vauvan ulostekuvat? Miksi juuri tuollainen blogi tulee ensimmäiseksi mieleen kuvausestani?

Vierailija
47/49 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa blogit, joissa eletään hyvää elämää mahdollisimman vähällä rahalla ja tehdään pienimuotoisia sijoituksia. Muutamia tällaisia seuraan, mutta harmittavasti kirjoittajat säästävät myös näppäimistöjään, kun päivityksiä tulee vain kerran, pari kuukaudessa. Hyvätuloisten blogeista ei samanlaista innoitusta tule, kun heillä riittää rahaa ihan kaikkeen.

Vierailija
48/49 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos blogissa esitellään vaan tuotteita ja matkakohteita ilman henkilökohtaista otetta, muten se eroaa vaikkapa matkailulehdistä ja Kauneus ja teveys -lehdestä?

Vierailija
49/49 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet tehnyt ansaitaksesi elää muiden siivellä? Miksi Ap:n pitäisi antaa omat kovalla työllä ansaitsemansa rahat sinunlaisille ihmisille? Kaikki lähtee itsestä, Suomi ja maailma on mahdollisuuksia täynnä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan