Pystyisitkö olla päivän ilman internetiä?
Kommentit (21)
Pystyn ja olen ollutkin. Useamman kerran. Useamman päivän putkeenkin. Mihin sitä nettiä muka koko ajan tarvitsee?
T: 35 v jolla on muutakin elämää.
Vierailija kirjoitti:
Oikea muoto - pystyisitkö olemaan
Tarkista viestisi kirjoitusasu, ei ollut moitteeton sekään.
Itse pystyisin olemaan helpostikin päiväkausia ilman, mutta töissä tarvitsen ma-pe 8-16. Kaksi päivää viikossa siis onnistuu. Ap
Pystyisin kyllä, uskoisin että aika helpostikkin.
Töissä mahdotonta, olen koko ajan verkossa. Kotioloissa onnistuisi. Varmaan tekisi vähän tiukkaa kuitenkin. Vähän väliä pitää hakea milloin mitäkin tietoa netistä
Töissä netti on välttämätön. Kyllä se toisen päivän kohdalla jo tiukkaa tekisi, jos vaan kotona olisin. Kesällä olisi todennäköisesti helpompaa, ulkoillessa en nettiä kaipaa. Reissussa pärjään hyvin ilman.
Onnistuu helposti vaikka olen kotona netissä aina,en esim. pidä puhelinta mukana kuin harvoin.
En. Olen yrittäjä ja teen joka päivä enemmän tai vähemmän töitä koneella.
Vaikeaa se on, mutta olen pystynyt. Tilanteeni: Syrjäytynyt, ei harrastuksia, ei ystäviä, ei parisuhdetta. Käyn ulkona vain kaupassa käydäkseni. Vuodesta 2011 olen ollut 16 tuntia päivässä netissä. Tältä pohjalta on ihan hyvä suoritus olla 1 päivä poissa netistä. Käytännössä kävelen asunnossani edestakaisin ja koen ahdistusta, mitään muuta ei huvita tehdä kun päästä helpottamaan ahdistusta nettiin.
Te, jotka pystytte olemaan monta päivää ilman nettiä, niin mitä teette työksenne? Vai ootteko esim kotiäitejä?
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka pystytte olemaan monta päivää ilman nettiä, niin mitä teette työksenne? Vai ootteko esim kotiäitejä?
Kotiäiti.
Vierailija kirjoitti:
Pystyn ja olen ollutkin. Useamman kerran. Useamman päivän putkeenkin. Mihin sitä nettiä muka koko ajan tarvitsee?
T: 35 v jolla on muutakin elämää.
Juu kyllä mullakin on muuta elämää, mutta työt teen pääosin netissä. Netti tarkoittaa muutakin kuin somea...
Aika hiton vaikeaa se olisi. Teen työt verkossa, maksan laskut, luen wilman, laitan viestejä sovelluksilla, jotka vaatii nettiyhteyden. .... Jne.
Ukko36 kirjoitti:
Helposti. Lomalla olen viikkojakin ilman nettiä ja puhelinta.
Maksatko laskut pankin konttorissa?
Olen silloin tällöin harvoin joutunut olemaan 1-4 päivää ilman nettiä, kun tietokoneeni on mennyt rikki tai muuten epäkuntoon. Viime kesänä viimeksi. Olen tuntenut lievää ahdistusta noina päivinä sekä huolta siitä, koska saan netin takaisin. Minulla on läheisiä, jotka onneksi osaavat auttaa tietokonepulmissa, mutta olen kohteliaisuuttani yleensä sanonut, ettei ole kiirettä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Helposti. Lomalla olen viikkojakin ilman nettiä ja puhelinta.