Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaisiko teitä lukea blogia ns paremmasta elämästä?

vain yksi yö
16.05.2019 |

blogissa esitellään tuotteita, tavaroita ja paikkoja suomesta ja maailmalta. bloggaaja ei kerro yksityiselämästään sen tarkemmin, koska haluaa pitää sen yksityisenä.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mua ei kiinnosta seurata blogia, jossa esitellään tuotteita tai tavaroita, ja tuskinpa mua kiinnostaisi tuolta pohjalta lukea paikkojenkaan esittelyä. Jos mua kiinnostaa joku maailmankolkka, luen siitä Wikipedia-artikkelin ja katselen kuvia kuvahaulla. Jos jokin asia maan historiassa tai yhteiskunnassa herättää kiinnostuksen, voin sitten lainata jonkin kirjan, joka aihetta käsittelee.

Maailma on täynnä blogeja, jotka esittelevät "vähän parempaa elämää". Niistä yksikään ei kiinnosta mua. Lähinnä ihmettelen, miten joku haluaa velloa niin syvällä kapitalismissa.

Vierailija
2/49 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja anteeksi, kun olin noin tyly, mutta mieti, onko tuollaisella blogilla oikeasti jotain tarjottavaa ihmisille.

nro 1

Vierailija
4/49 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
5/49 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta, mä en keksi mitään syytä, miksi haluaisin jotain tuotetietoutta, eihän mulla olisi kuitenkaan varaa samanlaisiin. En kyllä muutenkaan harrasta shoppailua.

Mutta onhan näitä blogeja, sunkaltaisia on paljon, kyllä sä lukijoita saat.

Vierailija
6/49 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kiinnosta. Näitähän on instassa pari tämmöistä tiliä ihan suomalaisilla naisilla, ei edes kai mitään ihan nuoria. Hämmentävää.

Vierailija
7/49 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mua kiinnostaa enemmän blogit, joissa on tavallista arkista elämää. Sellaiset, joihin voi jollain tavalla samaistua. 

Vierailija
8/49 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vähän vähää.

Vierailija
9/49 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja anteeksi, kun olin noin tyly, mutta mieti, onko tuollaisella blogilla oikeasti jotain tarjottavaa ihmisille.

nro 1

mikä kiinnostaa? blogi tarjoaisi hyödyllisiä vinkkejä matkustuskohteista ja tuotteista. ajatuksissani ei ole  tehdä leuhkimisblogia.

Vierailija
10/49 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko se parempi elämä sitä että on jotain kalliita tavaroita? Mä ajattelin että se parempi elämä olisi jotenkin onnellista, hyvä parisuhde, kiltit lapset, luomuruokaa, kaunis puutarha, kivasti sisustettu toimiva asunto, hyvä työpaikka jossa kivat kaverit ja muutenkin hyviä ystäviä...

Vierailija
11/49 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei,nuita on jo ehkä parikymmentätuhatta täällä suomessakin, ja lisää tulee viikottain.

Samat tarinat,melkeen samat kuvat.

Vierailija
12/49 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain yksi yö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nro 1

mikä kiinnostaa? blogi tarjoaisi hyödyllisiä vinkkejä matkustuskohteista ja tuotteista. ajatuksissani ei ole  tehdä leuhkimisblogia.

No perusta, et kai siihen kenenkään lupaa tarvitse. Mutta tuotteista ja matkakohteista kertovia blogeja on jo todella paljon. 

Jos kysyt, mikä mua kiinnostaa, niin hyvin kirjoitetut blogit, joissa on jotain sanottavaa jostain kiinnostavasta aiheesta, josta kirjoittaja on oikeasti kiinnostunut ja joka on merkityksellinen.

Vierailija
13/49 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä matkoista ja tavaroista kertovat blogit ovat räjäyttäneet kulutuskulttuurin aivan uudelle tasolle. Haluatko todella olla osa sitä?

Vierailija
14/49 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Mua kiinnostaa enemmän blogit, joissa on tavallista arkista elämää. Sellaiset, joihin voi jollain tavalla samaistua. 

Millä tavalla tavallinen blogi?

Vierailija
15/49 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä kiinnostais. Mutta nimenomaan niin että esitellyt tavarat ei ois mitään sponssijuttuja. Mä koen että mua kiinnostaa just se jos joku elää ihan eri tavalla kuin minä, en mä mitään tavallista elämää -blogeja jaksa lukea.

Vierailija
16/49 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vain yksi yö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nro 1

No perusta, et kai siihen kenenkään lupaa tarvitse. Mutta tuotteista ja matkakohteista kertovia blogeja on jo todella paljon. 

Jos kysyt, mikä mua kiinnostaa, niin hyvin kirjoitetut blogit, joissa on jotain sanottavaa jostain kiinnostavasta aiheesta, josta kirjoittaja on oikeasti kiinnostunut ja joka on merkityksellinen.

En tarvitse lupaa mutta oikeastiko olet kiinnostunut blogeista joissa juoruillaan ja jaetaan kaikki miesseikkailut sekä vauvan ulostekuvat?

Vierailija
17/49 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteet ei kiinnosta. Matkakohteista luen sen mukaan, mikä itseä sillä hetkellä kiinnostaa, ja epäilen ettei meillä ole samanlaiset kiinnostuksen kohteet.

Vierailija
18/49 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain yksi yö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vain yksi yö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nro 1

En tarvitse lupaa mutta oikeastiko olet kiinnostunut blogeista joissa juoruillaan ja jaetaan kaikki miesseikkailut sekä vauvan ulostekuvat?

Todella outo tulkinta 😮 ohis.

Vierailija
19/49 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla tavallinen blogi?

Sillä tavalla, että blogi ei perustu kirjoittajansa elämän parhaimpiin hetkiin. Toki niitäkin saa olla, mutta kerrotaan myös siitä "tavallisesta tiistaistakin", mitä keskituloisen suomalaisen elämässä on. Arkisista asioista, kirjoittajan ajatuksista elämästä ja maailmasta. 

Vierailija
20/49 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain yksi yö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vain yksi yö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nro 1

Onko oikeasti tuollaisia blogeja? 

Kuka muka pitäisi merkityksellisenä jotain ulostekuvia tai juoruja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi